• Hallo allemaal!

    Ik ga beginnen aan een nieuw verhaal. Het zal een tienerdramacheerlead-verhaal worden. Dus geen diepzinnig, artistiek werk, maar gewoon een leuk, grappig, ontspannend verhaal over cheerleaders die samen leven in een huis op de universiteitscampus.

    Hiervoor zoek ik enkele rollen. Als je niet weet wat deze cheerleadtermen betekenen, look it up. Natuurlijk bestaat het cheerleadteam uit meerdere leden, maar dat worden achtergrondpersonages die niet veel met het verhaal te maken zullen hebben. Het verhaal zal dus voornamelijk gaan over de ingevulde personages.

    Het verhaal speelt zich af op de universiteit van Wisconsin. De personages zijn dus tussen de 18 en 23 jaar oud.

    Gelieve de rollen kort en bondig in te vullen. Ik hoef geen achtergrondinformatie over de moeder en vader van het personage, zo'n dingen zijn helemaal niet belangrijk in het verhaal. Ook bij het karakter niet rond de pot draaien. Vermeld enkel wat jij denkt dat belangrijk is voor je personage en voor het verhaal!

    De foto moet van een bekende persoon zijn. Zo kan ik foto's in het verhaal gebruiken. Vergeet dus zeker de naam van deze celebrity niet te vermelden!

    Bij 'extra' vermeld je wat je nog kwijt wilt. Zoals liefdesstatus, leuke weetjes, belangrijke informatie over de familie, geloofsovertuiging, ...


    Flyer + tumbler (3x meisjes, waarvan één captain)
    * Stacey Hardy (Captain)
    * Aria Donovan
    * Vanessa Jhones
    Base + tumbler (2x meisjes, 4x jongens)
    * Melody Clark
    * Damien Wilson
    * Sebastian Bonham
    * Louise Richards
    * ?
    * ?
    Footballer (3x jongens)
    * Ethan Martins
    * Andrew Jones
    * Damian Waills
    Oudere broer van captain (1x jongen, studeert ook aan de universiteit)
    * Connor Hardy
    Extra cheerleaders (komen minder frequent voor in het verhaal)
    * Jennifer Duboise
    * Carly McDaughtry


    In te vullen

    (Foto + naam bekende persoon)
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Richting op universiteit:
    Waarom cheerleader:
    Karakter:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:21 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niemand dat een rol wilt invullen? ]:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mila Kunis.
    Rol: Captain van de cheerleaders.
    Volledige naam: Stacey William Hardy
    Roepnaam: Stacey
    Leeftijd: Stacey verjaart op achtentwintig november en is op dit moment eenentwintig jaar oud.
    Richting op universiteit: Stacey volgt op dit moment drie lessen: Drama, Sociologie en Engels.
    Waarom cheerleader: Stacey komt uit een echte cheerleadingfamilie. Haar moeder en oudere zussen waren ook al captains en ze doet het ook om er goed uit te zien en om aandacht te krijgen.
    Karakter: Stacey staat simpel in het leven; als je haar pijn doet, zal ze jou ook pijn doen. Ze houdt enorm veel van aandacht en kan er niet tegen als iemand anders de aandacht van haar weg houdt. Ze is niet het meest intelligente meisje dat op de campus rondloopt, maar je kunt haar ook niet oliedom noemen. Velen noemen haar een bitch en arrogant en eigenlijk is Stacey dit ook wel. Ze weet dat ze kattig uit de hoek kan komen en dat ze dingen zegt voordat ze erbij nadenkt en hier heeft ze weleens spijt van. Haar goede punten zijn haar doorzettingsvermogen en haar ambitie. Ze heeft grootse plannen voor de toekomst, ze wil namelijk naar Hollywood om actrice te worden en ze is ook al bezig met een boek schrijven die ze met succes wil uitbrengen. Stacey weet dat ze haar vriendinnen van de universiteit waarschijnlijk nooit meer gaat zien, maar hier heeft ze geen last van.
    Extra: Stacey komt, zoals gezegd, uit een cheerleadingfamilie. Haar moeder Tori was ook al een captain en op dit moment zelfs een lerares Kunstgeschiedenis op school, hierdoor krijgt Stacey altijd meer gedaan op de universiteit. Stacey heeft verder nog twee oudere zussen en een oudere broer Connor.
    Stacey heeft een soort knipperlichtrelatie met de footballspeler Andy. Het ene moment zijn ze altijd samen en het andere moment kunnen ze elkaar wel vermoorden.
    Stacey is een vegetariër.

    Is het zo goed trouwens?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:23 ]


    Not all those who wander are lost.


    Candice Accola

    Rol: Flyer + tumbler
    Volledige naam: Aria Cherise Donovan
    Roepnaam: Aria, al noemen vrienden haar soms 'Ari'
    Leeftijd: 21
    Richting op universiteit: Criminology
    Waarom cheerleader: Omdat ze er ooit achter is gekomen dat dit de perfecte manier was om haar energie kwijt te kunnen. Daarnaast houdt ze ervan om iets in een team te doen en houdt ze van eenheid. Misschien speelt spanning en sensatie ook wel een beetje mee.
    Karakter: Ze is een gigantische nerd. Niet zozeer op een slechte manier, maar het maakt haar een beetje vreemd. Niet dat haar studiekeuze dat niet al doet. Ze is een gamer, fan van alles wat fantasy is -heeft de LOTR boeken talloze malen gelezen bv- en is een dromer. Maar ze is een vrolijk meisje met een geweldige hoeveelheid energie. Wel is ze erg emotioneel, maar niet het type dat snel boos wordt. Ze kan gigantisch veel zeggen in erg korte tijd, iets dat haar vriendinnen niet altijd op prijs stellen. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar, maar heeft ook altijd haar eigen mening klaarstaan. Zelfs als mensen die op dat moment niet willen horen.
    Extra: Ze heeft een oud zakhorloge aan een ketting hangen, die ze bijna overal mee naartoe sleurt, is doodsbang voor spinnen (hoe klein ook) en kan niet normaal kipnuggets eten. Eerst eet ze de rand, daarna haalt ze de boven- en onderkant van de korst er af, bewaard dat en eet dan de kip. De knapperige korstjes eet ze het laatst. -random fact-

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Deze twee personages ga ik gebruiken! Nog mensen die rollen willen invullen?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wel (:


    26 - 02 - '16


    Miley Cyrus
    Rol: Base + tumbler
    Volledige naam: Carly Evelyn McDaughtry
    Roepnaam: Carly
    Leeftijd: 20. Ze is jarig op 14 mei
    Richting op universiteit: Forensisch onderzoek
    Waarom cheerleader: Ze vindt dansen helemaal geweldig en wil later ook danseres worden.
    Karakter: Carly is een vrij verlegen meisje op het eerste gezicht. Maar als je haar eenmaal kent is ze een stuk minder verlegen. Dit komt doordat ze vrij streng is opgevoed. Ze was vroeger christelijk tot ze er anders over begon te denken. Tot grote pijn van haar ouders stapte ze uit de kerk en zocht een eigen weg. Ze is helemaal geobsedeerd door biologie. Vooral organen vindt ze erg interessant. Hierdoor wilde ze forensisch onderzoek gaan doen. Ze woont inmiddels op zichzelf in een huisje aan de rand van de stad.
    Extra: Carly kan best goed zingen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:07 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vul zo wel iets in ! :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als de story begonnen is, wil je me dan een berichtje sturen trouwens? ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zal even iets invullen c:


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.



    Rol: Flyer + Tumbler
    Volledige naam: Vanessa 'Mariah' Jhones.
    Roepnaam: Vanessa, ze heeft niet echt een afkorting voor haar naam of een bijnaam, dus mensen noemen haar gewoon Vanessa.
    Leeftijd: Vanessa is op dit moment 19 jaar oud, en wordt 20 op 21 december.
    Richting op universiteit:
    Waarom cheerleader: Vanessa hoort graag erbij. Ze houdt er echt niet van om buiten de groep te vallen. Ze wil graag populair zijn. Ook houdt ze erg veel van dansen, dus cheerleaden is perfect voor haar.
    Karakter: Vanessa is zeker geen verlegen meisje, ze zegt wat ze denkt. Maar je kunt haar ook niet arrogant noemen. Ze is aardig voor de mensen die ze mag. Als Vanessa je niet mag, zal ze dat ook echt laten merken. Ze zal ook wel altijd voor haar vriendinnen klaar staan, maar je kunt haar beter niet grote geheimen vertellen, van Vanessa kan moeilijk haar mond houden. Een minder puntje van Vanessa is dat ze een kort lontje heeft. Ze kan snel boos worden om kleine dingen, en je wilt geen ruzie met Vanessa Jhones.
    Extra: Vanessa heeft een liefde voor reizen. Sinds ze klein was heeft ze veel gereisd met haar vader. Sinds haar vader en moeder zijn gescheiden, woont Vanessa bij haar vader. Haar vader reist vaak voor zijn werk, en Vanessa moet dus altijd mee. Ze vindt dit totaal niet erg, ze houdt ervan om wat van de wereld te zien.
    Ze heeft al een paar maanden een relatie met Luke, hij zit niet op de universiteit. Vanessa kent hem van haar oude school in Californië.

    Wil je me waarschuwen voor het verhaal? c:


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Ik heb nog rollen nodig! Grijp je kans en vul een rol in! (;


    If we had not a soul, music would have created it.


    Kaley Cuoco
    Rol: Base + tumbler
    Volledige naam: Melody Clark
    Roepnaam: Melody
    Leeftijd: 20
    Richting op universiteit: Melody studeert journalistiek.
    Waarom cheerleader: Melody was op de middelbare school al cheerleader. In eerste instantie deed ze dat, omdat ze het zag als de perfecte mogelijkheid om populair te worden. Maar uiteindelijk begon ze het echt leuk te vinden. Nu doet ze het nog steeds, omdat ze er nog geen afscheid van kan nemen.
    Karakter: Melody is heel erg spontaan en daar moet ze het vooral van hebben. Echt intelligent is Melody niet, hoewel ze wel haar talenten heeft. Melody is een open boek en floept er altijd van alles uit. Ze is ontzettend slecht in geheimen bewaren. Ze vertelt ze namelijk altijd door zonder er zelf erg in te hebben. Melody laat haar gevoelens altijd blijken en kropt ze niet op. Als laatste is Melody een ontzettende kluns. Ze stoot zich altijd aan van alles, laat alles vallen, raakt alles kwijt en maakt alles kapot.
    Extra: Melody heeft een relatie met footballer Ethan Martins. Ze zijn bijna een jaar samen.



    Francisco Lachowski
    Rol: Footballer
    Volledige naam: Ethan Justin Martins
    Roepnaam: Ethan
    Leeftijd: 21
    Richting op universiteit: Ethan studeert dierengeneeskunde.
    Karakter: Ethan is een slimme jongen, al laat hij dat niet vaak blijken. Hij vindt intelligentie dan ook niet zo belangrijk en hecht er niet zoveel waarde aan. Hij vindt het belangrijker om in de smaak te vallen en populair te zijn. Dit doet hij dus door bij het footballteam te zitten en een cheerleader als vriendin te hebben. Ethan is een knappe jongen en dat weet hij ook. Hij gebruikt vaak zijn uiterlijk om iets voor elkaar te krijgen. Hij weet precies hoe hij een meisje moet verleiden, maar uiteindelijk blijft hij toch wel trouw aan Melody. Monogamie is heel belangrijk voor Ethan.
    Extra: Ethan heeft een relatie met cheerleader Melody Clark.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:41 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik ga invullen! =D

    Kan ik vanavond nog wat invullen? Lijkt me namelijk echt een heerlijk verhaal. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (Foto + naam bekende persoon)


    Megan Fox

    Rol: Flyer + tumbler (als het nog kan Captain)
    Volledige naam: Jennifer Duboise
    Roepnaam: Jen, Jenny
    Leeftijd: 20
    Richting op universiteit: journalistiek
    Waarom cheerleader:Jennifer haar zus was captain van de cheerleaders, Jennifer is toen een paar keer wezen kijken en kwam er achter dat ze ook deze richting graag op wilde gaan. Nu zet ze alles op alles om bij het team te blijven, met haar droom Captain.
    Karakter: Als je Jennifer haar uiterlijk bekijkt, lijkt ze net een bitch die alleen maar om zichzelf geeft en om haar uiterlijk. Maar dat is niet waar, Jennifer is heel meegaand luisterd graag naar andermans verhalen en gaat bijna elk weekend op stap samen met haar vriendinnen. Als er problemen zijn tussen haar vriendinnen groep en een andere groep, lost ze die maar al te graag op, want ruzies daar heeft ze een hekel aan. Verder is Jennifer redelijk nieuwsgierig en lacht ze veel.
    Extra: Jennifer heeft op het moment geen relatie.