• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ben er weer, voor onbepaalde tijd :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day

Hij gromt even als ik mijn hand op zijn kruis leg en ik lach. Hij fluistert in mijn oor dat hij dan graag stout is. Er trekt een rilling door mijn lichaam heen. Ik kijk op naar hem. 'Dus nu ben je gemeen en stout?' vraag ik uitdagend. Ik steun op mijn onder armen, heb mijn hand weer weggehaald bij zijn kruis, en bijt dan zacht op zijn onderlip waarna ik er een kus op druk.

Joshua Gayle

'Ja, daar komt het dan eigenlijk op neer.' zeg ik dan lachend en haal even mijn schouders op. Dan bijt ze zacht op mijn onderlip en druk dan mijn haar lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen en leg me weer op mijn rug en trek Les boven me en grijns dan even tegen haar lippen. 'Wie is er stout?' murmel ik dan grijnzend tegen haar lippen en zoen haar dan terug.

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:06 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Leslie Day
    Josh zoent me weer en gaat dan liggen en trekt me boven op zich. Ik moet lachen als hij vraagt wie er stout is. 'Jij,' antwoord ik. Ik kus hem gewillig. Ik vraag me af wat de anderen over ons denken. Of ze denken dat we iets hebben. En hoe we het moeten uitleggen als ze ernaar vragen. 'Jij bent stout.' en ik kus hem weer verder en ga dan met mijn tong lang zijn onderlip.

[kan iemand mij bijpraten EN mijn laatste posts quoten. Mijn pa heeft nl mijn harde schijf geformateerd gister en daarom kwam ik niet online]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    "Het was doodeng. Maar pas achteraf besefte ik hoe dicht ik wel degelijk bij de dood had gestaan...
    En ik bedacht me hoe gemakkelijk het zou zijn. Hoe snel het eigenlijk gaat. 1 schot. Je moet niet eens goed kunnen richten..."
    Ik staarde voor me uit... Ik had misschien wel zin om piano te spelen, maar ik wist niet of dat zou helpen. Of iets zou helpen...

[Ja, goo Les XD Wat ze wel niet moeten denken :'D
    1 post en dan ben ik weer weg, moet hard aan mijn hw]

Mars
    "Maar niet meer over nadenken, voor je iets raars gaat doen" Zeg ik, hopelijk dringt het tot haar door wat ik bedoel. "Maar wat doe je eigenlijk juist hier op de grond?"

Stop acting normal. It gets bored.

Nala
    Bedoelt hij nu dat ik naar het auditorium moet gaan? Nu ik terugdenk aan mijn laatste gedachten... Hij kon evengoed YOLO zeggen, dat leek wel op zijn tip.
    "Ik moest kotsen." mompelde ik als antwoord en keek hem toen recht aan.
    "Kan je me overeind helpen? Ik ben de grond hier beu."

Eleadora Amora Alonso

Eleadora was inmiddels half inslaap gedoezeld maar nogsteeds hing haar gedachten bij het verleden en niet bij het nu. Zachtjes sloeg ze haar armen ietsje sterker om hem heen terwijl ze dichter tegen hem aankroop.
    Nee, de rode appel blosjes op haar wangen gingen niet weg. Ookal kon je ze niet zien door het donker van de avond, misschien heel lichtjes door het maanlicht, maar Eleadora wist echter dat haar wangen nu zo rood waren als een van de roodste appels. Zachtjes streelden ze met haar vingertoppen omhoog, vederlicht over zijn rug, schouders waar ze kleine zachte kneepjes ingaf, omhoog over de zachte haartjes in zijn nek die omhoog kwamen bij haar aanraking, zachtjes strelend door zijn bruine haren en uiteindelijk liet ze haar handen langs zijn nek glijden. Eleadora liet voorzichtig en zachtjes haar handen over zijn borstkast glijden, verder omlaag waarna ze haar vingers weer terug in de zijne vlocht. Zachtjes en teder trok ze haar lippen terug, zodat beide even op adem konden komen, terwijl ze zachtjes haar hoofd in het kuiltje van zijn hals vleiden en haar armen om hem heensloeg.

The expert in anything, was once a beginner.

Alainn schreef:
    [kan iemand mij bijpraten EN mijn laatste posts quoten. Mijn pa heeft nl mijn harde schijf geformateerd gister en daarom kwam ik niet online]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

{zou wel willen, maar ik weet niet... sorry ;p}

[Hoiiii ik ben er weer ^^]

[En niemand heeft gereageerd :') ik GA, doei XD ik ga slapen, ik ben kapot moe :3 adios amigo's]

[Hoooj
    Ben er voor uno posto, en ga dan pitten. K ben mooeeww en mijn benen zijn dood verklaard]

Marcell
    "Ja.. Snap ik" Ik sta zelf rustig op en reik haar dan mijn hand aan - ik weet zo snel geen andere manier waarbij ze alsnog net zoveel keus heeft die haar toch helpt. Dus ga ik voor de hand. Zo kan Nala altijd nog kiezen of ze mijn hand aanneemt, ondanks dat ze het zelf vroeg. Mensen kunnen van keuze veranderen.. En ik werk natuurlijk nog altijd hier. Omdat ik het leven wat ik nog heb graag goed wil benutten en ervan wil kunnen genieten. En dat kan niet zonder inkomsten.. En daarbij heb ik de baan niet bepaald zelf uitgezocht.

Julio Martinéz
    Eleadoras warmte neemt iets toe en daardoor word ik weer wat richting de werkelijkheid komen, maar omdat mijn herinneringen veel beter zijn om aan te denken verzink ik al snel weer in het toen. Ik glimlach nu enkel naar Eleadora. Mijn handen gaan licht en zacht over een klein stukje van Eleadoras rug heen, terwijl ik mijn hoofd op de hare leg. Ik sluit mijn ogen tevreden. Het is goed zo, ondanks mijn ouders' afkeuring, waarschijnlijk zelfs beter als dat. Hoeveel tijd er voorbij strijkt weet ik niet, hoelang we zo zitten niet, en hoe het feest is ook niet. Ondanks dat het vast heel gezellig is daar. Als je een stel echt vrienden hebt. Leeftijdsgenoten die je kan leren kennen. Of een lief vriendinnetje waarmee je over straat mag lopen. Arm, rijk. Arm, rijk.

[¡Adios!]

Nala
    Ik nam zijn hand aan en ging met zijn hulp rechtstaan. Het deed natuurlijk pijn. Heel veel. De pijn schoot door mijn hele lichaam, maar ik zette een neutraal gezicht op en doorstond het. Wanneer ik eenmaal recht stond was het beter. Niet goed, beter.
    "Bedankt... Voor alles, het luisteren en het helpen en zo." mompelde ik.