• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Josh haalt zijn hand en lippen weg. Eindelijk, geen tintelingen, rillingen, kippenvel meer. Ook geen genot. Hij hangt nog wel boven me. Hij zegt dat hij nu moeilijk de kamer uit kan lopen of zo blijven liggen. Dat wé een probleem hebben. Ik kijk ook naar zijn kruis. Duidelijk opgewonden. 'Hoe bedoel je... Wé hebben een probleem? Met mij is er namelijk niets aann de hand hoor.' en ik grijns naar hem. Hij zegt dat hij het aan mij te danken heeft. 'Dus met andere woorden... Ik ben opwindend?' ja, ik loop hem te pesten en uit te dagen. Hij drukt nog een kusje op mijn lippen en ik kijk hem aan. Ik moet lachen als hij zegt dat het knelt. Ik had mijn hand al weggehaald bij zijn kruis maar ik leg mijn hand er weer uitdagend op. 'Mm, thsjaa, ik kan er ook niets aan doen dat jij een stoute jongen bent.' en ik kijk hem met een uitdagende grijns aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, de slaapzaal heaaa? -wbw-
    Stoute Les ;)

    Maar ze zijn nog veilig, Mars en Julio komen niet. En ik ook niet meer, moet naar school ;S Tot strx peopletjes, als ik doodga van het huiswerk.. Byeeee!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [You want advice? Stay alive.


    LOVE FOR THE HUNGERGAMES <3

    En waarom stoute Les? XD JOSH BEGON!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga douchen ^^ ik heb vandaag school fotograaf -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat moest ik gwn schrijven, whaha, vond het wel grappig! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga nu reageren! Sorry ik was gister moe dus ik kon niet niet reageren:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maakt niet uit hoor! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik zucht en loop dan naar mijn ondergoed toe en laat de handdoek van mijn lichaam glijden en trek vlug mijn ondergoed aan en laat de handdoek even liggen en loop naar een van de spiegels toe en kijk naar mijn vermoeide gezicht. Ik veeg wat van mijn natte haren uit mijn gezicht en maak er dan een vlecht van en maak die vast met een elastiekje dat ik nog om mijn pols heb. Ik zucht en voel dan nog eens aan mijn kleren die ook nog steeds vochtig zijn en ga dan op een van de wasbakken zitten en kijk dan naar Ian.


    Ian Silvas

    Ik glimlach en geef haar een kusje. 'vlecht staat je goed,' grinnik ik en kijk haar aan. 'maar alles staat jouw goed.' ik spring van de wasbak af en ga voor haar staan. Ik sla mijn armen om haar middel en kijk haar aan. 'heb je het niet koud?' ik kijk haar vragend aan. Loop naar haar handdoek en pak die op. Dan loop ik terug naar haar en leg de handdoek naast Naomi neer. 'je moet niet ziek worden hè?' ik grinnik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik even. 'Bedankt, heel bijzonder is het niet.' zeg ik dan en grijns en druk ook een kusje op zijn lippen als hij dan voor me staat en zijn armen om me heen slaat leg ik even mijn hoofd tegen zijn borst als hij dan een handdoek pakt en die naast me neerlegt grinnik even. 'Ik heb al mijn privé verwarming.' zeg ik dan lachend en ga dicht tegen Ian aan staan en leg mijn hoofd dan op zijn borst en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben geschiedenis aan het nakijken great -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh haalt zijn hand en lippen weg. Eindelijk, geen tintelingen, rillingen, kippenvel meer. Ook geen genot. Hij hangt nog wel boven me. Hij zegt dat hij nu moeilijk de kamer uit kan lopen of zo blijven liggen. Dat wé een probleem hebben. Ik kijk ook naar zijn kruis. Duidelijk opgewonden. 'Hoe bedoel je... Wé hebben een probleem? Met mij is er namelijk niets aann de hand hoor.' en ik grijns naar hem. Hij zegt dat hij het aan mij te danken heeft. 'Dus met andere woorden... Ik ben opwindend?' ja, ik loop hem te pesten en uit te dagen. Hij drukt nog een kusje op mijn lippen en ik kijk hem aan. Ik moet lachen als hij zegt dat het knelt. Ik had mijn hand al weggehaald bij zijn kruis maar ik leg mijn hand er weer uitdagend op. 'Mm, thsjaa, ik kan er ook niets aan doen dat jij een stoute jongen bent.' en ik kijk hem met een uitdagende grijns aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Weet je dat er hier nog iemand zit die piano kan spelen?" Zeg ik zacht. "Maar.. Ik heb het hem niet laten doen. Omdat ik niet weet waar in de toegestane ruimtes een piano staat" Zeg ik eerlijk. "En in de verboden ruimtes hebben we er wel een paar, al zijn ze niet voor niks verboden. Mijn Collega's kennen de woorden medelijden en geluk niet"

    Nala
    "In het auditorium, ik weet het." mompelde ik. "Ik ben toen die vrouw nog eens tegenkomen daar..."
    Ik weet niet of ik mezelf nu verraadde of niet, maar het kon me niet schelen. Whatever. Ik had toch al pijn...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Snel een reactie in de pauze =D]

    Mars
    Door Leslies antwoord weet ik een aantal dingen. Ten eerste dat ze weet dat er een piano in het auditorium is. Ten tweede dat ze in het auditorium geweest is. Ten derde dat ze daar een of ander iemand is tegen gekomen. En ten vierde dat de dansers het auditorium binnen kunnen. Ten zesde dat het allemaal veel sneller zal gaan dan voorgaande jaren. "Welke vrouw?" Vraag ik alleen maar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Niet Leslie, Nala ;p}
    Nala
    "Die vrouw die helemaal in het begin ook tegen ons komen zeggen is dat we hier waren om te dansen. Ze kwam met een stuk of 4 mannen het auditorium binnen, toen ik net op het podium aan het dansen was..."
    Ik dacht terug aan haar woorden. Aan hoe ze geklapt had en werkelijk bewonderend leek, maar daar tegenover had ze me wel laten straffen. Het was natuurlijk net dan dat Sam me gered had, op risico van zijn eigen leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Snel een reactie in de pauze =D]

    Mars
    Door Leslies antwoord weet ik een aantal dingen. Ten eerste dat ze weet dat er een piano in het auditorium is. Ten tweede dat ze in het auditorium geweest is. Ten derde dat ze daar een of ander iemand is tegen gekomen. En ten vierde dat de dansers het auditorium binnen kunnen. Ten zesde dat het allemaal veel sneller zal gaan dan voorgaande jaren. "Welke vrouw?" Vraag ik alleen maar.



    [Zoals Fem al zegt is het Nala en niet Leslie :P LES IS EVERYWHERE ;D en je gaat van punt 4 naar punt 6 XD waar is punt 5? :P je hebt me weer aan het lachen gemaakt Noowii ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.