• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[Oke.. Maar ik denk dat ik nu al ga ;S]

Stop acting normal. It gets bored.

[ga je me verlaten? ):]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Hij hangt nu boven me en zegt dan in mijn oor dat hij zeker weet dat ik dit niet erg vind. Dan drukt hij kusjes in mijn nek en ik kreun zacht. Nee, dit vind ik ook niet erg nee. Hij werkt naar mijn lippen toe. En dan kust hij me, zo kan ik inderdaad niet meer pruilen. Dan trek ik expres mijn hoofd terug en grijns naar hem. 'Hm.. Nee, dat vind ik niet erg nee. Maar denk je nou echt dat je me zo kan laten stoppen met pruilen?' en dan pruil ik weer. En ga voorzichtig met mijn hand over zijn borstkas naar beneden. En leg mijn hand bij zijn lies. Expres daar.

[Joshua Gayle

Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. 'Ja eigenlijk wel en wie is er gemeen.' zeg ik dan zacht, haar hand lag vlak bij mijn kruis op mijn lies en haar hand liet een brandend gevoel achter. Ik bijt even op mijn lip en kan dan weer naar Leslie die me nog steeds aankijkt met een pruil lip. Ik druk weer een kort kusje op haar lippen. 'Niet pruilen.' zeg ik dan hees maar dat kwam niet alleen doordat ik het expres deed. Dan druk ik mijn lippen in haar nek en begin weer kusjes te geven waarbij ik bij sommige langzaam de huis een stukje omhoog zuig waardoor er een plekje in haar nek ontstaan en bij anderen bijt ik heel zacht in haar huid en ga er dan met mijn tong langs, zo ga ik even door en dan vooral bij haar speciale plekje.

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:15 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ik ben er nog Jaimzzzz! ;) Hihi en ik heb gereageerd met Joshy voor je. ^]

Leslie Day
    Josh daagt me echt uit door kusjes in mijn nek te geven. Soms dan zuigt hij mijn huid omhoog. Het kan niet anders dan dat er een paar plekken bij zijn. En dan moet ik me dadelijk nog vertonen aan andere mensen. Soms dan bijt hij, wat me dan een aangename rilling geeft. En zijn tong komt ook weleens tevoorschijn waardoor ik dan weer zacht kreun. 'Gemeen,' fluister ik ademloos. Ik heb mijn ogen genietend gesloten. Dit is echt heerlijk. Ik kreun wat harder als hij bij mijn gevoelige plek in mijn nek bezig is. Dan laat ik mijn hand van zijn lies naar zijn kruis glijden. Dit is echt zijn schuld. Hij daagt me uit. Ik streel er een keer heel kort en plagerig overheen.

[Jaaaa Naaoommbooomm :3]

Joshua Gayle

Ik grijns. 'Ik hou ervan om gemeen te zijn op deze manier wel.' zeg ik dan hees en voel dan hoe ze haar hand naar mijn kruis laat glijden en er dan even over wrijft en kan het dan ook niet laten even te kreunen, ze weet zo wat te doen om je gek te maken, maar ik ook bij haar. Ik ga weer naar haar gevoelige plekje en blijf daar nu de hele tijd en ga weer aan de slag, als ze soms kreunt verschijnt er even kort een grijns op mijn gezicht, maar ga dan toch door, maar haar hand op mijn kruis laat nu een heel sterk brandend gevoel daar achter en ik zelf kan het soms ook niet laten te kreunen en kan zeker niet zeggen dat het niks met mij doet.

Leslie Day
    Nee nee nee, hij blijft nu bij mijn gevoelige plekje hangen. En ik kreun af en toe. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten maar dan open ik ze en ik kijk naar Josh. Hij kan mij niet echt zien kijken omdat zijn lippen in mijn nek zijn. 'Je bent inderdaad heel gemeen op dit gebied,' mompel ik. En hij vindt het leuk om te doen. Om mij te horen kreunen. Mijn hand die lag stil maar die beweeg ik nu weer. En dan met mijn nagels. Ik ben niet de enige die kreunt, en waarschijnlijk ook niet de enige die opgewonden begint te worden.

Joshua Gayle

Ik grijns. 'I know babe, but don't say you don't like it.' zeg ik dan grijnzend en daal dan iets met mijn lippen zodat ik in de buurt kom van haar borsten, maar ook weer net niet. Ik grijns even en leg dan een hand op haar borst en begin die boven shirt te kneden. Dan voel ik haar hand weer over mijn kruis wrijven en kreun weer, dan doet ze het met haar nagels, wat het efect nog meer vergroot en het nog moeilijker voor mij maakt en ik kreun luider en merk dat ik al langzaam opgewonden begin te worden en mijn lid ook langzaam begint te groeien door haar nagels die er overheen kratsen.

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:41 ]

Leslie Day
    Ik open mijn ogen en zie hem grijnzen. 'Hm, maybe, maybe not,' zeg ik dan ietwat uitdagend. Dan zakken zijn lippen af en even stop ik met ademen. Afwachtend. Zodra ik weet dat hij niet verder gaat met zijn lippen adem ik weer. Maar dan voel ik zijn hand op mijn borst en mijn adem stokt even. Ij sluit mijn ogen en moet weer kreunen. Waarom heb ik zoveel plekken waardoor ik moet kreunen? Dan voel ik dat zijn lengte toe neemt en ik grijns. We liggen nog in de slaapzaal. Iedereen kan ons gewoon horen. Maar ik vergeet ze. Ik ga door met wrijven.

Joshua Gayle

Ik vergeet even alles en iedereen om me heen en het is nu alleen Leslie en ik. Ik kreun weer en laat nu die hand onder haar shirtje glijden en streel nu haar borst boven haar bh en heb ook haar shirtje een beetje omhoog getrokken. Dan druk ik een kort kusje op haar borst en druk dan mijn lippen weer in haar nek en af en toe verlaten kreunen mijn mond en word ik alleen maar opgewonder en opgewonder en Leslie volgensmij ook wel.

Leslie Day
    Zijn hand gaat in mijn shirt en ik kreun zachtjes. Hij maakt me gek. En dan realiseer ik me dat we nog in de slaapzaal liggen. 'Josh,' kreun ik dan zijn naam. 'We zijn in de slaapzaal.' en ik kreun weer zacht en bijt op mijn lip om het tegen te houden. We maken elkaar alleen maar meer opgewonden.

[Ik ga slapen, baaayyyy Naoomboom ^,^]

Joshua Gayle

Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip, maar laat mijn hand onder haar shirt uitglijden en haal mijn lippen uit haar nek maar blijf wel boven haar hangen en kijk haar aan. 'Tja, ik kan nu moeilijk opstaan en de kamer uitlopen of zo blijven liggen, want we zitten nogal met een probleempje daaronder.' zeg ik dan en grijns even en bijt op mijn lip en kijk dan naar beneden waar je door mijn broek toch al duidelijk mijn erectie zag en kijk dan weer Les aan. 'Dit heb ik aan jouw te danken.' zeg ik dan lachend en druk een kusje oP haar lippen. 'Het knelt.' zeg ik dan en lach dan toch even.

[baaaayyyyy Jaimzzzz! ;)]