• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ¨MEIINNNOOOSSS¨


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ELLIE'S TOPICS :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    |Leenselossos topieksos.|


    kindness is never a burden.

    (Mijn topic.)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oh. We zijn al gestart. Dat is ook goed. :3]


    help

    Wie wil er Daniël of Nick meeten?


    Don't be like the rest of them, darling

    |Leensel is niet bereikbaar op dit moment, ze moet poffertjes maken.
    Gelieve een bericht achter te laten in het gastenboek. BIEB. |


    kindness is never a burden.

    {Mijn topics, en iemand die Eric wil meeten?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Melanie Everett
    Een nieuwe school, dat is waar ik heen ga. Mijn moeder heeft me afgezet bij het treinstation en ik loop nu richting het punt waar we moeten verzamelen. Het is koud en ik sleep mijn tas achter me mee. Het is een grote tas, ik heb geen behoefte aan een koffer. Een tas is namelijk makkerlijker te dragen als bijvoorbeeld de weg rottig is en je je koffer niet meer kan rollen. Ik kijk om me heen en zie dan het punt waar we heen moeten. Ik loop erheen en passeer verscheidende mensen. Allemaal op weg ergens heen, naar huis, naar werk, naar familie, naar school. Naar weet ik veel waar. Ik zie dat er nog niemand is en ik bijt op mijn lip en houd dan stil op de plaats. Ik zet mijn tas neer en bind mijn haren dan vast. Ik heb lang haar en dat gaat al snel voor mijn ogen zitten als het waait, zoals nu. Ik wacht af en kijk om me heen naar de omgeving. Ik ben benieuwd. Het schijnt dat er hier goede kickboksfaciliteiten zijn, mijn ouders hadden een mailtje gekregen met een uitnodiging voor de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ik moet gaan

    mijn ouders willen persé gaan wandelen in het bos pfffffff
    tot laters}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    NIck
    Ik had een soort grote weekend tas om mijn schouder gehangen samen met een andere simpele zwarte rugzak, we gingen amper op vakantie dus had bijna niemand een koffer. Niet dat ik er problemen mee heb aangezien ik veel liever een tas droeg dan een koffer, mijn vader was met een kort totziens weer weg gereden naar me te hebben afgezet, ze wilde me toch alleen maar kwijt. Als ik aankom op de plaats waar gezecht werd dat we moesten verzamelen zie ik een meisje staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melanie Everett
    Ik tik met mijn voet op de grond de maat mee van een liedje. Ik heb geen muziek in, maar hoor het liedje gewoon in mijn hoofd. Ik ben nog steeds alleen en kijk afwachtend om me heen. Soms dan denk ik dat iemand mijn kant op komt gelopen, maar die loopt me dan uiteindelijk weer voorbij. Ik zie een jongen komen aanlopen met en grote tas om zijn schouder en een zwarte rugzak. Hij houdt halt bij de plaats waar ik sta. Ook een nieuwe leerling dus.
    `Hi,` zeg ik met een glimlachje en ik kijk hem aan, `zijn wij vroeg of de anderen laat?`
    Ik heb namelijk geen idee. Ik kijk om me heen op het station of ik een klok kan vinden. Mijn mobiel en horloge zitten namelijk in mijn tas en ik heb geen zin om door alle kleren en zo te moeten gaan zoeken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik sta nog niet bij deze personages xd]

    Jadelynn Dimaros
    Het piepende geluid van de wieltjes van mijn koffer kan je horen op tien kilometer afstand. Het rode afgesleten ding rolt moeizaam achter me aan. Mijn vader had me hier afgezet en verder moest ik het zelf maar uitzoeken. Ik stap het treinstation binnen, het eerste wat me opvalt is de enorme drukte. Ik dwaal een beetje in het rond en ben al verscheidene keren tegen mensen opgelopen. Uiteindelijk zie ik waar ik moet zijn. Schuifelend loop ik ernaartoe. Een meisje staat er al te wachten en ik ben benieuwd of zij ook naar dezelfde school gaat als mij. Waarschijnlijk wel, anders staat ze daar niet te wachten. Ik blijf op een afstandje staan van het meisje. Ik denk terug aan wat mijn ouders me hadden vertelt, op deze school zouden mensen zitten die ook paranormaal begaafd waren. Zo zou ik mijn ervaringen kunnen delen met de andere leerlingen. En natuurlijk hun ervaringen met mij. Vanaf mijn geboorte kon ik al geesten zien. Op elke school waar ik op had gezeten voelde ik me niet thuis, de kinderen lachten me uit en vonden me raar. Op een andere school wisten alleen mijn docent en mijn vriendin het. Waardoor ik me erg opgelaten voelde. Toen mijn ouders me het hadden verteld van het mailtje, had ik vrijwel meteen ingestemd.


    [ WillNotLearn Mijn personage kan Daniël wel meeten :) ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:04 ]


    Het orakel van Delphi.

    [mijn topics]

    Nick
    'Ik denk het eerste' Andwoord ik schouderophalend tegen het meisje, het liefst stopte ik gewoon met school maar blijkbaar was in iedergeval mijn moeder het er niet mee eens, en natuurlijk mijn vader ook niet al had hij het recht tot spreken verloren aangezien hij er toch bijna nooit was.


    Don't be like the rest of them, darling