• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    O.O serieus? dat is gewoooon goooor iel


    Don't try to get me down.

    Eh ieuw?

    en neen, gelukkig niet


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ga het aan geven?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja dat hebben we.

    Bijna niemand weet dat en dat moet ook zo blijven.

    Ik kan je het hele verhaal wel in een pb sturen als je wil?

    Ew.
    Gelukkig niet!


    I'd rather die than be famous.

    Illigaal? Neuhh.


    Let it come and let it be

    Casiraghi schreef:
    Ga het aan geven?


    Wie zijn wie om dit prille geluk kapot te maken?

    Hale schreef:
    (...)

    Wie zijn wie om dit prille geluk kapot te maken?

    I hate saying this but, je weet niets van die twee. Wat lijkt op geluk kan uitlopen tot aanrandingen, chantage en nog veel meer. De wet is harteloos, maar heeft soms ook wel eens gelijk. Het is der bescherming.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    I hate saying this but, je weet niets van die twee. Wat lijkt op geluk kan uitlopen tot aanrandingen, chantage en nog veel meer. De wet is harteloos, maar heeft soms ook wel eens gelijk. Het is der bescherming.


    idd ik kan niet geloven dat het echte liefde is ... door het leeftijdverschil ... wacht hoe oud zijn ze alle twee eigelijk?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 10:54 ]


    Don't try to get me down.

    Countenance schreef:
    (...)
    I hate saying this but, je weet niets van die twee. Wat lijkt op geluk kan uitlopen tot aanrandingen, chantage en nog veel meer. De wet is harteloos, maar heeft soms ook wel eens gelijk. Het is der bescherming.


    Ok hou oud is die leraar en hoe oud iszij?

    Is ze al achttien? Anders is het nog eens illegaal ook. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Casiraghi schreef:
    Ga het aan geven?

    Moet ik het ook aangeven als dat meisje 18 is? Want ik weet niet precies hoe dat dan weer zit...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)

    Ok hou oud is die leraar en hoe oud iszij?

    Hoe oud zij is kan nog wel eens het één en het ander verbeteren, maar ik zeg er wel bij. Hoe jonger de leraar, hoe eerder hij zijn leerlingen zal misbruiken en chanteren. Nee, ik zeg neit dat alle jonge leraren dit doen, maar van allen klootzakken die dit doen, is het grootste deel tussen de 20 en 30


    Let it come and let it be

    Ik had een stukje gelezen in Hitkrant over dat een brugklasser met haar Wiskunde leraar ging, en toen liet hij haar dingen doen die zij niet wou. Getver, ik wil er niet eens aan denken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.