• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Wand Erection? whahaha, ik ga stuk :Y)]

    Louis

    Ik rol van de bank af en spring op. 'Ja laten we gaan,' zeg ik glimlachend. Op dat moment begint Mary door te hebben dat wij een wereldberoemde band zijn. Ik knik trots. 'Uhm... Wand Erection?' ik kijk haar lichtelijk beledigd aan. 'Nee, One Direction.' verbeter ik haar, en ik loop naar Belle. 'Laten we gaan.' zeg ik vrolijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mweheheheh XD Ik moest IETS verzinnen :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Ik was net even in een lichte slaap gedommeld, waarneer ik iemand op me voel ploffen. 'Louis.' Mompel ik, voordat ik verder nog iets kan zeggen laat Louis zich al weer van de bank af vallen. Hij wilt waarschijnlijk erg graag naar de supermarkt.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:19 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    [Mweheheheh XD Ik moest IETS verzinnen :Y)]


    [Ik vind het ook wel geniaal, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brianna Jo Adams
    'Oh, ik ga ook mee!' merk ik op. Ik haal even mijn hand door mijn krullen. 'Ehm, vindt je het erg als ik Loes meeneem?' vraag ik aan Bell. Als de jongens me raar aankijken lach ik even. 'Ladouska, mijn paard.' leg ik uit. Ik richt me weer op Belle. 'Duurt echt niet lang, ik kan wel even zonder zadel.' ineens krijg ik een idee in mijn hoofd. 'Hé, misschien kunnen wij jullie leren paardrijden!' roep ik enthousiast.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Moet even eten :Y) tot zo!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Liam Payne
    Ik lag wat op de hooizolde doen ik wat gestommel e ik keek mar aar beneden Erwas nog een meisje en een kindje va 3 a 4 jaar schatte ik .Ik dacht dat meneer Loverrose 2 dochters had.Harry ,Louis en Zayn waren ook al toegekomen.Ik kroop weer van de hooizolder af en glimlachte naar de jongens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Carter

    Ik begin spontaan hard te lachen. Hoe kom ik eigenlijk op 'Wand Erection'? ''Nah , ik vind Wand Erection leuker'', lach ik. Ik kom bijna niet meer op van het lachen. ''Aww , is onze Lou een beetje beledigd?'', vraag ik. Ik grinnik en kijk hem dan aan. ''Eigen schuld'' Ik prik hem in zijn neus.
    Ik kijk dan Brianna aan. ''Serieus? neem je je paard mee als je boodschappen gaat doen?'', grinnik ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rose Lileas Somerled

    "Nee! Drew niet doe-". Rose onderbrak haar zin toen haar broertje de zak met bloem openscheurden waardoor een enorme witte wolk opstuifden. Een zucht verliet haar mond. "Sworry" zei Drew met een onschuldig en schijnheilig gezichtje waarna een onschuldige kinderachtige giechel zijn mond verliet. "Het is al goed" mompelde ze waarna ze wat bloem met de theedoek wegwuifden. "Nou, je boft dat het meeste gedeelte terrecht is gekomen op het aanrecht". Drew klapte trots in zijn handjes waarna hij op de kruk klom en met zijn kleine fijne handjes het bloem verspreiden. "Zweg mwaar dwankje dwaarvoor". Rose grinnikten en woelde met haar hand door zijn haar. "Dankje Drew!" zei ze waarna ze een kus op zijn wang drukten en hij het wegveegden met zijn handje en een vies gezicht trok. "Ieuw Rosie! Bwah!". Rose lachte schamper waarna ze het keukengerei voor de cupcakes tevoorschijn haalden. "Heb je al een naam bedacht?" vroeg ze terwijl ze de benodigden ingrediënten in de kom deed. "Mum...Wik wil ween spweciaal cwakeje mwaken vwoor mwama..." zei hij zachtjes. Rose stopten met haar bezigheden en beet zachtjes op haar onderlip. "Dat is een uitstekend idee" zei ze zachtjes, haast fluisterend met een enorme brok in haar keel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Lol, proberen we de groep kleiner te maken, komen er alsnog vet veel mensen mee :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Annabelle Sophia Loverose

    'Uhm Bree, ik denk dat Mary gelijk heeft. Een paard is nou niet bepaald handig als je met een groep mensen boodschappen gaat doen. Ik heb net expres Nox terug in de stal gezet.' Ik kijk haar verontschuldigend aan. 'Maar ze willen vast wel leren paardrijden toch?' zeg ik vrolijk en ik kijk de groep even rond.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Waarneer Belle vraagt of we willen paardrijden ben ik wel gelijk enthousiast, dat heb ik graag al eens een keer willen doen. 'Ja, natuurlijk!' Roep ik dan ook gelijk, ik ben al weer wat vrolijker dan voor ik hierheen kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Belle keek me aan. Ze veegde een kruimel van mijn wang! Als ik er aan terugdenk moet ik weer glimlachen. 'Zullen we dan maar gaan?'.


    We need to start feeling our heart <3

    Brianna Jo Adams
    'Ja.' zegik verontwaardigd. 'Ik kan ook de draagzakken vastmaken, hoeven jullie niet zo veel te sjouwen. Maar als je dat liever niet hebt...' glimlach ik. Ik haal even een hand door Ninna's haartjes. 'Zeg het maar.' Ik kijk naar het lijstje en trek een wenkbrauw op. 'Serieus? Twintig pizzas?' mijn blik glijdt over de jongens en blijft hangen bij de blonde. Ja. Opeens schoot me iets te binnen, en ik bestudeerde de jongens nog eens. 'Brits.' zeg ik bevestigend. Ik kijk weer naarde blonde. 'Maar hij niet.' ik houd mijn hoofd schuin, tot het me helder is. 'Iers.' glimlach ik. 'Ik vind het leuk om te kijken wat voor afkomst mensen hebben.' zeg ik schouderophalend. 'Maar goed, moet ik die draagzakken nog gaan halen of niet?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Annabelle Sophia Loverose

    Een zucht ontsnapt mijn lippen en ik kijk Bree hoofdschuddend aan. Ze moest ook altijd haar paard meenemen. Ach, wat deed je eraan. 'Oké, maar we gaan niet op je wachten als je hem nergens vast kan maken of zo,' zeg ik en ik wenk de rest.
    'Laten we maar gaan dan, anders komt er nooit wat van.' Ik stap naar buiten en kijk even om mij heen. Door het keukenraam zie ik mijn moeder binnen. Ik zwaai gedag en loop verder, er vanuit gaand, dat ze mij wel volgen.


    Happy Birthday my Potter!