• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Annabelle Sophia Loverose

    Harry lijkt heel verbaasd. 'Wow, is hier alles echt nog zo ehm, hoe zeg je dat, authentiek? Ik zou jou echt een keer mee willen nemen naar Londen!' Mijn ogen worden groot bij het woord Londen. Dé stad in Great Britain. Wat zou ik dat eens graag willen zien. Dan zou ik foto's kunnen maken en overal alles kunnen kopen en... Ik schud mijn hoofd en kom weer bij de realiteit.
    'Dus hoe bevalt het leven je hier in het dorp? Ik bedoel, voor mij is het heel anders, maar jij bent het gewend... hoe vind je het?' Ik haal mijn schouders op.
    'Het is leuk en rustig, we hoeven ons hier eigenlijk alleen zorgen te maken om het weer. Ik denk dat het belangrijk is dat dit soort plekken nog bestaan in welvarende landen, maar... ik weet niet... Ik voel mij hier soms ook opgesloten.' Ik kijk even bedenkelijk voor mij uit en zucht. Ja, dat was de juiste beschrijving, opgesloten.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    'Het is leuk en rustig, we hoeven ons hier eigenlijk alleen zorgen te maken om het weer. Ik denk dat het belangrijk is dat dit soort plekken nog bestaan in welvarende landen, maar... ik weet niet... Ik voel mij hier soms ook opgesloten.' vertelt Belle. 'Alleen zorgen maken om het weer? Wow, dat zou ik ook wel willen.' Ik denk even na. 'Opgesloten? Hoe bedoel je? Je bent nog jong, je zou je helemaal niet op gesloten moeten voelen, je moet leven!' Ik glimlach naar Belle, en wat heb ik toch een zin om haar een knuffel te geven.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:39 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik moet lachen om het feit dat hij zich wel minder zorgen zou willen maken, zoals wij. Dat is waarschijnlijk precies de rede dat de jongens hier naartoe zijn gestuurd.
    Ik kijk naar Harry, die na lijkt te denken over iets. Ik wil net vragen wat er is, als hij zijn mond weer opent. 'Opgesloten? Hoe bedoel je? Je bent nog jong, je zou je helemaal niet opgesloten moeten voelen, je moet leven!' Hij glimlacht naar mij en ik moet onwillekeurig ook glimlachen. De nadruk op het woord leven is mij niet ontgaan en ik bedenk mij dat hij op zich wel gelijk heeft.
    'Dat doe ik ook wel, alleen in maar een beperkt gebied. Soms ga ik zelfs al verder dan ik zou mogen.' Ik grijns ondeugend bij dat laatste en hoor mijn moeders waarschuwingen door mijn hoofd klinken. 'Niet te ver de bossen in Bell, het is gevaarlijk daar.' 'Annabelle Sophia Loverose, ben je nu al weer die bossen in geweest? Je weet toch dat dat niet mag!' Blablabla.
    'Maar jij leeft heel wat af hè?'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Licht verbaasd keek ze hem aan. "Echt!?" De twinkeling uit haar ogen verdween toen ze zich bedacht dat ze haar moeder en broertje niet achter kon laten. "Ik vind het lief dat je het vraagt...Maar alsnog denk ik niet dat het gaat" zei ze zachtjes. Een lachje ontsnapte aan haar lippen toen Niall heftig zijn hoofd schudde, ze knikte met iets van trots? "Jup vanochtend.". zei ze met een kleine glimlach. Rose kantelde haar hoofd naar rechts en keek Niall aan terwijl ze even zachtjes haar ogen samen kneep. "Weetje...op een vreemde manier doe je me denken aan mijn broertje...Die kan ook zo eten, daarnet vond ik hem in een hoekje van de bakkerij op de grond, terwijl hij zichzelf vol zat te stoppen met choco cakjes"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Belangrijke mededeling:

    Ik ben van morgen ochtend tot zondag middag/avond in Turkije en zal dus weinig tot niks kunnen doen op Quizlet. Als het topic vol zit, mogen jullie een nieuw topic maken. Bespreek dan wel even dat 1 iemand het doet en stuur de link in een GB of PB naar mij.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Belangrijke mededeling:

    Ik ben van morgen ochtend tot zondag middag/avond in Turkije en zal dus weinig tot niks kunnen doen op Quizlet. Als het topic vol zit, mogen jullie een nieuw topic maken. Bespreek dan wel even dat 1 iemand het doet en stuur de link in een GB of PB naar mij.


    [Oeh, veel plezier! (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [sorry dat ik niet heb kunnen reageren gisteren! Heb stageweek en moest gisteravond ook nog werken, dus heb de hele dag geen computer aangeraakt]

    Harry Styles
    'Dat doe ik ook wel, alleen in maar een beperkt gebied. Soms ga ik zelfs al verder dan ik zou mogen.' zegt Belle met een ondeugende glimlach. Ik moet er ook om lachen. Het zal wel weer typisch mij zijn dat ik hierbij aan dingen denk die zij waarschijnlijk niet bedoeld. 'Maar jij leeft heel wat af hè?' vraagt Belle aan mij. Ik schrik op uit mijn gedachten. 'Euhm, ligt eraan wat je daar precies mee bedoeld...' zeg ik lachend.


    We need to start feeling our heart <3

    Niall Horan
    'Echt!?' Ze keek me echt superblij aan, maar die vrolijkheid verdween snel. 'Ik vind het lief dat je het vraagt... Maar alsnog denk ik niet dat het gaat.' Vragend keek ik haar aan. Waarom niet? Maar ze ging al door met antwoorden.
    'Jup, vanochtend.' Even had ik niet door waar ze het over had. Ohja, de cakesjes die ik nu aan het eten was.
    'Weetje...op een vreemde manier doe je me denken aan mijn broertje...Die kan ook zo eten, daarnet vond ik hem in een hoekje van de bakkerij op de grond, terwijl hij zichzelf vol zat te stoppen met choco cakjes' Ik moest even grinniken, waarschijnlijk mocht ik haar broertje wel.
    'Ik moet hem echt eens ontmoeten, want ik mag hem volgens mij wel,' zei ik met een knipoog erbij.
    'Maar de bakkerij is dus van je ouders?'

    [Wat ik zat te denken... Weet de rest van de wereld eigenlijk dat 1D in dat dorpje zit? Lijkt me niet hé, want anders zou er heel snel geen rust meer zijn....]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rose Lileas Somerled

    Rose had inmiddels haan knieën opgetrokken met haar hoofd steunend in haar benen keek ze Niall aan en lachte zachtjes. "Ik weet zeker dat hij jou ook mag, dat kind dat kan eten, niet normaal. Hij eet zelfs nog meer dan dat ik doe, en hij is pas 5." zei ze grinnikend.
    Langzaam knikte ze, eigenlijk was hij nu van haar...Maar het waren haar ouders die hadden gezorgd voor de bakkerij in het dorpje, aangezien haar moeder altijd al bezig was met taarten en om anders lekkers te maken. Maar wat er gebeurd was...Eigenlijk wist niemand er vanaf, natuurlijk wist iedereen dat haar vader overleden was, maar echter wist niemand dat haar moeder doodziek op bed lag. Zachtjes knikte ze. "Ja...Maar ik ben de gene die er nu inwerkt...Een jaar geleden overleed mijn vader, en mijn moeder werkt ergens anders..." En echter wilde ze het ook zo houden, dat niemand het wist.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (nee het is niet bekend dat one direction daar zit)


    Happy Birthday my Potter!

    [Zit jij niet in Turkije? ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik merk dat Harry opschrikt uit zijn diepte gedachten en vraag mij af waar hij aan denkt. Ik besteed er echter niet teveel aandacht aan.
    'Nou, het leven van een ster is op paparazzo na toch één en al feest?' vraag ik lachend en zie Harry als één of ander feestbeest losgaan.


    Happy Birthday my Potter!

    (ja, heb wifi in het hotel. Moest wachten tot ik kon douchen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oeh , en is het een beetje luxe? Want jij zit daar met school toch?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ja, uitwisselingsproject en ja, tis best luxe. Heb gewoon een tweepersoons bed voor mijzelf)


    Happy Birthday my Potter!