• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

Mary Carter

Ik juich. Ik vind paarden wel leuke beesten , maar ik zie er al genoeg van in dit dorp. Ik huppel vrolijk op en neer en bekijk ook hier en daar het landschap. Dan bedenk ik me iets. ''Ah , jullie zijn toch een band?! Nou jullie kunnen dan ook goed zingen!'', zeg ik dan.

[Mwehehe , ze weet er niks van XD]

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Brianna Jo Adams
    Ik grijns tevreden. 'Ben zo terug.' Ik til Ninna op en trek een sprintje naar ons huis, waarna ik haar maar voor de tv zet. Ik rende daarna naar de stal en begon Ladouska's halster vast te maken. Ik gooide snel het zadel en de draagzakken er op en maakte die vast.Ik spoorde Loes aan in een lichte draf en draafde naar buiten, waar ik Belle zag lopen. 'Ben ik weer.' glimlach ik. Ik kom naast de groep rijden.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles
    Ik loop vrolijk achter Belle aan. Terwijl we lopen kijk ik om me heen. Het is hier wel mooi, maar alleen zo... groenig. Ik kijk naar Brianna die op haar paard naast ons rijdt. Ergens is het wel lekker rustig dat niemand ons hier kent en we over straat kunnen zonder dat we achtervolgt worden. Ik ga naast Belle lopen. 'Belle, hebben jullie hier eigenlijk internet?' vraag ik.

We need to start feeling our heart <3

Annabelle Sophia Loverose

Ik sla mijn hand voor mijn hoofd, als ik de opmerking van Mary hoor en kijk haar even waarschuwend aan. 'Mary,' sis ik zacht. Hopelijk heeft ze door dat het niet echt een verstandig onderwerp is.
    Harry lijkt niks door te hebben en komt naast mij lopen. 'Belle, hebben jullie hier eigenlijk internet?' Ik kijk hem verbaasd aan en moet dan lachen.
    'Als je echt niet zonder kunt, in het andere dorp, best een stuk rijden hier vandaan, is een bieb met wifi en computers. Wel van die oude slome, maar het werkt op zich wel.'

Happy Birthday my Potter!

{hallootjjeeesss waar kan ik inspringen, in mijn laatste post in Dewi een beetje vrolijk door het dorp aan het huppelen =)}

Do what people say you can't.

[Is er nog iemand van de jongens in de boerderij? Want anders komt Rose even langs(:]

The expert in anything, was once a beginner.

TheSeasons schreef:
    [Is er nog iemand van de jongens in de boerderij? Want anders komt Rose even langs(:]

[Jups, Zayn is er nog. En Liam en Niall ook, als ik me niet vergis...]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Calderson schreef:
    (...)

[Jups, Zayn is er nog. En Liam en Niall ook, als ik me niet vergis...]

[Keey, dan stuur ik haar daar wel heen]

Mary Carter

''Wat?!'', roep ik. ''Kom op , het is een zingende , wereldberoemde groep en doe moet toch kunnen zingen?!'', roep ik , dit keer wat harder. Belle lijkt een beetje uit elkaar te spatten , maar dat kan me op dit moment niets schelen.
    ''Kom op , zing nou eens één klein stukje!'', smeek ik de jongens.

Rose Lileas Somerled

"Ik vind dat ie goed is gelukt, jij?" vroeg Rose terwijl ze door het blonde haar van haar broertje woelden terwijl hij met een licht geopende mond en met grote oogjes naar zijn zelf gemaakte cupcake keek. "Wauw...Mwama vwast lwekker vwinden!" zei hij opgetogen waarna hij in zijn handjes klapten. Rose lachten waarna ze de cupcake inpakten en hem aan haar broertje gaf. "Beloof je om hem niet op te eten". Drew knikte hevig. "Belwoofd" Rose glimlachten waarna ze haar broertje een klein zetje in zijn rugje gaf de bakkerij uit, en pas weer weg keek totdat hij uit zicht verdwenen was. Rose haalde de sleutels uit de laden, waarna ze aan aantal cupcakes in een patisserie doos verpakten en de deur achter zich sloot en opslot deed. Ze had gehoord dat er 5 jongens in het dorp waren gekomen en logeerden op de boerderij van de familie Loverose, tenminste dit vertelden de roddels die rond gingen. Ze tuurde over het landschap waarna een klein zuchtje haar lippen verliet toen ze eindelijk aan was gekomen bij de boerderij. Aarzelend klopten ze even op de deur, waarna ze haar hand om de klink vouwden en haar hoofd om het hoekje stak toekijkend naar het geen dat waarschijnlijk de verblijf plaats van de jongens was.

Zayn Malik.
    Ik lag nog steeds op de bank waarneer iedereen wegging, of alleen Liam en Niall bleven bij mij. Ze waren met zijn tweeën volgens mij een of ander spel aan het doen. Net op het moment dat ik bijna in slaap viel, werd er op de deur geklopt. Dat kon de rest toch niet al zijn? De deur werd open gemaakt en een meisje kwam binnen. ‘Guys, we hebben bezoek.’ Ik stond op en stelde me netjes voor, het meisje vertelde me dat ze Rose heette, ook Liam en Niall stelde zich voor. ‘Wat kwam je doen?’ Vroeg ik glimlachend aan Rose.

[Ik wist niet of ze elkaar kennen, dus heb ik het zo even gedaan, anders pas ik het wel aan. Meestal lees ik er vlug overheen als er veel is geplaatst, dus ja. :')]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Dewi Romy Carter
    Nog steeds vrolijk huppel ik door het dorp. Tot ik bij de schuur van de familie Loverdoos of zoiets aan kom. Er staan een paar mensen en de deur staat nog open. Ik besluit naar binnen te gaan waar net al, volgens mij Rose, naar binnen ging. 'HALLO!' gil ik terwijl ik begin te zwaaien.

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:48 ]

[Slimpie :Y) Mary is aan het lopen naar de mini-mart ghehe^^]

{o kut, wat ben ik toch slim (nerd)}

Rose Lileas Somerled

"Kijken over wie er zoveel word gepraat in het dorp" zei ze met een kleine grinnik. "En ik heb eten, voor als jullie honger hebben" zei ze met een glimlachje. Rose trok echter haar wenkbrauw een beetje op toen ze zag hoe de je jongen met de blonde haren ,die zich voor had gesteld als Niall, bijna stond te kwijlen terwijl hij naar de patisserie doos keek in haar handen. "Hij kijkt alsof hij in geen dagen heeft gegeten" zei ze terwijl ze de doos neer zetten op de tafel en wat rond keek. "Zeg, hoe zijn jullie er ooit op gekomen om helemaal naar The Middle Of Nowhere te gaan?" vroeg ze waarna ze haar blik weer gericht had op Zayn. "Ik bedoel, er is hier bijna niets, dus waarom zou je dan juist hier heen gaan?"

[Ik vind het goed^^]