• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    Ik zie Niall op me afkomen. 'Hey Niall!' roep ik terwijl hij ons knuffelt. 'Heel erg balen ja... Ik heb de bovenverdieping nog niet gezien, maar als ik dit zo zie kan het niet veel soeps zijn boven...' ik zucht even. Dan zie ik Zayn die naast me komt zitten. "Hey Zayn!" Ik geef hem een high five en loop naar Louis en Niall die bij de koelkast staan.
    'Wat is DIT nou weer? Er ligt echt bijna niets. Is er hier geen winkel in de buurt ofzo? Zullen we aan Meneer Loverose vragen waar de dichtstbijzijnde winkel is? Dan kunnen we wat lekkere dingen kopen.'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:12 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Als er meerdere jongens binnenkomen, zet ik rustig een stap achteruit, om zo in de schaduwen te belanden. Ik word totaal niet meer opgemerkt en laat dat ook even zo. Ik bedoel, ik wil geen boze beroemdheden in mijn schuur. Al helemaal niet als de daar nog een tijd blijven ook.
    Ik trek mijn mond pas weer open als er drukte rond de koelkast ontstaat en ze nog geïrriteerder raken.
    'Rustig rustig,' zeg ik snel, waarna ik weer naar voren stap. 'Zeg wat jullie willen en ik haal het. Beter dat ik haal wat jullie willen dan dat ik van alles haal en jullie er niks van lusten toch?' Ik kijk ze even één voor één aan. 'En voor de nieuwkomers, ik ben Belle.'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis

    Niall beukt me opzij, en ik laat me gewoon vallen in een hoopje stro. Ik blijf op mijn rug liggen, met mijn ogen open. Een zucht verlaat mijn mond. Ik ga even overeind zitten en haal wat stukjes stro uit mijn haar. 'Nou jongens, bereid je voor op de leukste vakantie ooit.' zeg ik sarcastisch. Dit was echt erg, als er ook geen bakker in de buurt was liep ik gewoon weg. Er komt een meisje bij staan en ze stelt zichzelf voor als Belle. Ik blijf doodleuk zitten en steek mijn hand op. 'Louis.' zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik was je voor Louis :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga even eten, daarna reageer ik ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Styles
    Ik kijk op vanuit de koelkast en zie daar een bloedmooi meisje staan. Ze stelt zich voor als Belle. Ik steek mijn hand naar haar uit. 'Hoi ik ben Harry!' ik glimlach even na haar. 'Waar is de dichtstbijzijnde winkel? Dan kunnen we de koelkast wat vullen... Tenzij jij het wilt halen natuurlijk. Dat zou ook fijn zijn, dan kan ik ondertussen boven even kijken en mezelf settelen, als je het zo kunt noemen'. Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop weer richting de bank waar Zayn op zit.


    We need to start feeling our heart <3

    Niall James Horan
    Ook Harry mengt zich nu in ons gesprek over de koelkast.
    'Wat is DIT nou weer? Er ligt echt bijna niets. Is er hier geen winkel in de buurt ofzo? Zullen we aan Meneer Loverose vragen waar de dichtstbijzijnde winkel is? Dan kunnen we wat lekkere dingen kopen.' Ik wil net instemmen met Harry's plan, als er opeens een stem uit de schaduwen klint.
    'Rustig rustig.' Ohja, Belle. Zij is er ook nog. 'Zeg wat jullie willen en ik haal het. Beter dat ik haal wat jullie willen dan dat ik van alles haal en jullie er niks van lusten toch?' Ze kijkt ons even aan. 'En voor de nieuwkomers, ik ben Belle.' Louis en Harry stellen zich ook voor en ik knik nog maar eens, ik ken haar al.
    'Ik vind het een goed idee. Mag ik een lijstje maken?' Ik kijk Harry en Louis even beide aan met een hoopvolle blik. Als ik Louis aankijk, zie ik achter hem Zayn zitten op de bank. Hmmm, niet gemerkt dat hij binnengekomen was.
    'Hey Zayn!' Ik stak even mijn hand op, maar keek eigenlijk gelijk al weer smekend naar de twee jongens naast me.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:24 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis

    Ik grijns naar Niall. Als hij het lijstje maakt komt het helemaal goed. 'Mij best.' zeg ik schouderophalend. 'Als je er maar worteltjes op zet.' ik sta nu op en veeg de stro van mijn kleren, waarna ik naar Belle kijk. 'Zal ik anders mee gaan?' stel ik voor. 'Ik heb toch niks beters te doen.' Dat is waar, nu ik niet kan zingen. Ik kan nog wel redelijk praten, alleen kan ik niet hoger praten dan normaal. En lager ook niet, anders klinkt het heel schor.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:29 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zayn Malik.
    Dit was een werkelijke nachtmerrie, of gewoon iets naars. Er was gewoon geen eten. Als niemand het zou halen kunnen we dood gaan. Met een zucht stond ik op en stelde mezelf voor aan Belle, waarna ik weer terug in de bank ging liggen. Als ik wilde kon ik zo in slaap vallen. Maar het was waarschijnlijk beter als ik er even bij zou blijven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik ben opgelucht als Harry zich wat vrolijker aan mij voorstelt. Oké, dat viel mee. De rest was nogal down, maar ja.
    Vervolgens stelt Niall voor om een lijstje te maken, waar Louis het mee eens is.
    'Ik stel voor dat jullie samen even beslissen wat jullie in huis willen halen, het opschrijven en dan zal ik het voor jullie halen goed? En ik vind het best dat mensen meegaan. Dan kennen jullie tenminste de weg en kunnen jullie jezelf ook een beetje redden.' Ik kijk met een voorzichtige glimlach naar de jongens. Ze waren tot nu toe best wel verwend bezig geweest, maar misschien kwam dat gewoon door de plotselinge omslag van rijk en luxe naar... uhm... dit.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    'Ja Niall, je mag best een lijstje maken van me!' roep ik 'Mits je er iets lekkers voor mij op zet.' 'Zal ik anders meegaan?' hoor ik Louis zeggen. Ik loop naar Belle en Louis. 'Ik wil ook wel mee, dan kan ik zien waar we beland zijn, en dan weet ik meteen waar de winkels zijn!' ik zet mijn liefste glimlach op en kijk Belle hoopvol aan.


    We need to start feeling our heart <3

    [Louis had al voorgesteld om mee te gaan ^^]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    [Louis had al voorgesteld om mee te gaan ^^]


    (Het gaat ook zo snel :') Ik heb het een beetje aangepast, zodat het klopt)


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    'Mij best,' stemt Louis in met mijn plan. 'Als je er maar worteltjes op zet.' Gelijk knik ik van ja. Hij vraagt aan Belle of hij mee moet gaan.
    'Ik stel voor dat jullie samen even beslissen wat jullie in huis willen halen, het opschrijven en dan zal ik het voor jullie halen goed? En misschien is het ook handig als er iemand meegaat? Dan kent één van jullie tenminste de weg en kunnen jullie jezelf ook een beetje redden.' Ze glimlacht voorzichtig terug en ik beantwoord het met een grote glimlach terug.
    Ondertussen krijg ik van Harry ook een bevesting, waarna hij zegt dat hij ook mee gaat.
    'Ik maak wel een lijstje, zodat jullie weten wat je moet halen. Dan blijf ik hier samen met Zayn. Maar is hier ergens papier en een pen, dan kan ik even een lijstje maken.'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:37 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Lol, iedereen wilt mee :') )


    Happy Birthday my Potter!