• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Een smakkend en knauwend geluid drong Rose haar oren binnen. Ze opende een oog waarna ze moeizaam de andere openden en slaperig over haar gezicht wreef. Steeds vaker gebeurde het dat ze tijdens haar werk inslaap viel. Slaapgebrek, had haar moeder haar verteld terwijl ze een preek hield over dat Rose eens rust moest nemen. Haar rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ze luisterde naar het smakkende geluid, met een lichte trillende hand nam ze de steel van de bezem tussen haar hand. Gewoon, voor het geval het een spin of een andere vreselijk eng insect was. Maar echter wist Rose dat het geen insect was toen 3 chocolade cupcakes uit de vitrine verdwenen waren, met een zucht zette ze de bezem terug waarna ze zachtjes en muisstil richting de hoek van de winkel liep. Rose vouwde haar armen in elkaar haar wenkbrauw nogsteeds opgetrokken, toekijkend naar haar broertje die zich in de hoek vol zat te proppen met de choco cupcakes. Zijn mond onder de chocolade terwijl hij met genietende gesloten ogen zo alles naar binnen zat te eten. Eerder te proppen. "Had je niet genoeg aan een?". Drew keek verschrikt op waarna hij de restantjes van de cupcakes achter zijn rug probeerden te verstoppen. Onschuldig keek hij haar aan. "Nwee" zei hij zachtjes. "Wik hwonger had, wen wer was nwiets in hwuis". Een flauwe glimlach speelde op Rose haar lippen waarna ze door haar knieën zakten en haar broertje optilden, en hem neer zetten op een van de tafels. "Je weet dat je nu moet helpen met het maken van nieuwe". "Mwag wik dwan mwij weigen cwupcwake mwaken? Mwet ween weigen naam!" vroeg hij met een glinstering in zijn ogen. Rose grinnikten. "Als je het zo graag wil, desnoods maken we een hele nieuwe taart die we naar je vernoemen". zei ze terwijl ze wat met haar hand in het niets wuifden, wetend dat wat ze had gezegd eigenlijk niet zo slim was. Met een klein hupje sprong Drew van de tafel waarna hij Rose haar vinger pakten en haar naar de soort van keuken trok. "Kwom Rosie, wij gwaan twaart mwaken. Yum Yum!"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Oh, niemand kan dus een vorkgevecht doen? :''(]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Styles
    Ik loop naar Niall toe. 'Nou Niall, schrijf maar wat lekkere dingen op!' Ik lach en denk aan de glimlach van Belle, die is namelijk prachtig.
    Dan staat Louis opeens achter me, weer met een vork. Ik besluit om ook maar een vork te pakken en met hem mee te doen om de tijd te doden.


    We need to start feeling our heart <3

    Marianne (Mary) Liberty Carter

    Ik loop langs een grote boerderij , die van Meneer Loverose of zo.. Mijn moeder zei dat er nieuwe 'gasten' in het dorp was en ze gaf me een grote chocoladecake mee. Die moest ik dus aan de nieuwe mensen geven. Ik klop op de deur en wacht tot iemand opendoet. Ongeïnteresseerd kijk ik naar de deur. Nah , zo bijzonder is ie toch ook weer niet?

    [beginpost]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annabelle Sophia Loverose

    Een beetje in gedachten verzonken zet ik Nox in de stal. Snel kam ik nog even zijn glanzend zwarte vacht, de rede waarom ik hem Nox heb genoemd. Zwart als de nacht. Hij legt liefkozend zijn neus tegen mijn wang en blaast een warme vlaag adem in mijn gezicht. Ik lach er zachtjes om en leg de borstel weer weg.
    'Ik zal je maar geen twee jongens en mij laten dragen,' mompel ik tegen het dier. 'Dat lijkt mij iets te zwaar.' Alsof hij het met mij eens is, hinnikt hij luidruchtig.
    Ik klop op zijn schouder en sluit de stallen vervolgens weer. Bij een oude spiegel blijf ik even staan om mijn haar in te vlechten en vast te maken met een blauw lint. Ik trek mijn bloes recht en verwissel mijn rijlaarzen voor enkellaarsjes met hakken eronder.
    'Beter,' zeg ik als ik klaar ben en loop weer richting de schuur, om daar een met vorken vechtende Louis en Harry aan te treffen. Ik blijf met mijn rug tegen de deur aangeleund staan en kijk grijnzend naar de jongens. Dat zag er al een stuk vrolijker uit.
    Als er word aan geklopt, doe ik de deur open en kijk recht in het gezicht van Mary. 'Hey,' zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis

    Ik grijns als Harry ook een vork pakt, en ik ga in een gevecht houding staan. Ik begin met mijn vork tegen die van hem aan te slaan, en probeer hem uit zijn handen te slaan. Ik doe een heldhaftige koprol en sta dan weer tegenover Harry. 'Kom maar op Hazza!' roep ik vrolijk waarna ik hem even met mijn vork in zijn buik prik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mary Carter

    Ik glimlach en kijk dan van Anna , naar de cake. ''Umhh.. Hier is dus die cake. Mijn moeder wou die aan de nieuwe mensen geven in het dorp.'' Je wist zeker wel of er een nieuwe bewoner of bewoonster was in dit dorp. Iedereen kende elkaar nou eenmaal. De meeste zijn zelfs dikke vrienden. ''Kan ik binnenkomen?'', vraag ik dan aan Anna. Ik glimlach liefjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Haar afkorting is Bell/Belle. Aub geen Anna, want dan voel ik mij aangesproken :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Niall
    'Nou Niall, schrijf maar wat lekkere dingen op!' zegt Harry die naast me is komen staan. Glimlachend loop ik met het blok en de pen die ik van Belle heb gekregen naar de tafel. Ik schuif een van de stoelen naar achter en ga er voorzichtig op zitten. Hij ziet er niet erg stevig uit en het gekraak bevestigd dat. Ik probeer er niet zoveel op te letten en begin met schrijven. Ik zit er zelfs zo erg in, dat ik het niet merk dat Belle weer terugkomt, Larry een vorkengevecht houd en er op de deur geklopt word. Uiteindelijk ziet het lijstje er ongeveer zo uit:
    - Worteltjes voor Louis
    - 5 verschillende pakken koekjes
    - 10 zakken chips
    - Twee flessen cola, twee flessen fanta, twee flessen 7-up
    - Krat bier
    - 3 zakken borrelnootjes
    - 8 blikjes zoete mais
    - grote zak rozijnen
    - 20 diepvriespizza's
    - Iets naar keuze =)

    'Klaar!' Blij sprong ik op, waardoor de stoel omviel. Ik wapperde met het blaadje en liep vervolgens naar Belle en gaf het aan haar. 'Astu.' Toen viel het me op dat er nog een meisje in de deuropening stond.
    'Hallo, ik ben Niall,' stelde ik mezelf voor.

    [Zorry, kan pas weer na 9 uur reageren, heb training]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik kijk even naar de cake. Misschien was dat het lekkers dat Harry in gedachte had? Dan zou hij het vast leuk vinden. Bovendien konden ze nu gelijk kennis maken met Mary, wat ze waarschijnlijk ook leuk zouden vinden. Bovendien vond ik het maar vreemd om zo als enig meisje tussen vijf jongens rond te lopen.
    'Ja, kom binnen. Dan kan je hem zelf aan ze geven. Maar let maar niet teveel op Harry en Louis. Ze zijn een of ander vaag vorken gevecht aan het houden.' Ik lach zachtjes en stap aan de kant om Mary erdoor te laten.
    Ik word echter plots overvallen door Niall die zijn lijstje afheeft. Ik pak hem blij aan en lees hem even door. Dat moest lukken en alles wat ik hier niet zou kunnen vinden, zou ik altijd nog kunnen halen in het andere dorp. Dat zou dan wel te paard moeten, want lopen duurt echt veel te lang naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [whiee, aangezien niemand op haar heeft gereageerd stuur ik Brianna wel naar de keuken toe :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Terwijl Louis en ik nog druk bezig zijn met ons vorkengevecht, hoor ik de stem van Belle. Ik draai me om en loop naar haar toe. Ik zie nog een ander meisje. 'Hoi, ik ben Harry! Wie ben jij?' vraag ik met een grote glimlach.


    We need to start feeling our heart <3

    (Ik moet even eten. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ben er weer over een paar minuten, huiswerk ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    RememberYoux schreef:
    [whiee, aangezien niemand op haar heeft gereageerd stuur ik Brianna wel naar de keuken toe :Y)]


    (btw, Brianna is altijd welkom :Y))


    Happy Birthday my Potter!