• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Lol, iedereen wilt mee :') )


    [Zayn laat ik wel daar blijven, haha. (":]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik ga even eten! reageer straks weer ^^ ]


    We need to start feeling our heart <3

    [Belle word begeerd ^.^ En in Niall's geval wil hij ook gewoon weten waar de winkel zit voor noodgevallen ;D Maar ik verander wel even, dan houd Niall Zayn gezelschap :Y)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:35 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Idd, misschien is het handig als er een paar in de schuur blijven. Anders gaat iedereen berichtjes plaatsen en dan klopt het niet meer, net zoals nu. :))]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Whaha, dan blijven Zayn, Niall en Liam dus daar?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Jep ;)]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rider schreef:
    (Whaha, dan blijven Zayn, Niall en Liam dus daar?)


    [Yesh.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.
    Ik liet iedereen gewoon meegaan, of in ieder geval diegene die mee wilden gaan. Zelf bleef ik het liefste in de schuur, aangezien ik wel moe was van de reis. 'Erm, guys, ik blijf liever hier.' Misschien kon ik dan wel even slapen, even wat rust krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik vis een blok voor boodschappenlijstjes uit mijn tas en haal een pen uit een van de lades. Als ik ze aan Niall heb overhandigd, loop ik richting de deur van de schuur. Voordat ik naar buiten loop, draai ik mij nog even om.
    'Ik ga Nox, mijn paard, even in de stallen zetten. Ik ben zo terug om de boodschappen te gaan doen,' Ik glimlach nog een keer naar de jongens en loop dan naar mijn paard, die nog braaf voor de schuur staat te wachten.


    Happy Birthday my Potter!

    Dewi Romy Carter
    Vrolijk huppel ik naar buiten. 'Ikke ben vliegvluig!' kier ik vrolijk terwijl ik mijn armen als een vliegtuigvleugels doe. 'Nee Deetje, het is vliegtuig.' hoor ik mama achter mij. 'Ik zeg vliegvluig! En plaplaplu.' zeg ik eigenwijs. 'Paraplu.' Mama begint te lachen. 'Mag ik nu weer spelen?' Ik kijk haar lief aan. Ze knikt. 'Als je maar in de buurt blijft.' Snel knik ik en ren weg. Er waren nieuwe jongens en die wou ik zien. Volgens mij was ze bij dat huis met die grote schuur. Vrolijk huppelde ik erheen


    Do what people say you can't.

    [Sorry, ik ga even eten en reageer dan even snel, en dan moet ik naar training]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis

    Ik knik naar haar en glimlach dan even, waarna ik me omdraai naar de rest. 'Dus,' zeg ik met een flauwe grijns terwijl ik mijn vork pak en die dreigend hun richting op steek. 'Wie wil er een vorkgevecht doen?' ik grijns en doe nog een stapje in de richting van de jongens. Misschien dat een vorkgevecht de boel hier een beetje zou opvrolijken. Ondertussen vraag ik me af hoe we naar de winkel zouden gaan, hopelijk hebben ze hier wel een auto. Ik heb alleen een donkerbruin vermoeden van niet.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:51 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Minuscuul dorp, makkelijk te lopen. Louis: 'Hopelijk hebben ze hier wel een auto' -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    [hehe, Louis weet toch ook niet hoe ver het is (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik moet eten, ik reageer straks weer. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you