• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Lachend kijk ik naar Niall, waar werkelijkwaar bijna het kwijl langs zijn mondhoeken loopt, waarna ik me weer op Rose richt. 'Erm, yeah, we zijn hier heen gestuurd. Het was niet echt dat we een keuze hadden. Volgens de dokter hadden we teveel stress, het zingen lukte niet echt meer. Hier kunnen we rust krijgen, denken ze...' Maar we zullen nog wel zien, dacht ik er nog achter aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een kleine frons speelde op Rose haar voorhoofd terwijl ze langzaam knikten. "Nou, volgens mij zit je hier dan wel goed want het is hier altijd stil. Soms dan word ik er gewoon gek van, de stilte." zei ze waarna ze plaats nam op de bank en Zayn aankeek terwijl ze haar hoofd schuinhield. "Dus jullie zingen?" zei ze met een kleine nieuwschierige ondertoon in haar stem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte even lichtjes. 'Oh, nou ja, soms kan stilte heel fijn zijn, vooral als je even over iets wilt nadenken. Ja, dat klopt. Hadden jullie werkelijkwaar nog nooit van ons gehoord?' Vroeg ik met een licht verbaasde toon in mijn stem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dewi Romy Carter
    'HAALLOOOO!!!!!????' gil ik nog een keer. 'IS ER IEMAAANNNDD????' Ik hoorde wel stemmen en ik zag natuurlijk ook mensen maar ik stond net achter een baal hooi en daar kwam ik nou niet bepaald boven uit. Een beetje onhandig probeer ik op de hooibaal te klimmen. Oke dit ging niet lukken, dan blijf ik maar hier staan. Een beetje vanuit de zijkant kijken.


    Do what people say you can't.

    [Ik ga heel even mijn pyjama enso aandoen, haha, zo terug. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Daar moet ik je gelijk in geven, maar als je hier je hele leven al woont zit de stilte soms best wel dwars." zachtjes schudden ze haar hoofd terwijl kleine blosjes uit schaamte haar wangen bekropen. "Nou...ik niet tenminste. Van de rest weet ik het niet. Maar ik heb bijna nooit tijd om muziek te luisteren..." naarmate haar zin eindigden begon ze iets zachter te praten. Sinds de dood van haar vader werd het al snel Rose die haar moeder hielp in de bakkerij, volle dagen van s'ochtends tot s'avonds was het enige wat ze zag deeg, brood, cakejes en andere dingen. Maar na de ziekten die haar moeder kreeg, stond ze er al gouw alleen voor en moest ze zorg nemen voor alles.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {ik ga, doeiiii}


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik.
    'Oké, dat begrijp ik. Maar is er hier dan wel eens wat te beleven? Een ruzie? Vechtpartij? Iets in die trant? Of is het echt zoals de meeste mensen denken?' Ik hoopte wel dat er hier wat te beleven viel, anders zou het nog best wel saai kunnen gaan worden. 'Geen tijd? Hm, heb je echt niet eens 5 seconden tijd? Niet dat je er veel aan hebt, dan...' Het laatste mompelde ik een beetje, misschien wou Rose het er wel helemaal niet over hebben, ze keek een beetje verdrietig.

    [Ik ben er weer, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Nou...natuurlijk zijn er wel eens ruzies...Maar echt meer is er niet." Zachtjes en schamper haalden ze haar schouders op. "Nee, eigenlijk niet nee. Mijn leven is nogal hectisch en druk, ookal zou je dat niet verwachten als je hier woont." zei ze terwijl ze haar knieën optrok, en haar armen er omheen sloeg. Rose hield haar hoofd schuin en keek Zayn aan. "Hoe is het dan om in de stad te wonen?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, oké, dan is het dus echt heel rustig.' Ik grinnikte zachtjes. 'Nee, inderdaad niet. Maar aangezien wij nog nooit in zo'n dorpje zijn geweest, of voor een lange tijd hebben gewoond, wie weet. Heel erg druk, je moet altijd uitkijken op straat, dat je niet word aangereden. Als je in een hoofdstad woont is het nog erger, er zijn dan ook meer ruzies, vechtpartijen etc. Het is leuk, al hoe wel, als je rust wilt, kun je die niet echt krijgen. Omdat je altijd wel geluiden om je heen hoort, dat is best vervelend af en toe.' Ik glimlachte naar Rose.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan
    Ik maakte de doos open die Rose meegenomen had en pakte er een cakeje uit. Gelijk nam ik er een grote hap van en liep naar de bank toe waar mijn vriend ook op zat. Ik liet mezelf naast hem vallen om nog net het laatste op te vangen van hun gesprek.
    'Hoe is het dan om in de stad te wonen?' Mijn mond zat nog halfvol, maar toch deed ik hem open om antwoord te geven en sprak dwars door Zayn's verhaal heen.
    'Druk, maar altijd gezellig.'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:57 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rose Lileas Somerled

    Rose glimlachte en grinnikte om Niall die met ,zijn mond nog halfvol, door Zayn's verhaal ging. "Hm, ik zou altijd al wel eens een keertje naar de stad willen, maar het is te ver weg en het...kan gewoon niet. Ookal zou ik het wel willen." zei ze waarna een klein zuchtje over haar lippen rolden. Rose hield haar hoofd schuin en keek naar Niall. "Heb je altijd zo'n honger?" vroeg ze grinnikend. "Zijn ze wel lekker? De cakejes?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik moet gaan, mijn moeder moet weer eens zeuren ._. ByeBye]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan
    'Hm, ik zou altijd al wel eens een keertje naar de stad willen, maar het is te ver weg en het...kan gewoon niet. Ookal zou ik het wel willen.'
    'Dan ga je toch gewoon een keer met ons mee.' Het was er uit voor ik het wist, maar het kmaakte me ook helemaal niet uit. Ik wilde gewoon dat het meisje weer wat opvrolijkte en ik zou iedereen de stad willen zien. Het was veel beter dan hier, naar mijn mening.
    'Heb je altijd zo'n honger?' Rose keek me grinnikend aan. 'Zijn ze wel lekker? De cakejes?' Gelijk knikte ik heftig.
    'Ze zijn super! Heb je ze zelf gemaakt?'

    [Bye! Dan ga ik ook zelf, aangezien er bijna niemand meer is ;)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles
    Belle moet lachen om mijn vraag en zegt: 'als je echt niet zonder kunt, in het andere dorp, best een stuk rijden hier vandaan, is een bieb met wifi en computers. Wel van die oude slome, maar het werkt op zich wel.' Ik kijk haar verbaasd aan. 'Wow, is hier alles echt nog zo ehm, hoe zeg je dat, authentiek? Ik zou jou echt een keer mee willen nemen naar Londen!' Ik glimlach. 'Dus hoe bevalt het leven je hier in het dorp? Ik bedoel, voor mij is het heel anders, maar jij bent het gewend... hoe vind je het?'


    We need to start feeling our heart <3