• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Brianna Jo Adams
    Ik spring van Ladouska af en zet daarna een lachende Ninna op de grond. 'Was het leuk, prinsesje?' lach ik. Ik pak het paard aan haar halster en breng haar naar de stal. Ik kijk naar het huis naast ons. 'Oh ja, is ook zo, vandaag kwam die band logeren of zo.' mompelde ik in mezelf. Ik tilde Ninna op en rende op een drafje naar Bell. Ik liep de schuur in. 'Hallo?' ik liep wat verder naar binnen en zag iemand zitten op de hooizolder. Lachend klom ik naar boven. 'Haii Bell.' zeg ik vrolijk, en kijk daarna verbaasd. Dit was Bell niet, dit was een jongen die niet uit het dorp kwam. Ik kende hem niet. 'Ehm, hoi, ik ben Brianna.' zeg ik, met nog steeds een verbaasde ondertoon in mijn stem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ninna May Adams || Zusje Brianna

    Ik giechelde toen Brianna me van Ladouska aftilde. "Was het leuk, prinsesje?" lacht ze en ik zet mijn kroontje recht. "Het was zeer aangenaam." zeg ik met een kak accent, terwijl aangenaam meer klonk als aawngenwaam. Ze pakt het paard bij het halster en breng haar naar de stal. "Ohja dat is ook zo, vandaag kwam die band logeren ofzo." ik keek haar aan. "Band?" het klonk alsof er een w tussen de b en de a zat. Brianna tilde me op en liep naar het huis van Annabelle, haar beste vriendin. Eenmaal boven op de hooizolder stond er een onbekende jongen. Ik wurmde uit de armen van mijn zus en ging zelf op de grond staan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [waar kan ik inspringen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Misschien kun je net als ik heb gedaan de aankomst beschrijven van Louis? En dat je dan mij (Harry) halfslapend op de bank ziet?]


    We need to start feeling our heart <3

    {okay :)]

    Louis

    Vermoeid wrijf ik in mijn ogen en sjok naar de schuur, waar een oude man bij staat. Ik ben zwaar chagrijnig nu, maar ik doe mijn best om een glimlach te voorschijn te toveren. De man legt wat uit en zegt dan dat ik naar binnen kan gaan. Ik bedank hem en glimlach nog even, maar loop dan weer even chagrijnig de schuur in. Mijn mond valt open als ik naar binnen kijk. Dit... dit is afschuwelijk! Er staat een stoffige oude bank, een paar stoelen , een eettafel, twee oude kasten en een koelkast. En een oude tv. Ik loop naar de tv toe en zie dan ook dat er niet eens een x-box bij staat! Ik sla mijn handen voor mijn gezicht. Ik wil de slaapkamer niet eens zien! Ik loop half jammerend naar de bank en wil er op gaan zitten, als ik merk dat Harry er half op ligt te slapen. Ik loop naar de kast haal er een vork uit waarna ik er doelloos in Harry's wang mee begin te prikken.

    [zo goed?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Hoe kan ik nu inspringen/beginnen? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dat Zayn net aankomt, de boer verteld wat en bla bla bla. Harry en Louis staan nu bij de bank ^^ Nouja, Harry ligt er op :D]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {Haaloottjeess, of wel hallo =), waar kan ik heen met Dewi/Agate??}


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    Terwijl ik een beetje aan het indutten ben hoor ik opeens voetstappen. Ik ben te moe om mijn ogen open te doen om te kijken wie het is. Niet veel later voel ik geprik in mijn wang dat maar niet stopt. Ik open mijn ogen en zie Louis die met een vork zit te spelen. 'Louis! Wat doe je? Hoelang ben je hier al?' vraag ik terwijl ik hem een knuffel geef. Ik kijk nog eens om me heen om te kijken of ik niet heb gedroomd dat we naar die boerderij moesten, maar helaas, het blijkt harde realiteit.


    We need to start feeling our heart <3

    (Hoi^^, hoe kan ik inspringen? Ik heb een klein meisje van 5)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Panday schreef:
    [Dat Zayn net aankomt, de boer verteld wat en bla bla bla. Harry en Louis staan nu bij de bank ^^ Nouja, Harry ligt er op :D]


    [Dan maak ik daar wel iets van. Moet lukken. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik hoor wat geroezemoes, waardoor ik mijn ogen, die ik voor een klein momentje even gesloten had, open. Liam is nergens meer te bekennen, maar wel zie ik Louis en Harry op de andere bank zitten en liggen. Ik had ze niet horen aankomen, maar nu sta ik wel op om ze te begroeten.
    'Hee mates.' Het klinkt nogal versuft, precies hoe ik me voel. Toch geef ik ze zo goed als mogelijk een Horan-hug. 'Vet balen hier.'

    [Hello to everbody (doeg)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:00 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis

    Ik krab even op mijn hoofd met de vork. 'Uhm, zo'n 64 seconde? Ik ben er net. Waar is de rest trouwens?' Op dat moment komt Niall naar ons toe en geeft ons allebei een knuffel. 'Hee, Nialler!' roep ik vrolijk waarna ik mijn hand even door mijn haar haal. Ik loop naar de koelkast en kijk er in. 'Gadver, er zit bijna niks in.' ik trek een vies gezicht. Ik ben Niall niet, maar vind het even erg dat er geen cupcakes in zitten.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:04 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Oeps laat maar x'D]

    Niall James Horan
    'Hee Nialler!' Ik werd vrolijk begroet door Louis en glimlachte naar hem terug. Mijn vrienden konden me altijd opvrolijken, hoe erg mijn stemming ook was.
    'Gadver, er zit bijna niks in!' Louis was naar de koelkast gelopen om erin te kijken. Gelijk ging mijn hoofd zijn richting op.
    'Wat? Dat meen je niet!' Ik rende naar hem toe en beukte Louis aan de kant om zelf er in te kijken. Nadat ik geconcludeerd had dat hij gelijk had, kwam ik weer omhoog en balde m'n vuisten, proberend om niet te gaan schelden.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:08 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    Met een chagrijnig gezicht loop, of voor zo ver je het lopen kan noemen, achter meneer Loverose aan. Bij een oude krakkemikkige schuur stoppen we, het ziet er van buiten niet echt bewoonbaar uit. Zouden we hier echt moeten verblijven? ‘Je kunt hier naar binnen, jongeman.’ Meneer Loverose knikt naar me, en verdwijnt dan weer, uit de richting waar we vandaan kwamen. Met een klein zuchtje open ik de deur, ik stap naar binnen en de deur valt dicht. Het stinkt er. Op de bank zit Harry, terwijl Louis en Niall in de koelkast staan te gluren. Ik ga naast Harry zitten. 'Dit slaat echt helemaal nergens op.' Met een zucht laat ik me achterover vallen.

    [Ik ben er niet tevreden mee, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you