• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

[Hehe^^ ik ga volgend jaar eindelijk naar Engeland , Londen - Hastings!!]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Niall Horan
    Even knikte ze kort en leek in diepe gedachten gezonken te zijn. 'Ja...Maar ik ben de gene die er nu inwerkt... Een jaar geleden overleed mijn vader, en mijn moeder werkt ergens anders...' Verbaasd keek ik haar aan. Haar vader was overleden? Als een medelijdend gebaar legde ik mijn hand even op haar knie en keek haar aan.
    'Dat spijt me voor je.'

[Niet aankomende week, maar die daarna zit ik in Marokko met school =D]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Harry Styles
    Ik zie dat Belle me gek aankijkt. Ze denkt vast dat ik een of andere pervert ben die in z'n gedachten aan wilde avontuurtjes denkt. Nou ja, nu deed ik dat eigenlijk ook wel, maar toch. Het lijkt net alsof ze m'n gedachten kan lezen.
    'Nou, het leven van een ster is op de papparazzo na toch één en al feest?' hoor ik Belle zeggen. Ik lach. 'Hahaha, nou soms zou ik me het liefst terug willen trekken... maar je hebt gelijk, ik hou wel van een feestje, maar elke week hoeft nou ook weer niet'.

[Jullie gaan allemaal weg, en ik blijf achter hier :C hehe. Ik ben in de zomervakantie 1 week naar Londen geweest met 'n vriendin ^^]

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 10:57 ]

We need to start feeling our heart <3

Annabelle Sophia Loverose

Harry moet lachen en zegt dat hij op zich wel van een feestje houdt, maar niet iedere week. Daar kan ik wel inkomen. Anders word je er doodziek van en is het allemaal ook niet meer speciaal of zo. De jaarlijkse dorpsfeesten zijn niet voor niets jaarlijks.
    'Ja, soms is lekker alleen zijn ook wel fijn,' zeg ik bedenkelijk. 'Zelfs hier is dat soms zo.' Mijn ogen gaan naar de bossen waar ik vaak met Nox heen ga, om alleen te zijn. Vooral een bepaald meertje bezoek ik vaak.
    'Je moet echt eens mee gaan naar de bossen,' floep ik eruit.

Harry Styles
    Belle zegt dat ze vaak naar de bossen gaat, om even alleen te zijn. Ik zie dat haar blik meteen naar de bossen gaat. 'Je moet echt eens mee gaan naar de bossen' roept Belle. Ik glimlach. Vraagt ze me nou ergens mee naartoe?
    'Ja! Dat lijkt me leuk, en gezellig natuurlijk. Je moet het me echt laten zien'. Terwijl ik dat zeg denk ik na. Klink ik niet te wanhopig?

We need to start feeling our heart <3

Rose Lileas Somerled

Een fragile, klein en flauw glimlachje speelde op Rose haar lippen terwijl ze even naar zijn hand op haar knie keek, en hem vervolgens weer aankeek. Zachtjes haalde ze ahar schouders op. "Het hoeft je niet te spijten" zei ze zachtjes. Rose had er een hekel aan gekregen dat mensen zich meteen schuldig gingen voelen als ze vertelde over het overlijde van haar vader. "Het kwam allemaal heel onverwachts, niemand had het aan zien komen en het ging best snel, eigenlijk". Rose keek weer even naar Niall zijn hand op haar knie. "Je mag mijn knie wel weer los laten hoor" zei ze waarna ze hem aankeek en grinnikte.

The expert in anything, was once a beginner.

Niall Horan
    'Het hoeft je niet te spijten,' kwam er zachtjes uit haar mond. 'Het kwam allemaal heel onverwachts, niemand had het aan zien komen en het ging best snel, eigenlijk.' Ik knik kort, als ik zie hoe haar blik afdwaalt naar haar knie.
    'Je mag mijn knie wel weer los laten hoor.' Verschrikt trek ik mijn arm terug en voel hoe ik een beetje rood word. Vervelende lichte huid ook waar je het zo snel zo overduidelijk zag.
    'So- Sorry,' mompel ik.

Rose Lileas Somerled

Een kleine grinnik verliet haar mond waarna een klein glimlachje op haar lippen speelde en ze zachtjes haar hoofd schudden. "Het geeft niet" zei ze met een glimlachje. Rose haalde de patiserrie doos van de tafel waarna ze de deksel opende en er zelf een cupcake uithaalden en de geopende doos voor Niall hield. "Nog een?" vroeg ze waarna ze grinnikte.

Niall James Horan
    Ze moest grinniken om mijn actie waarna ze even haar hoofd schudde.
    'Het geeft niet.' Een klein zuchtje verliet mijn mond, hopelijk hoorde ze het niet. Rose draaide zich om naar de tafel en pakte de doos ervan af. Zelf nam ze er een, waarna ze hem voor hield aan mij.
    'Nog een?'
    'Daar zeg ik geen nee tegen,' zei ik snel en pakte er een met paarze en roze marsepein erop. Ik nam er een hap van en slaakte nu een zucht van heerlijkheid.
    'Je mag m'n persoonlijke cakejesbakker wel worden,' plaagde ik haar.

Ik ben weer terug in Nl en zie dat een aantal mensen de laatste dagen niet gereageerd hebben. Zijn er problemen, zitten mensen vast, of hebben mensen geen tijd gehad?

Annabelle Sophia Loverose

In eerste instantie denk ik dat het misschien een vaag voorstel is, aangezien ik hem nog amper ken, maar Harry lijkt het een leuk idee te vinden.
    'Ja! Dat lijkt me leuk, en gezellig natuurlijk. Je moet het me echt laten zien,' antwoord hij enthousiast. Ik moet erom lachen en knik. Nou, gelukkig lijkt hij het al meer naar zijn zin te hebben dan in het begin. Hopelijk is dat ook zo met Liam, Zayn en Niall, die niet mee waren gegaan.
    'Dat is dan afgesproken,' zeg ik, terwijl ik naar de deur van de minimarkt loop. 'Zet jij Loes vast, Bree?'

(Oké, ik weet niet hoever de rest van de mensen die mee zijn in hun gesprek zitten, maar we zijn dus bij de minimarkt nu. Miss is het handig als Louis even reageert op het zing gebeuren, pagina 10, van Mary en dan kunnen we naar binnen?)

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:12 ]

Rider schreef:
    Ik ben weer terug in Nl en zie dat een aantal mensen de laatste dagen niet gereageerd hebben. Zijn er problemen, zitten mensen vast, of hebben mensen geen tijd gehad?

[Geen tijd. :') Ik had teveel gepland, en op zaterdag werk ik de hele dag, en vandaag had ik een feestje.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rose Lileas Somerled

Rose verslikte zich in haar cakeje toen ze zijn voorstel hoorden, ze klopte op haar borst en grinnikte. "Sorry" zei ze met rode wangen terwijl ze de tranen onder haar ogen vandaan veegden. "Zou je dat willen?" zei ze grinnikend en nam een hap van haar cakeje terwijl ze een marsepeinen roosje van het cakeje afhaalden en hem in haar mond stopten.

Calderson schreef:
    (...)

[Geen tijd. :') Ik had teveel gepland, en op zaterdag werk ik de hele dag, en vandaag had ik een feestje.]

(Oké, dan begrijp ik het ^^)

Niall James Horan
    Ze schrikt zo dat ze bijna stikt in haar eigen cakeje. Zelf klopte ze al op haar borst, maar ik besloot ook maar voor de zekerheid zachtjes op haar rug te kloppen.
    'Sorry,' komt er uit haar mond, terwijl ze de tranen die zijn onstaan uit haar ogen veegt.
    'Nee joh, maakt niet uit!'
    'Zou je dat willen?' vroeg ze nu alweer op adem gekomen, terwijl ze verder eet.
    'Dat is nou echt iets wat ik altijd zou willen hebben. En jij maakt echt lekkere cakejes, dus ik denk dat een ja van mij zou zijn.' Ik geef haar een knipoog.