• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Annabelle Sophia Loverose

    'Oké, bedankt en tot ziens dan maar,' zeg ik, nadat ik de bloemen heb aangepakt. Ik glimlach nog één keer en loop dan snel de winkel uit. Met één hand maak ik Nox los, die meteen al weer klaar staat voor vertrek. Ik geef het dier een klopje en rijd in galop richting de boerderij.
    Ik zie mijn vader net uit de schuur komen, wat betekend dat er al iemand moet zijn. Hij kijkt mij even hoofdschuddend aan, maar zegt verder gelukkig niks. Ik laat mij van Nox afzakken en loop snel de schuur in, waar een blonde jongen is.
    'Hallo, ik ben Bell,' stel ik mijzelf voor. 'Ik heb bloemen om het hier wat op te fleuren.' Ik houd wat ongemakkelijk de zak met boeketten omhoog.


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Rose veegde het laatste beetje van de vloer waarna ze de bezem terug zetten en opkeek toen het kleine belletje boven de deur rinkelden terwijl een glimlachje op haar lippen speelden. "Goeiemorgen" zei ze met een vriendelijke glimlach. Maar toch wierp Rose echter even een blik op de klok, om er zeker van te zijn dat het nog ochtend was, wat het inderdaad nog was want het was nog net geen 12 uur. Rose nam weer plaats achter de toonbank terwijl ze naar het meisje keek en vroeg: "Wat mag het zijn?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Aangezien het een heel klein dorp is, lijkt het mij sws logisch als de meiden elkaar een beetje kennen!)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ik moet ook weer gaan, tot morgen!!!}


    Do what people say you can't.

    Rider schreef:
    (...)

    (*Steekt hand omhoog*)


    ['Lets preteding that we're cool!'
    zo'n lekker nummer hé.]

    Niall James Horan
    'Hallo, ik ben Bell. Ik heb bloemen om het hier wat op te fleuren.' Geschrokken draai ik me om. In de deuropening staat een mooi meisje met lange bruine krullen. Met haar hand houd ze een tasje met boeketten erin vast. Het zijn mooie bloemen, maar op dit moment vrolijkt het me niet op en doet het me eigenlijk niks. Ik krijg mezelf nog wel zover dat ik mijn hand opsteek naar haar.
    'Heey, ik ben Niall. De andere jongens waren hier net nog in de buurt.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik merk dat hij niet erg vrolijk is, maar dat klopt waarschijnlijk ook wel, aangezien er iets met teveel stres was. Hij ziet er wel aardig uit, dus ik hoop maar dat ze snel minder gestrest zijn.
    'Heey, ik ben Niall. De andere jongens waren hier net nog in de buurt.' Ik kijk even om mij heen, maar zie op het moment verder niemand. Langzaam haal ik de eerste bos bloemen uit de tas, terwijl ik Niall blijf aankijken.
    'Als er wat is of jullie iets nodig hebben, kunnen jullie het altijd aan mij vragen. Je hoeft alleen niet met de mededeling te komen dat hier muizen zitten, want dat regelt onze kat,' zeg ik lachend en ik wijs naar boven, waar de matrassen en het hooi liggen. 'Ze doen trouwens ook niks en je ziet ze amper.'


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    we hadden daarnet al de hele uitleg gekregen van meneer loverrose.Ik was pndertussen al naar boven geklommen,maar nergens vond ik een bed alleen maar hooi.ook zag.ik iets bewegen volgens mij een muis!Bij het gefacht alleen al dat ik tussen de ratten en muizen mocht slapen deed me huiveren.Ik hoorde een meisjes stem en besloot weer naar beneden te gaan.de ladder maakte wat kraak geluid en vlug ging ik naar benedenoor ik van die trap donderde."euhm hoi ik ben Liam."zeg ik dan met een schorre stem,mijn keel deed nog altijd zeer en ik hoopte dat het rap over ging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    Ze kijkt even om zich heen, als ik het over de andere heb, maar ze zijn er niet, wat ik best vreemd vind, want net waren ze nog in de buurt.
    'Als er wat is of jullie iets nodig hebben, kunnen jullie het altijd aan mij vragen. Je hoeft alleen niet met de mededeling te komen dat hier muizen zitten, want dat regelt onze kat.' Ze wijst even kort naar boven, de 'slaapkamer'. Even laat ik een zucht horen. Muizen. Dat kon er ook nog wel bij.
    'Ze doen trouwens ook niks en je ziet ze amper.' Ja, dat zal wel. Ik sjok naar een van de banken, laat mijn grote sporttas vallen en doe dan hetzelfde met mezelf. Weer zucht ik even.
    Achter me komt een hoop gestommel, waardoor ik even mijn hoofd omdraai. Ik zie Liam van een trap afklimmen. Aha, daar was hij dus. Hij stelt zich voor aan Bell. Ik zie hoeveel moeite het hem kost, hij had echt last van zijn keel. Gelukkig had ik dat zelf niet echt, alleen mijn stembanden functioneerde niet helemaal goed meer. Soms schoot mijn stem plotseling omhoog of kon ik juist alleen heel laag praten.
    'Is hier soms wat te eten?' vraag ik.

    [Ik ga nu even douchen en tandenpoetsen enz. Misschhien dat ik straks nog even reageer.]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:59 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabelle Sophia Loverose

    'euhm hoi ik ben Liam.' Ik draai mij geschrokken om naar de jongen die net van de ladder af geklommen is. Daar is dus nummer twee.
    'Hallo, ik ben Bell. Ik vertelde Niall net dat jullie met al jullie vragen, wensen en dergelijke bij mij moeten zijn,' zeg ik glimlachend.
    Ik knik op de vraag van Niall, die zich heeft laten vallen op één van de banken. In twee stappen ben ik bij de kastjes en de koelkast en open ze even om de inhoud te laten zien.
    'Kasten altijd weer goed dichtdoen,' zeg ik duidelijk. Ik neem aan dat ze niet zo stom zijn om iets open te laten staan, maar je kan zoiets maar beter voor de zekerheid wel zeggen. Muizen kunnen door de kleinste kiertjes.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik kan helaas vandaag geen beginstukje meer maken, aangezien het huiswerk moeilijk is en ik zonder laptop even moet afmaken. :') Ik doe het morgen gelijk uit school, sorry!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik ga naar bed mensen. Tot morgen (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    [Slaap lekker iedereen, ik antwoord morgen na school!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Ik knik.Als ik dus vragen had moest ik mij haar zijn.Ik keek naar Niall die zich in de zetel gevestigd had.Ik haalde mijn gsm uit om te kijken of ik nog geen berichten had,maar gelaas.niet er was hier zelf geen berijk of wifi.Ik stak hem terug weg en keek nog even de schuur rond.Wel ik zou er aan moeten wennen.Ookal ging het lastig worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Ik zucht. Waarom moet dit ons overkomen? Waarom?
    Wat moeten we nu? We kunnen niet eens meer zingen. En nu moeten we ook nog naar een boerderij in the middle of nowhere...
    Ik gedachten verzonken kom ik aangelopen. Ik zie een oude man met een vriendelijk gezicht staan. Hij zwaait naar me, komt op me afgelopen en zegt 'welkom op mijn boerderij! Ik ben Meneer Loverose'. Ik glimlach even. 'Ik ben Harry, bedankt voor het welkom! Is de rest er ook al?' vraag ik aan hem. De boer schud zijn hoofd. 'Nog niet alle jongens, alleen Liam, Niall en jij'. 'Oh, nou de rest zal nog wel komen dan' zeg ik. 'Waar is ons eh, verblijf de komende tijd?' vraag ik terwijl ik Meneer Loverose vragend aankijk. 'Volg mij' zegt hij. Ik loop achter hem aan. Onderweg vertelt hij wat dingen over de boerderij, waar ik overigens maar de helft van hoor. Er spoken zoveel gedachten over onze toekomst door mijn hoofd. Dan komen we aan bij een schuur. 'Dit wordt de komende tijd jullie verblijf. Loop maar naar binnen en doe alsof je thuis bent'. Meneer Loverose draait zich om en loopt weg. Daar sta ik dan, alleen op een boerderij in the middle of nowhere. Ik loop naar binnen en zie wat oude banken. Misschien ben ik gewoon verwend, denk ik bij mezelf. Ik zet mijn koffer neer en plof op de bank, de reis naar de boerderij was namelijk erg vermoeiend.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 0:11 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Goede eerste post?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 0:10 ]


    We need to start feeling our heart <3