• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

Annabelle Sophia Loverose

Ik kan niet blijer worden als het rustig blijkt te zijn bij de bloemenwinkel. Ik spring van Nox af, bind hem vast aan een boom en loop de winkel binnen.
    'Goede namiddag miss Loverose,' hoor ik Alexander Dumont zeggen. Ik beantwoord zijn glimlach en knik naar een paar emmers met bossen bloemen erin.
    'Ik vroeg mij af of u drie bossen bloemen had liggen? Ik geloof dat mijn moeder ze gister al besteld had,' zeg ik vriendelijk, waarna mijn ogen even naar mijn horloge schieten. Misschien kan ik het nog halen, met nadruk op misschien,

Y0L0 schreef:
    [Ma topics.
    Btw, ik denk dat ik even wacht met reageren, tot iemand van één van de andere jongens ook online komt, denk dat dat iets leuker is...]

(Liam is er :3)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Mijn topics. Ik leer heel even af en dan reageer ik zo. (:]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Alexander Dumont
    Ik knik "Inderdaat ik zal ze even gaan halen." Zei ik en nam de 3 emmers met bloemen van de plank.Mv.Loverrose had een goedde smaak in bloemen ,moest ik roegeven.ik zette de emmers op de bali."hierzo.Moet ik ze in een zak steken?vroeg ik haar dan.Dat ging ook makkelijker gaan te paard.

Niall James Horan
    Sjokkend liep ik achter een grijsharige man aan, die zich aan ons had voorgesteld als meneer Loverose. Hij was de boer waar ik samen met mijn vier beste vrienden de komende tijd zou logeren, in een dorp midden in the middle of nowhere. De reden? We hadden allemaal last van stress volgens onze dokter. Het had er in ieder geval voor gezorgd dat geen van ons meer gebruik kon maken van zijn stem, behalve normaal praten. Ons mangament had daarom maar besloten ons zover mogelijk van alle drukte en hecktiek te sturen.
    Met z'n allen liepen we over een erf heen, richting een schuur. Boven ons scheen tusssen de wolken door mooi de zon. Maar inplaats van me vrolijk te voelen door deze mooie dag, kon ik het niet eens opmaken beleefd te glimlachen of luisteren naar wat meneer Loverose vertelde. Hier en daar zag ik een dier staan, maar het kwam niet helemaal binnen.
    Eenmaal aangekomen bij een schuur, deed meneer Loverose open en liet ons voorgaan naar binnen.
    'Dit is jullie verblijf voor de komende periode. Via die ladder daar kunnen jullie naar boven, naar jullie slaapkamer.' Na dit gezegd te hebben ging hij ervandoor om ons alleen te laten. Ik keek sprakeloos om me heen, gewoon niet wetend wat te zeggen. Het enige wat er stond waren een tafel met stoelen, twee banken en een oude sofa. Ook was er nog een soort klein alternatief keukentje. Maar verder was er niks. Dit voorspelde niks goeds voor de slaapkamer.

[Yay Liam is er =D En Zayn en Louis ook toch? Hoop dat dit beetje goede begin post is?]

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:03 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Annabelle Sophia Loverose

Ik bekijk de drie boeketten even en knik goedkeurend. Dat zou die oude schuur goed doen. Bovendien verbloemde het de muizen en de stoffige bank een beetje.
    'Ja, graag! Anders word ik waarschijnlijk zeiknat en laat ik de helft vallen,' zeg ik lachend. Ik zie het al helemaal voor mij. Zo onhandig kan ik wel zijn en dan is mijn moeder straks nog bozer. 'Het zijn trouwens weer prachtige boeketten.'

{wat moet ik doen???}

Do what people say you can't.

Y0L0 schreef:

[Yay Liam is er =D En Zayn en Louis ook toch? Hoop dat dit beetje goede begin post is?]

(Hele goede beginpost)

AgentP schreef:
    {wat moet ik doen???}

(Je kan bijvoorbeeld naar Rose gaan? Die staat toch alleen bij de bakker?)

Rider schreef:
    (...)

(Hele goede beginpost)

Haha dankje! Wie heeft er ook LWWY on replay?

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Y0L0 schreef:
    (...)

Haha dankje! Wie heeft er ook LWWY on replay?

(*Steekt hand omhoog*)

Rose Lileas Somerled

"Eetsmakelijk en geniet van uw cake" met een glimlach keek Rose toe hoe de oude vrouw uit de bakkerij schuifelden. Een zucht verliet haar lippen terwijl ze even haar ogen liet afdwalen over de bakkerij, er zat niemand aan de tafels dus het zou vast niet zo erg zijn als ze er zelf plaats zou nemen. Rose keek even om zich heen waarna ze een kleine cupcake uit de vitrine haalden en neer ploften op de stoel, achter over geleund waarna ze een hap nam van het cakeje. Een kleine por in haar arm maakten echter dat ze opkeek waarna ze recht in de blauwe ogen van haar broertje keek. "Jwe weet dwat jwe dwat nwiet mwag. Wikke twel mwama whoor!" zei hij plagend waarna een giechel zijn mond verliet. Een zucht rolden over Rose haar lippen waarna ze haar broertje een aai gaf door zijn blonde haren. "Je krijgt een gratis cakje als je niets tegen mama zegt. En trouwens, wat doe jij helemaal hier!?" zei ze terwijl ze weer plaats nam achter de toonbank. Drew had zijn gezicht tegen het glas van de vitrine gezet waardoor zijn neus werd plat gedrukt en zijn adem er voor zorgden dat het glas aansloeg. "Mwoest bwrood whalen vwan mwama" bracht hij uit terwijl hij met grote hongerige oogjes naar een cupecake keek. Een kleine grinnik ontsnapte aan Rose haar mond terwijl ze het gebruikelijke bruine brood pakten en met de chocolade cupcake aan Drew gaf. Drew begon te eten en al snel zat zijn mond vol met chocolade. "Doe mama de groeten" riep ze haar broertje na. "keey keey!" riep hij voordat hij de winkel uitliep.

The expert in anything, was once a beginner.

{okeiiii}
    Agate Mia Jones
    Ik leg Bono neer en aai hem nog over zijn kopje. Mijn kittens waren toch mijn beste vriendinnen. Ik moest nog brood halen dus besloot ik te gaan, naar de bakker. Ik trek mijn schoenen aan en haal mijn borstel door mijn haar en stap de deur uit. Snel gris ik mijn oude,versleten fiets uit de kelder. Op weg dan maar naar de bakker, brood halen voor tante Alicia. Niet veel later kom ik aan. Er stond al een meisje. Volgens mij werkt ze hier. Ik zet mijn fiets tegen een boom en loop naar binnen. De deur kraakt nogal waardoor ik schrik. 'Goedemorgen, toch?' zeg ik vriendelijk.

Do what people say you can't.

Alexander Dumont
    ik Grinnik even en steek de boeketten zo zorgvuldig mogelijk en de zak en heef het dan aan haar."Dankje we doen er ons best voor."zeg ik dan en glimlach weer vriendelijk."Je moeder had er al voor betaald dus alstublieft."zeg ik dan weer.

[sorry, kan vanavond niet meer posten. Morgenmiddag wel ;)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''