• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

[Calderson -> Limerry.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Styles
    'Jaaa, dat is dan een date!' ik lach. We komen aan bij de minimarkt. Ik kijk naar het gebouw. Het ziet er niet heel groot uit, ik vraag me af hoe het er van binnen uit ziet. Zouden ze hier überhaupt wel alles verkopen wat we nodig hebben?.

We need to start feeling our heart <3

Annabelle Sophia Loverose

'Jaaa, dat is dan een date,' komt er lachend uit Harry's mond. Met mijn gezicht nog naar de deur gewend, trek ik mijn wenkbrauwen even op bij het woord 'date'. Juist ja... Vervolgens draai ik mij om naar Harry en lach ook maar.
    'Jouw woorden, niet de mijne,' zeg ik en ik knipoog naar hem. Ik leun tegen de deur en wacht op de anderen, die nog even bezig lijken.

(Ik heb Panday een gb gestuurd. Ik hoop dat ze snel antwoord, want dan kunnen we allemaal weer verder. Zo niet, dan verzinnen we wel een andere oplossing)

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 23:02 ]

[snap ik dit ?
    Harry is nu al super verliefd op Bell, terwijl hij haar niet eens kent?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Brianna Jo Adams
    'Ja hoor.' zeg ik. Ik zet Ladouska vast aan een paal en glimlach naar Harry en Bell. Ik kijk op het lijstje. 'Ehm, wat moeten we eerst halen?' zeg ik aarzelend. Ik kijk naar wat Niall allemaal heeft opgeschreven. Ik schiet in de lach. 'Wat heeft die gast allemaal nodig?'

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Hahaha, maar goed dat Niall er niet bij is :P]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[Okiee , ik zag net dat Panday als laatst op Q op 30sep was.. Misschien kan iemand 'm even overnemen?]

I don't want you to die, I want you to suffer.

(Is er iemand die Louis (tijdelijk) over wilt nemen? Als Panday dan een goede rede heeft, kan ze Louis terug krijgen. Zo niet, dan ga ik een echte vervanger zoeken.)

Rider schreef:
    (Is er iemand die Louis (tijdelijk) over wilt nemen? Als Panday dan een goede rede heeft, kan ze Louis terug krijgen. Zo niet, dan ga ik een echte vervanger zoeken.)

[Hm, ik zou het opzich wel willen doen, ik heb na vandaag toch bijna geen huiswerk meer :3]

Limerry schreef:
    (...)

[Hm, ik zou het opzich wel willen doen, ik heb na vandaag toch bijna geen huiswerk meer :3]

(oké, dat is dan geregeld. Als Panday weer van zich laat horen, zien we wel weer verder. Voor nu is Louis van jou)

Harry Styles
    'Jouw woorden, niet de mijne' zegt Belle terwijl ze een me een knipoog geeft.
    We lopen de winkel in. Ik lach. 'Ja, maar dat zijn toch zeker wel hele mooie woorden?' ik kijk haar grijnzend aan. Misschien was het ook wel een beetje raar van me om het meteen een "date" te noemen.

We need to start feeling our heart <3

Rose Lileas Somerled

Rose grinnikte zachtjes, maar ook haar aandacht werd getrokken door de zachte plof in het stro. Ze keek toe hoe Niall het meisje op de bank tilden, ze schoof wat op zodat ze er allebei op zouden passen. "Dit is Dewi" zei ze waarna ze even een pluk haar uit het gezichtje van Dewi haalden. "Het zusje van Mary". Net toen Rose haar mond opend haalden om iets te zeggen, werd ze afgeleid door het kleine figuur in de opening van de boerderij deur. "Rosie!" Drew huppelde richting de bank. Een zucht verliet haar mond waarna ze hem op schoot trok. "Wat doe je hier?" vroeg ze lichtelijk verbaasd. "Wike kwijke wou nwaar nieuwe mwensen" zei hij waarna hij zijn tut uit zijn mond haalden.

The expert in anything, was once a beginner.

Dewi Romy Certer
    Ik knik zachtjes. De tranen rollen nog steeds over mijn wangen. Mijn hoofd draait een klein stukje naar Drew die binnen kwam huppelen. Ik kijk weer voorui, stop mijn duim in mijn mond en begin eraan te sabbelen. Dan valt mijn blik op mijn knie. Er stroom een klein beetje bloed uit. ''Bloed!'' zeg ik redelijk luid terwijl ik met mijn andere hand naar mijn knie wijs. Met grote ogen kijk ik naar het rode spul.

Do what people say you can't.

itsJADE schreef:
    Harry Styles
    'Jouw woorden, niet de mijne' zegt Belle terwijl ze een me een knipoog geeft.
    We lopen de winkel in. Ik lach. 'Ja, maar dat zijn toch zeker wel hele mooie woorden?' ik kijk haar grijnzend aan. Misschien was het ook wel een beetje raar van me om het meteen een "date" te noemen.

(Misschien is het handig als je ook op Bree reageert?)

Rider schreef:
    (...)

(oké, dat is dan geregeld. Als Panday weer van zich laat horen, zien we wel weer verder. Voor nu is Louis van jou)

[Okay, dat klinkt spannend. :') Hehe, erm, waar kan ik met beide inspringen? (:]