• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

Harry Styles
    Ik kijk Belle aan, volgens mij is ze met haar gedachten aan het worstelen, of ja zo lijkt het. Mary komt weer vrolijk aangehuppelt met haar handen vol. Het ziet er zo grappig uit dat ik moet lachen. Het is leuk om te zien hoe vrolijk ze is. 'Lekker, fruit!' roep ik naar haar.

We need to start feeling our heart <3

Mary Carter
    Ik grinnik als Harry ''Lekeer , fruit!'', roept. Ik huppel weer verder en stop het in het mandje wat Belle in haar hand heeft.
    ''Zo , dat is mijn deel.. Oh wacht!'' Ik ren nog snel naar de frisdrank afdeling en pak er een paar flessen.
    Daarna ren ik weer terug naar de anderen en stop deze ook in het mandje. ''En , wat is jullie deel?'', vraag ik vrolijk.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Rose Lileas Somerled

"Bloed!". Ook Rose volgden Dewi haar armpje die naar haar knie wees. Maar zo snel als Rose al wou handelen, was Niall haar al voor terwijl hij met Dewi naar de keuken renden. Rose zette Drew van haar schoot af die zijn tut terug in zijn mond stopte en haar nietszeggend aankeek. Rose opende haar tas en begon te zoeken. "Damn...waar zijn de plijsters als je ze nodig hebt" mompelde ze, zoekend naar het doosje met plijsters. "Ah hier!" Rose haalde een doosje uit haar tas, deed hem weer dicht en stond op. "Mwaar dwat zwijn mwijn plweisters" zei Drew terwijl hij naar het doosje wees waar een afbeelding van een kinderpleister opstond. "Ik koop wel nieuwe voor je". Rose liep naar de keuken. Een kleine glimlach verscheen op haar lippen toen ze Niall met Dewi zag, wat er eigenlijk best schattig uitzach. "Ik heb pleisters" zei ze terwijl ze naar binnen liep. "Welke wil je?" vroeg ze aan Dewi terwijl ze wat pleisters met plaatjes van dieren uit het doosje haalden zodat ze kon kiezen.

The expert in anything, was once a beginner.

Annabelle Sophia Loverose

Met opgetrokken wenkbrauwen sla ik Mary gaande. Ze gooit nog wat meer spullen in de kar en lijkt er helemaal niet mee te zitten dat ze als één of andere hyperactieve puppy door de winkel huppelt.
    'En wat is jullie deel?' vraagt ze als ze klaar is. Ik bestudeer het lijstje nog een keer en kom tot de conclusie dat we voor hier alles hebben.
    'We moeten voor de wortelen, maïs en rozijnen langs de groentewinkel. Die diepvriespizza's zullen we moeten halen uit het andere dorp, maar dat kan altijd nog.' Ik loop naar de kassa en zet de spullen voor de jongens op de toonbank. Snel reken ik af en kijk dan betekenisvol naar Mary, aangezien zij haar spullen nog moet afrekenen.

Harry Styles
    En wat is jullie deel?' vraagt Mary als ze klaar is. Ik ren nog snel naar het snoep en chocolade vak en pak nog wat lekkere chocolade en snoep mee. 'Ik koop deze nog wel'. zeg ik. 'We moeten voor de wortelen, maïs en rozijnen langs de groentewinkel. Die diepvriespizza's zullen we moeten halen uit het andere dorp, maar dat kan altijd nog.' zegt Belle. Ik moet lachen. 'Hebben ze geen diepvriespizza's in dit dorp?' vraag ik verbaasd.

Mary Carter
    Ik zucht al Belle naar me kijkt. ''Ja ja , geld komt eraan'', mompel ik en steek mijn handen in mijn broekzakken. Ik voel niks en ga dan naar mijn kontzakken. Ook niet.
    Met een rood hoofd kijk ik ze aan. ''Ik heb geen geld bij me'', mompel ik.
    ''Kan ik alsjeblieft iets van jullie lenen?'', vraag ik. ''Je krijgt het heus terug!'', roep ik erna.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik rol onmerkbaar met mijn ogen en reken vervolgens ook de spullen van Mary af. Ik kan dat de gasten niet laten doen. Dat is niet zo netjes.
    Als ik klaar ben, went ik mij tot Harry. 'Nee, wij zijn meer van de verse spullen en dergelijke, maar te paard is de afstand naar het volgende dorp niet heel ver hoor. Bovendien rijd je door een mooie omgeving.' Ik pak de spullen en wenk de rest.
    'Op naar de groenteboer dan maar?'

Liam Payne
    Ik zucht even we gingen hier nog lang blijven en er was niet echt iets te doen.Ik nam mijn gsm uit.Fijn er was geen wifi.Ik ging even met mijn hand door mijn haar geen en ik klopte dan het stro van me af.Ik ging naar het mini frigotje en nam een flesje water uit.morgen zijn ik en Danielle een week al geen kopel meer.Ik wilde er eingelijk niet aan denken,maar toch deed ik het.Kon ik mijn gedachtes maar afzetten.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Niall Horan
    'Welke wil je?' Rose heeft ergens pleisters vandaan getoverd en laat ze nu zien aan Dewi, zodat ze kan kiezen voor welke ze gaat. Ik grinnik als ik zie dat het allemaal dierenplaatjes zijn.
    'Als ik heel eerlijk ben, zou ik voor de tijger gaan,' geef ik het meisje advies. 'Die lijkt wel een beetje op jouw, net zoveel pit,' fluister ik haar toe en geef haar een knipoog.
    Ik kijk om als er achter me iemand tegen me opbotst. Een verdwaasde Liam haalt een flesje uit de koelkast om wat te drinken.
    'Hee man! Gaat alles goed?' Bezorgd kijk ik hem aan, hij ziet er niet heel goed uit.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Dewi Romy Carter
    Ik word naar de keuken gebracht door Niall. Ik knik zachtjes als hij vraagt of het al beter voelt. Rose kwam ook aangelopen met pleisters. 'Welke wil je?' vroeg ze aan mij. Ik bekijk de pleisters. Niall fluisterde dat ik die met de tijger moest nemen. Maar dat met die pit snapte ik nou niet echt. 'Jaaa, tijger!' roep ik vrolijk terwijl ik naar de pleister wijs. 'Tijger zijn koel!' Ik kijk naar Niall die naar een andere jongen botste. Hij zag er nou niet blij uit.

[ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:14 ]

Do what people say you can't.

Harry Styles
    'Nee, wij zijn meer van de verse spullen en dergelijke, maar te paard is de afstand naar het volgende dorp niet heel ver hoor. Bovendien rijd je door een mooie omgeving.' Belle pakt de spullen en wenkt ons.
    'Op naar de groenteboer dan maar?' vraagt ze. Ik knik. 'Ja ik kom eraan, even m'n lekkers afrekenen.' ik reken af en loop naar de rest.

Ik ga een definitieve vervanger voor Panday zoeken. Als je geïnteresseerd bent, kijk in het rollentopic.

(Zullen we doen alsof ze al bij e groenteboer zijn geweest? Dan kunnen we verder. En wie willen de pizza's gaan halen? :') )

[Ja goed idee, anders blijven we veel lang hangen bij het boodschappen doen :p]

Als we alle spullen hebben, lopen we met zijn alle weer terug naar de schuur. Nou ja, Brianna rijdt natuurlijk op haar paard, maar oké. Bij de schuur aangekomen, klop ik aan, stap naar binnen en zet de spullen op het aanrecht.
    'Hoi allemaal. We hebben alles gevonden, behalve al die diepvries pizza's. Die moeten bij de supermarkt in het andere dorp gehaald worden. Hebben mensen zin om die nu te gaan halen? Anders kunnen we het ook morgen doen...'
    Ik kijk de groep rond, wachtend op een reactie.