• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]

Happy Birthday my Potter!

Agate Mia Jones
    ''Hey'' krijg ik terug van Bell. ''Zijn hun One Direction?'' vraag ik en wijs naar de jongens. Ze waren niet lelijk ofzo maar je weet maar nooit misschien was dit ze niet en dan komen er misschien hele lelijke jongens.

Do what people say you can't.

Beste bewoners en gasten van Twendletown,

Het is nu eind middag en langzamerhand begint het af te koelen naar 18 graden. Het al vanavond een heldere avond worden. Heerlijk voor wandelingen buiten, of gewoon een gesprekje met een drankje erbij op het terras. Het is windstil en veel muggen zullen er niet zijn. Vannacht zal het zo'n 10 graden worden.

Kleine samenvatting:
    Er zijn boodschappen gehaald. De diepvriespizza's zullen de volgende dag in het andere dorp gehaald worden, door nog onbekende personen (vrijwilligers?). Iedereen is nu terug in de schuur. Volgens mij zijn alle meiden, alle jongens van 1D en Dewi daar. Alleen Niall is t/m zondag niet beschikbaar. Avondeten wordt voor de jongens geregeld door Misses Loverose.

Ik wil even weten wie er nog bereid zijn om verder te gaan met deze RPG, in verband met weinig posten van sommige mensen! Volgens mij is er nu namelijk geen rede om niks te zeggen.

(Ik wil wel nog verder doen.Wil er iemand dan met Liam praten ?)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Ik wil wel met Liam praten, aangezien ik niet weet wat ik anders met Louis moet.:$)

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson.

Zuchtend laat ik mezelf op de grond neervallen en kijk even om me heen. Het was hier eigenlijk best saai... maar misschien kwam dat omdat ik nog weinig hier had gezien. Tenminste, dat hoop ik. Anders was het hier een verschrikkelijk zooitje zonder enig contact met de buitenwereld. Ik spring weer op en kijk eventjes rond naar wat ik kan doen, maar videospelletjes zouden ze hier wel niet hebben. Mokkend kijk ik de anderen aan.
    "Ik verveel me." mompel ik.

(Ja, ben inspiratieloos.)

AgentP schreef:
    Agate Mia Jones
    ''Hey'' krijg ik terug van Bell. ''Zijn hun One Direction?'' vraag ik en wijs naar de jongens. Ze waren niet lelijk ofzo maar je weet maar nooit misschien was dit ze niet en dan komen er misschien hele lelijke jongens.

Annabelle Sophia Loverose

'Zijn hun One Direction?' vraagt Agate meteen en ze wijst naar de jongens. Ik knik bevestigend en trek Agate even naar het midden van de kamer, zodat iedereen haar goed kan zien.
    'Jongens, dit is Agate. Agate, dit zijn Louis, Niall, Liam, Zayn, en Harry,' stel ik ze elkaar even voor, Louis zijn opmerking negerend. Vervolgens kijk ik met een tevreden gezicht rond.
    'Zo, ik ga even mijn eigen gang. Iedereen die vragen, of behoefte aan gezelschap heeft, ik ben in de stallen.' Ik glimlach nog even vriendelijk en loop dan de schuur uit, richting de stallen.

(en nu ga ik even mijn de scènes voor de audities voor de musical in mijn kop stampen. Als iemand mij nodig heeft, moet die het maar zeggen^^)

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:58 ]

Louis William Tomlinson.

Ik kijk even op als Belle ons aan een meisje voorstelt en ik glimlach lichtjes. "Hallo, ik ben Louis." zeg ik vriendelijk, ook al wist ik dat Belle ons al had voorgesteld.
    Er schiet me ineens iets te binnen en ik kijk het meisje -dat blijkbaar Agate heet- opgewekt aan. "Weet jij een leuk spelletje wat we kunnen doen hier? Of tenminste iets leuks om te doen?" vraag ik, waarna ik haar afwachtend, maar vooral nieuwsgierig aankijk.

Rider schreef:
    Beste bewoners en gasten van Twendletown,

Het is nu eind middag en langzamerhand begint het af te koelen naar 18 graden. Het al vanavond een heldere avond worden. Heerlijk voor wandelingen buiten, of gewoon een gesprekje met een drankje erbij op het terras. Het is windstil en veel muggen zullen er niet zijn. Vannacht zal het zo'n 10 graden worden.

Kleine samenvatting:
    Er zijn boodschappen gehaald. De diepvriespizza's zullen de volgende dag in het andere dorp gehaald worden, door nog onbekende personen (vrijwilligers?). Iedereen is nu terug in de schuur. Volgens mij zijn alle meiden, alle jongens van 1D en Dewi daar. Alleen Niall is t/m zondag niet beschikbaar. Avondeten wordt voor de jongens geregeld door Misses Loverose.

Ik wil even weten wie er nog bereid zijn om verder te gaan met deze RPG, in verband met weinig posten van sommige mensen! Volgens mij is er nu namelijk geen rede om niks te zeggen.

[Ik wist niks, en ik sta gewoon online terwijl ik soms eigenlijk niets hierop doe, aangezien ik ook moet leren voor de proefwerkweek. Maar ik heb deze avond 'pauze', dus ik post zo wel iets. ^^]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Liam Payne
    Ik kijk ook naar het mijnsje die Belle aan ons had voorgesteld.Ik verveelde me ook.Het enige wat ik tot nu toe had gedaan was in het stro liggen.Mijn humeur was afwisseldend en mijn gedachtes draaiden door.Louis vroeg aan et meisje die Agate noemde of ze lueke spelletjes wist.Ja ik wilde nu wel eens plezier maken ,veel beter dan al die stress dat me nog steeds achtervolgd.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Limerry schreef:
    (...)

[Ik wist niks, en ik sta gewoon online terwijl ik soms eigenlijk niets hierop doe, aangezien ik ook moet leren voor de proefwerkweek. Maar ik heb deze avond 'pauze', dus ik post zo wel iets. ^^]

(Top^^ en idd, leren voor proefwerken gaat voor, helaas -_-

Btw, over spelletjes. Er komen natuurlijk ook wat activiteiten aan. Sws komt er een dorpsfeest, altijd leuk, en het leek mij ook wel grappig om binnenkort seven minutes in heaven te spelen of zo :Y) )

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:20 ]

Rider schreef:
    (...)

(Top^^ en idd, leren voor proefwerken gaat voor, helaas -_-

Btw, over spelletjes. Er komen natuurlijk ook wat activiteiten aan. Sws komt er een dorpsfeest, altijd leuk, en het leek mij ook wel grappig om binnenkort seven minutes in heaven te spelen of zo :Y) )

[Helaas wel, -sigh- wat haat ik het toch, hahaha. Maar hierna lekker vakantie. (: Om daarover te spreken, ik ben van maandag tot vrijdag op vakantie. Ik neem mijn laptop wel mee, en heb waarschijnlijk wifi maar zal niet zo vaak online zijn. ^^

Zayn Malik.
    Ook ik had me nog een keer netjes voorgesteld aan het meisje dat Belle net al had voorgesteld, het was waarschijnlijk vriendelijker om het zelf nog een keertje te doen. Ik vond het ook wel een goed idee om een spelletje te doen, misschien dat het dan wat leuker werd.

Annabelle Sophia Loverose

Langzaam in een constante beweging, laat ik de bostel door de zwarte vacht van Nox glijden. Mijn gedachtes zijn volledig uitgeschakeld en ik geniet van de kalmte en rust. Zachtjes neurie ik een liedje waarvan ik de naam niet meer weet, al denk ik ook niet echt bepaald na over de naam ervan. Mijn ogen zijn gesloten en het enige wat ik opvang uit mijn omgeving is de trage ademhaling van mijn paard. Diep en warm.
    Ik zucht even, maar niet uit irritatie. Eerder uit tevredenheid. De jongens waren goed aangekomen en waren eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Bovendien vonden de andere meiden het volgens mij wel gezellig. Ook de rest van het dorp leek er niet mee te zitten dat ze hier waren.
    Even knipper ik met mijn ogen, om mijn gedachten weer buiten te sluiten. Dan ga ik weer verder met kammen en neuriën, zonder na te denken.

(Iemand die wilt kletsen?)

{ik reageer morgen weer, ik ga nu zo over een half uur slapen}

Do what people say you can't.

(slaap lekker)