• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik ben weer terug in Nl en zie dat een aantal mensen de laatste dagen niet gereageerd hebben. Zijn er problemen, zitten mensen vast, of hebben mensen geen tijd gehad?


    [Umh.. Geen tijd en ik zit een beetje vast , want ik weet nu niet waar ze allemaal zijn :$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Umh.. Geen tijd en ik zit een beetje vast , want ik weet nu niet waar ze allemaal zijn :$]


    (Zie mijn laatste post. Mary, Bree, Louis, Harry en Bell waren naar de minimarkt aan het lopen. En idd, Louis of zou moet eerst wel op jou reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ben eingelijk ook niet meer mee :$)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik liep nogal vast ...)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (Ik liep nogal vast ...)


    (Jij kan met Bree reageren op mijn laatste post)


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    (ik ben eingelijk ook niet meer mee :$)


    (Liam was in de schuur toch? Daar was dat hele gesprek tussen Rose, Niall en Zayn, maar aangezien dat al bezig is en jij daar niet echt op gereageerd hebt, kan je wat mij betreft doen wat je wilt. Je kan je desnoods gewoon mengen in het gesprek)


    Happy Birthday my Potter!

    [Wait , dus ze zijn nog steeds aan het lopen O.o]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {oke, ik ga gewoon weer wat proberen}
    Dewi Romy Carter
    Nou, nog steeds geen antwoord. 'HALLOO!!' gil ik nog een keer. Onderhand had ik hun namen een beetje gehoord. Niall, Doos en Zeen volgens mij. Ik probeer iets dichter naar hun toe te komen. Terwijl ik gewoon doorloop struikel ik. ergens over. Ik lig languit op de grond. Gelijk begin ik te huilen.


    Do what people say you can't.

    Rose Lileas Somerled

    Kleine blosjes verschenen op haar wangen waarna ze glimlachten en hem aankeek. "Dankje" zei ze met een glimlachje, misschien iet wat verlegen. "Ik kan het je wel een keer leren. Als je wilt natuurlijk?". Rose nam een hap van haar cakeje, terwijl ze even wat kruimels van haa shirt haalden en van haar mondhoek en vervolgens haar lege papiertje in de pullenemmer gooiden. "Of ga je dan alles op eten?" zei ze toen ze hem weer aankeek, haar hoofd gekanteld en een wenkbrauw opgetrokken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Dewi is ook in de schuur hea?}


    Do what people say you can't.

    Niall James Logan
    Ze begint lichtjes te blozen, en mompelt een bedankje.
    'Ik kan het je wel een keer leren. Als je wilt natuurlijk?' Ze neemt weer een hapje van haar cakeje, als ik bedenkelijk ga kijken. 'Of ga je dan alles op eten?' Ze keek me met een wenkbrauw opgetrokken aan. Ik zet een zo schijnheilig mogelijke lach op, kantel m'n hoofd een beetje en haal m'n schouders lichtelijk op.
    'Ik kan niks beloven, maar ik zou wel heel graag willen.' Opeens schrik ik als er een luide plof klinkt en kijk naar achter. Daar ligt een hoopje midden in de open ruimte. Als ik beter kijk kan ik een neusje onderscheiden en drinkt het tot me door dat het een huilend hoopje mens is. Snel spring ik op en ren erheen. Dichterbij zie ik dat het een klein meisje is. Ik til haar voorzichtig op en neem haar op de arm mee naar de bank.
    'En wat is jouw naam?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Curlies schreef:
    [Wait , dus ze zijn nog steeds aan het lopen O.o]


    (ja, Harry en Bell liepen en praatten tegelijkertijd en verder werd er nog niet zoveel gezegd. Er moet sws eerst een reactie op jouw personage komen)


    Happy Birthday my Potter!

    [welke reactie? :$ Ja , ik zit er niet helemaal bij xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Mary Carter

    ''Wat?!'', roep ik. ''Kom op , het is een zingende , wereldberoemde groep en doe moet toch kunnen zingen?!'', roep ik , dit keer wat harder. Belle lijkt een beetje uit elkaar te spatten , maar dat kan me op dit moment niets schelen.
    ''Kom op , zing nou eens één klein stukje!'', smeek ik de jongens.


    [Deze dus?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (nou, er is nog steeds niet gereageerd op jou laatste reactie en ik vraag mij dus af waar Panday uithangt
    en ja, die ja.)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:21 ]


    Happy Birthday my Potter!