• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0 afwezig van 7 tot 14 oktober
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Limerry
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Er word op de deur geklopt en ik richt me er tot. De groep mensen die naar de winkel gingen om mijn lijstje met voedsel af te werken komen binnen.
    'Hoi allemaal. We hebben alles gevonden, behalve al die diepvries pizza's. die moeten bij de supermarkt in het andere dorp gehaald worden. Hebben mensen zin om die nu te gaan halen? Anders kunnen we het ook morgen doen...' Een beetje verdrietig kijk ik Belle aan. Ik neem Dewi op mijn arm die net haar pleister op haar knie heeft en loop richting de andere mensen.
    'Geen pizza's? Wat eten we vanavond dan?'

    [Melding: Ik ga van zondag tot zondag met school naar Marokko, dus ik zal niet kunnen reageren, aangezien we in een Hostel zonder wifi zitten...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Niall James Horan
    Er word op de deur geklopt en ik richt me er tot. De groep mensen die naar de winkel gingen om mijn lijstje met voedsel af te werken komen binnen.
    'Hoi allemaal. We hebben alles gevonden, behalve al die diepvries pizza's. die moeten bij de supermarkt in het andere dorp gehaald worden. Hebben mensen zin om die nu te gaan halen? Anders kunnen we het ook morgen doen...' Een beetje verdrietig kijk ik Belle aan. Ik neem Dewi op mijn arm die net haar pleister op haar knie heeft en loop richting de andere mensen.
    'Geen pizza's? Wat eten we vanavond dan?'

    [Melding: Ik ga van zondag tot zondag met school naar Marokko, dus ik zal niet kunnen reageren, aangezien we in een Hostel zonder wifi zitten...


    (Bedankt voor het melden. Ik zal het in de beginpost zetten)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Bedankt voor het melden. Ik zal het in de beginpost zetten)


    [Dankje ;D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Oew veel plezier daar =D)
    Harry Styles
    'Wat mij betreft kunnen we ze morgen ook nog wel halen. Ik ben zo moe... en ik heb nog niet eens de slaapruimte gezien.'Ik kijk om me heen en zie een trap. 'Moet ik daar naar boven om bij de slaapruimte te komen?' ik kijk vragend om me heen. 'Geen pizza's, wat eten we vanavond dan?' hoor ik Niall zeggen. Ik moet lachen. 'Niall, we kunnen altijd nog pizza's eten! Het maakt mij niet uit wat we vanavond eten, op het moment vind ik alles prima, zo lang ik maar eten krijg!'.


    We need to start feeling our heart <3

    (zijn er mensen die nu nog steeds vast zitten, of nu juist vastzitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik weet niet op wie/wat ik moet reageren D:]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (we zijn allemaal weer terug in de schuur om het eten te droppen. Je kan dus reageren op Niall/Harry of zelf iets gaan doen, of vragen of er iemand een gesprek met je wilt beginnen of iets anders met je wilt gaan doen?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik verveeeeeel mij c: Wie heeft er zin om te kletsen met Bell?)


    Happy Birthday my Potter!

    {Agate wil anders wil (:}


    Do what people say you can't.

    Agate Mia Jones
    Ik had het brood naar tante gebracht en nu loop ik naar de schuur van de Loverose's. Waar één of andere One Direction verblijft. Ik loop naar binnen waar ik al een paar bekenden zie. ''Hoi!'' zeg ik vrolijk. Gewoon omdat ik er zin in heb. Eigenlijk weet ik ook niet echt tegen wie ik het had. Nouja.


    Do what people say you can't.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik rol met mij ogen bij het horen van Nialls reactie. 'Jullie krijgen vanavond iets gezonds. Pizza krijgen jullie nog genoeg deze vakantie.'
    Ik vraag mij af of ze mijn moeders kookkunsten lekker zullen vinden, maar het is in ieder geval beter dan diepvries pizza's. Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken naar Harry. Hij ziet er inderdaad wel moe uit. 'En de slaapplaatsen zijn inderdaad boven.'
    Ik draai mij net om, als Agate binnenloopt. 'Hey' groet ik vrolijk terug.


    Happy Birthday my Potter!

    [Het lijkt wel alsof Zayn dood is geweest. :') Maar okay, waar kan ik inspringen? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (iedereen is terug en lees verder maar deze pagina)


    Happy Birthday my Potter!

    (We hebben een nieuwe Louis!!! c:)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn topics.(A)
    Ik hoef mezelf niet voor te stellen, maar toch zeg ik eventjes hoi.xD Ik weet in godsnaam niet waar Louis is gebleven dus dat ga ik nu uitzoeken...)


    Reading a good book is like taking a journey.