• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Javier zegt niets meer, maar trekt me op de zetel en knuffelt me dan. Dit had ik in iedergeval niet verwacht. Ik knuffel hem dan maar terug. Het minste dat ik voor hem kan doen, toch? 'Voor als het iets helpt,' zeg ik dan zacht, 'Ik denk niet slecht over je.' achter de vrolijke, dansende, heerlijk drankjes mixende Javier zit een hele andere Javier. Eentje die gebroken is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Dank je.' fluister ik zachtjes en kijk haar aan. 'Ik zou het niet aankunnen als nog iemand me haat.' Ik glimlach zwakjes en op net dat moment komen mijn nonkel en tante thuis. 'Javier, slaapt Sarah?' vraagt ze maar ziet dan dat we aan het knuffelen zijn en blozend maak ik me los. 'Ehm jah. Dan gaan we maar weer zeker.' mompel ik met rode wangen. Mijn tante lacht en geeft ons elk wat geld. Ik glimlach en steek het weg en trek dan Nora overeind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyra Clarks
    'Heb je nog vragen?'
    Gefrustreed tikte ik met mijn nagels op mijn ipod. 'Nee niet echt, de vragenronde is voorbij.' Ik zuchtte toch wel een beetje teleurgesteld want ik genoot best wel van zijn aanwezigheid. 'Je bent vrij om weg te gaan.'


    On wednesdays we wear black

    Kyle Stark
    Kyle grinnikte. "Ik vind het wel gezellig." Hij wiebelde vrolijk met zijn hoofd. "Tenzij je liever hebt dat ik ga?" Kyle's glimlach verdween als sneeuw in de zon. Hij had geen zin om te gaan. Praten met Tyra ging gemakkelijk. In tegenstelling tot anderen die steeds zaagden over hoe vervelend ze hun leven wel niet vonden.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    'Ik zie niet in waarom ik je zou moeten haten of iets slechts over je moet denken. Het enige slechte wat ik denk is dat ik vind dat je jezelf niet moet haten.' ik kijk hem aan. En dan komen zijn oom en tante thuis. We blozen beiden. Dit moet er natuurlijk voor hen anders uit zien. En wanneer ik geld krijg wil ik het eigenlijk niet aannemen maar doe ik het. Javier trekt me overeind en ik stop ook mijn geld weg. 'Als jullie nog een keer een oppas nodig hebben ben ik wel beschikbaar,' zeg ik dan met een glimlach. Ik heb nog steeds de rode blos. Het voelt alsof ik betrapt ben. Terwijl er helemaal niets is gebeurd ofzo. Dan kijk ik naar Javier. 'Zullen we gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik knik en pak de dvd. Ik doe mijn trui dan weer aan en wacht even tot Nora alles heeft en open dan de deur. Samen lopen we over de straat. 'Zo, was het erg?' vraag ik haar lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyra Clarks
    'Tenzij je hebt dat ik liever ga?' Zijn glimlach was binnen een ongenblik verdwenen en geschrokken pakte ik zijn arm zachtjes beet. 'Natuurlijk wil ik dat niet, blijf hier.' Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek hem streng aan.


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik kijk opzij naar hem. 'Het oppassen? Nee dat was totaal niet erg. Dat je oom en tante zo juist binnen kwamen. Ja dat was wel erg,' zeg ik dan. Het is al laat en de straat lantaarns staan aan. De blosjes zijn nog steeds niet helemaal verdwenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik knik. 'Ja dat was genant.' maar ik grinnik toch even 'Maar ook grappig, ik wil echt weten wat zij dachten toen ze ons zagen knuffelen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Stark
    Kyle glimlachte zachtjes. "Goed dan." Hij keek naar Tyra's hand die nog steeds zijn arm omklemde en mompelde,"Er- Tyra. Mijn arm." Hij glimlachte. "Dus was gaan we nu doen?" vroeg hij toen en tikte met zijn vingers tegen elkaar.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij wil weten wat ze dachten. Ik grinnik, 'Waarschijnlijk iets in de richting van meer dan alleen vrienden,' zeg ik dan. Ik strijk mijn lok weer achter mijn oor. Ik heb geen idee hoe laat het is of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Heb je zin om uit te gaan? Het is nog maar 22uur of wil je liever naar huis? Aan jouw de keuze.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'Uitgaan,' zeg ik dan met een glimlach. Ik ben er altijd wel voor in om uit te gaan. 'Ik heb alleen geen idee hoe ik er vanaf hier moet komen, aangezien ik niet bekend ben in dit gedeelte van de stad/wijk.' en ik kijk Jav aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Juffrouw, ik ben uw gids voor vandaag.' zeg ik deftig en buig. Ik bied haar mijn arm aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyra Clarks
    Snel liet ik zijn arm los en begon even een tijdje voor me uit te kijken. 'Dus wat gaan we nu doen?' Fronsend draaide ik mijn gezicht weer naar hem toe. 'Ik heb echt geen idee, maar misschien dat we naar het dorpje toe kunnen?'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:45 ]


    On wednesdays we wear black