• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie key
    Grinnikend maakt Vince de drankjes klaar en ik pak die dan aan van Javier. 'Thanks,' zeg ik tegen beiden met een glimlach en nip er dan wat van. Heerlijk. Een lekkere smaak explosie. 'Proost, op een mooie avond,' zeg ij dan met een scheve lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kyle Stark
    Kyle grijnsde. Ys was vreselijk lekker. Moest Tyra hem zijn verslaving gevraagd hebben had hij zeker weten ijs geantwoord. Moest ijs plots niet meer bestaan pleegde Kyle zelfmoord. -niet dat dat überhaupt kon- "Jummie ijs." Hij wandelde de gang uit richting de uitgang van de school.


    kindness is never a burden.

    Javier
    'Op een mooie avond.' glimlach ik en drink ook wat. Heerlijk.
    Ik drink mijn drankje iets te snel uit waardoor het even duizelt maar wacht dan tot ze klaar is en we kunnen dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    Charlie zucht overdreven luid en steekt haar hand uit. "Niet te snel oordelen, alsjeblieft, een stomme vampier heeft me alleen gebeten," zegt ze waarna ze haar hoofd even schudt. Lance trekt voorzichtig de plakkers van het verband en maakt het los. Haar huid heeft nu niet echt wat je noemt een gezonde kleur en Lance schudt zijn hoofd.
    "Die hechtingen moeten er nu uit en de wonden moet goed ontsmet worden," mompelt hij eerder tegen zichzelf dan tegen Charlie. Hij had twee jaar geneeskunde gestudeerd aan een nogal hoogstaande universiteit, maar hij moest er mee ophouden omdat hij geen tijd had om telkens naar Sunnydale te gaan en dan terug.


    Charlie L'aler
    'Wat!' Krijste ik bijna maar doordat ik last had van mijn keel ging dat niet zo goed. 'Dus iemand moet nu mijn huid opensnijden en dan de draadjes eruit gaan halen? Ja dag' Protesterend hield ik mijn arm onder het dekbed.


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Aangezien Jav op me aan het wachten is drink ik het laatste beetje sneller op dan ik normaal zou doen en voel de alcohol zich in mijn bloed komen. Geweldig. Dan glimlach ik naar Javier en pak zijn hand en trek hem mee naar de dansvloer en laat zijn hand los en ik begin te dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    Vrolijk wandelde ik achter hem aan en samen liep we zo naar het centrum.
    We kwamen langs allemaal verschillende winkeltjes maar stopte toen ik de bekende roze luifel zag. 'Kijk!' Ik klapte even als een klein kind in mijn handen en glimlachte breed. 'Daar gaan wij nu heen.' Ik pakte zijn arm beet en trok hem mee de ijssalon in.


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)

    Charlie L'aler
    'Wat!' Krijste ik bijna maar doordat ik last had van mijn keel ging dat niet zo goed. 'Dus iemand moet nu mijn huid opensnijden en dan de draadjes eruit gaan halen? Ja dag' Protesterend hield ik mijn arm onder het dekbed.


    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Wat!" krijst Charlie. "Dus iemand moet nu mijn huid opensnijden en dan de draadjes eruit gaan halen? Ja dag!" Ze houdt protesterend een arm onder haar dekbed.
    "Of je kan gewoon doodgaan van de infectie," zegt Lance een beetje grinnikend. "Maak je niet druk. Dat opensnijden is alleen nodig als die draadjes in je huid gegroeid zijn. Daar is het veel te vroeg voor bij jou," zegt hij. "Het kleinste kind kan dat. En ik heb twee jaar geneeskunde gestudeerd." Twee jaar is wel weinig als je vergelijkt dat geneeskunde twaalf jaar studie is. Maar het was iets dat hij al in het eerste jaar had geleerd.


    help

    Javier Morgan
    Ik begin zachtjes tegen haar aan te schuren en leg mijn handen op haar heupen.
    Ik vind het leuk om te dansen met haar. Ze is haarzelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij legt zijn handen op mijn heupen terwijl hij zachtjes tegen me aan schuurt. Nu hoef ik dus niet te blozen. Maar dat komt omdat ik nu iemand anders ben. Nu ben ik vrije Noralie. Die wel dingen durft. Ik dans met Javier mee. En ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kyle Stark
    Vrolijk liep Kyle mee met Tyra het ijssalon in. En toen viel zijn mond op. Er waren wel duizend smaken. "O. Mijn. God." zei Kyle traag. Hij draaide zich naar Tyra toe en plaatse zijn handen op haar schouders. "Ik hou van je." zei hij om vervolgens zijn volle aandacht weer aan het ijs te geven.


    kindness is never a burden.

    (ik moet gaan ;s 'x tot morgen!)


    On wednesdays we wear black

    [Ik ga slapen. Bye, peeps!]


    help

    Javier Morgan
    Ik leg haar armen om mijn hals en glimlach.
    Haar blik laat me even niet meer los en ik moet mijn ogen na een tijdje eventjes afwenden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Tot morgen. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij legt mijn armen om zijn hals en ik grinnik. Hij wendt uiteindelijk zijn blik af en een lach zit op mijn lippen. Het voelt goed om met Javier te dansen. Gewoon gezellig. Ik dans iets gewaagder, uitdagender.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.