• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Heeft hij het nou echt door? Ik ben slecht in liegen, dus dat heeft ook geen zin. 'Ze heeft me verteld waarom ze je niet mag,' zeg ik dan zacht. En ik kijk naar beneden. 'Dat door jou haar zusje dood is.' misschien is het laf, maar ik sta op en loop dan weg van de bank om uit het raam te kijken. Ik kan het gewoonweg niet aan om hem in zijn ogen te kijken. En zo creëer ik meer ruimte tussen ons.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Je denkt dat ik een moordenaar ben.' zeg ik zachtjes en kijk haar gepijnigd aan. Ik sla mijn armen om mijn middel om me bijéén te houden. Het was een ongeluk! Een dom ongeluk dat mijn schuld is...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik slik als ik zijn woorden hoor die de ruimte vullen. 'Ik zou het me niet kunnen voorstellen,' zeg ik zacht. 'Maar ik geef eerlijk toe, voor een moment schoot het door mijn hoofd.' ik kijk hem aan en zie de gepijnigde blik in zijn ogen. Zijn armen zijn om hemzelf heen geslagen alsof hij zichzelf bijeen moet houden. 'maar ik denk niet dat jij zoiets zou doen. Dat het een ongeluk was ofzo.' misschien hoop ik dat wel meer dan ik denk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Het was ook een ongeluk. Het was nooit mijn bedoeling.' zeg ik zachtjes. 'We waren tikkertje aan het spelen. Ik, Sarah & Nikita en ik liep achter Nikita aan. Sarah had haar ergens verstopt en we renden heel de bovenverdieping door. Ik haalde Nikita bijna in maar ze wilde de trappen aflopen en ze miste een trede. Ze brak haar nek.' Tranen rollen over mijn wangen. Die avond staat in mijn geheugen gegrift.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Er verschijnen ook tranen in mijn ogen. Ik ben een relatie emotioneel mens. Ik loop naar de keuken en pak voor hem een papiertje. Ik loop terug naar hem en ga dan voor hem staan. Ik reik hem het papiertje aan om de tranen weg te vegen. 'hoe zou ik ooit door zoiets slecht over jou kunnen denken?' vraag ik zacht. 'Jij kan er helemaal niets aan doen dat zij zelf een trap trede miste.' ik blijf hem aan kijken. 'En nu kan je misschien wel zeggen of denken dat jij degene was die achter haar aan rende, en ja, dat klopt. Dat ben jij ook. Maar dan nog is het mis jouw schuld. Want je kan anders helemaal niets meer doen wil je ongelukken voorkomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ik was vergeten abbo te nemen -,-)


    On wednesdays we wear black

    Javier Morgan
    'Dat zeggen Mel en Sarah's ouders ook, maar het is wel mijn schuld. Ik was verantwoordelijk. Sarah heeft gelijk dat ze me haat. Ik haat mezelf ook.' Ik zucht en pak het papiertje aan. Ik veeg mijn wangen droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Waarom vindt je dat het jouw schuld is? Stel dat ik het was die achter haar aan rende. Zou je dan ook gevonden hebben dat het mijn schuld was?' hij veegt zijn tranen weg. 'Je kan er niets aan doen dat ze een trap trede heeft gemist. Zoiets kan elke dag gebeuren. Op elk moment. Daar hoef je niet voor te rennen of wat dan ook.' ik blijf hem al die tijd aankijken. Ik moet er niet eens van blozen dat we best dicht bij elkaar staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn voeten. 'Het is altijd iemand zijn schuld, en deze keer is het de mijne. Het is gewoon zo. Ik weet het en Sarah weet het.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Kom op zeg, wat kan ik er nog aan doen om hem te overtuigen dat het niet zijn schuld is. Toch doe ik weer een poging. 'Nee, dat is niet waar. Het is helemaal niet altijd iemands schuld. Soms dan gebeuren er dingen. Stel ik ben in een lift -die ik overigens haat, ik neem liever de trap- maar goed. Als ik in een lift ben. En die krijgt kortsluiting en die stort naar beneden en ik ben dood. Is het dan iemand's schuld? Mijn schuld omdat ik niet de trap nam? Of de schuld van de maker van de lift?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben ff eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    Kyle Stark
    Kyle lachte,"Ik heb daar geen probleem mee." zei hij en schudde even met zijn haar. "Heb je nog vragen?" vroeg hij en keek naar een groepje meisjes die giechelend passeerden.


    kindness is never a burden.

    (O hey! die had ik niet gezien ;o
    ik ga zo even reactie schrijven xd)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (O hey! die had ik niet gezien ;o
    ik ga zo even reactie schrijven xd)


    |Haha, is goed. (: |


    kindness is never a burden.

    Javier Morgan
    Ik trek haar zwijgend weer op de zetel en knuffel haar. Ik heb gewoon nood aan een knuffel. Jep, ik ben een softie. Problemen mee? Volgens mij zou jij dat ook zijn als je normaal zit de hele tijd te stressen over dingen als huur en werk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'