• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Morgan
    Ik lach en trek haar tegen me aan om haar een knuffel te geven. 'Nora de knuffelbeer.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij trekt me tegen zich aan en knuffelt me dan. Hij noemt me Nora de knuffelbeer en ik moet er om lachen. Ik leun tegen hem aan en kijk hem aan. 'En Jav de superheld.' een glimlach zit op mijn gezicht en heel die film ben ik vergeten. Dan komt Sarah ineens de kamer binnen. 'Wat doen jullie?' vraagt ze dan. 'Jullie zitten zo dicht bij elkaar.' en ik kijk van haar naar Jav en ik moet -natuurlijk- blozen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Knuffelen Sarah wil je ook?' vraag ik haar vriendelijk. Even twijfelt ze maar dan word haar blik weer hard. 'Nee dank je.' en ze loopt naar de keuken. Waarschijnlijk voor een glas water. Ik zucht en laat Nora wat losser.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [sorry mobiel,is dood. Ieens viel hij uit.zit nu op die.van mijn moeder.]
    Noralie Key
    Waarom mag Sarah.Javier.niet? Ik begrijp het echt niet. 'Die kwam ineens onverwacht,' zeg,ik dan. Ikkijk nog in de richting van de keuken, maar dan weer terug naar Javier. Ach ja. Gelukkig vroeg.ze..iets wat niet zo heel erg genant was, gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Inderdaad.' zeg ik zachtjes en kijk naar het scherm, ik snap niets van de film nu aangezien we het grootste deel gemist hadden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik aarzel even maar leg dan mijn hoofd op Javier's schouder. Het betekent toch niets. Ik schrik alsnog ondanks dat ik de film niet echt meer kan volgen. 'Volgens mij schrik ik gewoon snel,' merk ik dan zachtjes op. En ik grinnik kort.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik lach en leg mijn hoofd op het hare omdat het gemakkelijker is. Anders krijg ik een stijve nek. Ik zie dat Sarah ons geïrriteerd aanstaart en dan naar boven loopt om terug in haar bed te kruipen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk opzij en zie dan nog net Sarah die zich omdraait en weg loopt. Javier's hoofd ligt op die van mij. Ik twijfel of ik Sarah niet even achterna moet gaan. Volgens mij vond ze niet leuk wat ze zag. En als oppasser moet je het je oppaskindje toch zo gezellig mogelijk maken? Of in iedergeval een poging. En dat zou zo in iedergeval niet lukken. 'Ik ga heel even bij Sarah kijken.' zeg ik dan zacht. En ik maak me los uit zijn armen en laat de deken bij Javier achter en loop dan rustig naar Sarah haar kamer. Ze ligt in haar bed en ik loop erheen. Het lijkt alsof ze slaapt. Ik ben op haar bedrand gaan zitten en aai zacht over haar haren. 'Waarom zat je zo met Javier?' vraagt ze dan ineens aan me. En ik schrik omdat ik dacht dat ze aan het slapen was. 'Het is niet speciaals, ik ben gewoon snel bang voor horror films, dus Jav doet dat om me gerust te stellen.' ik kijk naar Sarah. 'En hij is een aardige lieve jongen dus ik zie niet in waarom niet.' ze opent haar ogen en kijkt me dan aan. 'Waarom mag je Javier niet?' vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah
    'Door hem is mijn zusje dood.' zeg ik kort en mijn onderlip trilt zachtjes. Tranen stapelen zich weer op achter mijn ogen en ik laat ze hun weg gaan over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'W-w-wat?' vraag ik verward. Heeft Javier iemand vermoord of...? Ze ziet er gebroken uit. Ik sla mijn armen om haar heen en wieg haar zachtjes heen en weer. Allemaal mogelijke scenario's gaan door mijn hoofd. Maar ik schakel mijn gedachten uit. Moet ik nu bang zijn voor Javier? Nee niet meer denken Noralie. Dat komt later wel. Ik wieg Sarah heen en weer en veeg haar tranen weg. 'Ze is niet voor altijd weg,' zeg ik zacht. 'En ze zit ook in je hart.' ik kijk naar Sarah. 'En zolang je aan haar blijft denken zal ze voortleven in je dromen, als je slaapt. In gedachten, in je herinneringen.' ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Ga maar weer slapen Sarah, dat zal je goed doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah
    'Je bent lief, Noralie.' zeg ik nog zachtjes voor ik in slaap val.

    Javier Morgan
    Ik klooi wat op mijn gsm en zucht zachtjes. Ik ga liggen in de zetel en leg de tv af. Ik leg een dekentje over mij heen en probeer wat te slapen... wat niet lukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ze zegt dat ik lief ben, vlak voordat ze in slaap valt. Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en dek haar dan toe. Ik kijk naar haar en loop dan de kamer uit terug naar Javier. De gedachten komen weer. Is het wel veilig om in 1 kamer met hem te zijn? Heeft hij haar vermoord? Wil hij eerst mijn vertrouwen winnen en dan mij ook doden of wat dan ook? Nee. Stop Noralie. Denk nou even logisch na en niet op de CSI manier. Misschien is er gewoon een keer een brand geweest en kon hij haar niet redden ofzo. Ik zie dat Javier in de zetel ligt. 'Ben je nog wakker?' vraag ik zacht. Zijn ogen liggen toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik knipper met mijn ogen. 'Kan niet slapen.' zeg ik zachtjes en glimlach dan.
    Ik ga rechtop zitten zodat ze plaats heeft. 'Slaapt ze?' vraag ik nu doelend op Sarah.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie key
    Hij glimlacht naar me en ik glimlach maar een beetje terug. Ik ga ook op de bank zitten maar wel met een ruime afstand tussen Javier en mij. De film is toch al afgelopen en Javier en ik zijn gewoon vrienden. 'Ja ze slaapt,' zeg ik dan. 'En ze vindt me lief dus volgens mij is het wel goed gegaan met het oppassen.' ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik voel dat er iets aan de hand is.
    'Oke wat is er aan de hand?' vraag ik zachtjes. Ik heb wel zo'n idee maar ik hoop echt dat het dat niet is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'