• Ja, ik heb het heel lang op gekropt maar nu was er een druppel die de emmer deed over lopen. De laatste tijd lijkt het wel alsof bij ieder topic waarbij ik een reactie geef, ik de slechterik ben en ik pik dat niet meer. Mensen verwachten blijkbaar dat ik alles wetend ben en dat als iemand maar een mini deel vertelt dat ik dan meteen kan bedenken wat er allemaal nog meer is gebeurd. Feit is dat ik ook maar een mens ben en ik kan niet altijd bedenken wat iemand allemaal nog meer heeft gedaan voor dat hij of zij een topic op quizlet maakte met zijn of haar verhaal er in.

    Maar als ik een topic aan maak kunnen mensen niet bedenken wat er verder gebeurt kan zijn (niet altijd!) en dan krijg ik alleen maar kritiek. Dat voelt echt zó fijn!

    Of de leuke mensen die in mijn topics reageren en meteen een hele discussie gaan voeren wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft.

    Ik ben dan heel blij met mensen die mij steunen.

    En jullie kunnen me nu weet ik veel wat vinden. Maar weet je wat? Het kan me geen ene reet schelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:53 ]


    Physics is awesome

    Ik reageer meestal met neutraal verpakte kritiek,
    Maar misschien dat gewoon je mening geven en het topic de rug toekeren werkt? Niet opnieuw naar reacties kijken, zodat je ook niet ziet wat anderden denken over jou/jouw mening?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Fijn voor je.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Fijn voor je.


    Lekker volwassen van je om zo te reageren. --'


    Tell me about it, stud.

    Mensen kunnen nogal hard overkomen, maar de helft bedoelt het soms niet zo, dat heb ik ook gemerkt. Probeer de vervelende opmerkingen gewoon te negeren en zo duidelijk mogelijk je mening te beargumenteren, zodat er geen misverstand kan ontstaan. Verder, tja... laat je er inderdaad niet van weerhouden om je mening te uiten, want Quizlet hoort leuk te zijn voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:16 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat had ik ook al gemerkt ja! Leuk is dat hè, zulke reacties waarbij geen gezichtsuitdrukking zit. Kijk, het is het internet, mensen zijn dan - bewust of onbewust - anders aan het reageren.
    Niets van aantrekken, blijf gewoon je mening uiten, net zoals Alwin dat zo mooi verwoordde. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Dat had ik ook al gemerkt ja! Leuk is dat hè, zulke reacties waarbij geen gezichtsuitdrukking zit. Kijk, het is het internet, mensen zijn dan - bewust of onbewust - anders aan het reageren.
    Niets van aantrekken, blijf gewoon je mening uiten, net zoals Alwin dat zo mooi verwoordde. ^^

    Dat is inderdaad een probleem met het internet. Je weet niet hoe iemand het bedoeld, hoe iemand het zegt en erbij kijkt. Daar loop ik zo vaak tegen aan. Dan zeg ik iets wat absoluut niet gemeen of kwetsend bedoeld was, maar het dan wel zo aankomt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Dat had ik ook al gemerkt ja! Leuk is dat hè, zulke reacties waarbij geen gezichtsuitdrukking zit. Kijk, het is het internet, mensen zijn dan - bewust of onbewust - anders aan het reageren.
    Niets van aantrekken, blijf gewoon je mening uiten, net zoals Alwin dat zo mooi verwoordde. ^^


    Oh, wat ben ik toch poëtisch en diplomatiek :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh, wat ben ik toch poëtisch en diplomatiek :Y)

    Diplomatiek zeker, poëtisch weet ik nog net niet. Ik blijf erbij dat jij een goede bemiddelaar zou zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cool.

    De meeste dingen die ik wilde zeggen zijn al gemeld in het topic, maar ik ben van mening dat je het inderdaad niet zo.. persoonlijk moet opvatten.
    Kijk, het lijkt misschien wel dat iedereen je 'aanvalt', maar dat komt gewoon omdat er eigenlijk totaal geen emotie achter een stukje tekst zit. Dat bedenk je er alleen maar zelf bij. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lol, ik kan me geen enkel topic of reactie van je herinneren. (cat) Maare tja , get over it.


    -

    Hmm, dat is me eigenlijk niet opgevallen. Maar ik snap dat het enorm frustrerend is en oneerlijk aanvoelt. Ik denk inderdaad dat je soms iets beter kunt nadenken over hoe je een reactie verwoord. Dat doe ik ook vaker, zodat mijn mening wel duidelijk is maar dat ik niemand direct aanval/beledig. En dat is soms moeilijk, maar uiteindelijk zijn we one big happy family, Q! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    CyberLord schreef:
    (...)
    Diplomatiek zeker, poëtisch weet ik nog net niet. Ik blijf erbij dat jij een goede bemiddelaar zou zijn :Y)


    heb stiekem ook ingestuurd (cat)



    en ik ben wel degelijk pëtisch, zeker voor iemand die nooit wat snapt van gedichten :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Als je je ergens in mengt, moet je niet verwachten dat iedereen je gelijk gaat geven hé. Je kan ook gewoon stoppen met reageren, soms is het niet eens rechtstreeks tegen jou bedoeld en toch reageer jij best verdedigend erop.

    Dit was ik even vergeten. Het is natuurlijk niet leuk als mensen in je topic hele offtopic discussies gaan houden of zulke dingen, daar kan ik zelf ook niet zo goed tegen. Maar dan moet je het een mod melden, die kan er iets van zeggen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mordin schreef:
    (...)

    heb stiekem ook ingestuurd (cat)
    [image]
    en ik ben wel degelijk pëtisch, zeker voor iemand die nooit wat snapt van gedichten :Y)

    Ik had zin om dat ook eens te doen, bij mij lijkt het alsof ik geen ogen heb (cat)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.