• Het Lijkt erop dat we eindelijk de reden weten van de breuk van Joe Jonas en Ashley Greene van paar weken geleden

    Volgens ' Now' Magazin is Joe helemaal geobsedeerd met Will Smith, Ashley was niet in staat om verder te gaan met Joe dus besloot zij het uit te maken met Joe.
    Het artikel zegt "Joe besteedt 6 avonden per week om het bekijken van oude films en om naar de oude afleveringen van The Fresh Prince of Bel-Air.
    bron


    Okee het kan zijn dat Joe te veel kijkt naar Will Smith maar zou je het daarom uitmaken met je vriendje ?? Als je daar een probleem mee hebt kan je het dan toch gewoon zeggen. Dit is mijn mening.

    Om het topic nuttig te houden Zou je het uitmaken met je vriendje om deze reden??

    Edit: Volgens mij kon Ashley gewoon niet tegen de aandacht die de fans aan Joe geven, en ik moet toe geven dat Joe ook wel soms druk bezig is met zijn album maar niet zo erg dat hij Ashley aan de kant schuift en ik moet ook nog kwijt dat Ashley alsof deed dat het maar een relatie is want ze is na 2 dagen van de breakup gespot met 2 jongens.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 11:37 ]

    Nee, ik denk van niet nee.

    Hangt er vanaf wat hij nog meer flikt...

    Misschien als hij biseksueel was en daardoor een soort verliefde trekjes zou showen..


    Life is hard and then we die

    nee(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik ga gezellig mee kijken =D

    Will Smith 4 life ya'll~!!!!


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Elastic schreef:
    Nee, ik denk van niet nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat ligt eraan. Als hij gewoon een fan is en dat graag kijkt, oké, maar als het echt problematisch wordt en belangrijke dingen aan de kant schuift en zo, en er valt niet met hem te praten, dan wordt het al heel anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahahha i love it :'D


    -

    Soundeffect schreef:
    Dat ligt eraan. Als hij gewoon een fan is en dat graag kijkt, oké, maar als het echt problematisch wordt en belangrijke dingen aan de kant schuift en zo, en er valt niet met hem te praten, dan wordt het al heel anders.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Soundeffect schreef:
    Dat ligt eraan. Als hij gewoon een fan is en dat graag kijkt, oké, maar als het echt problematisch wordt en belangrijke dingen aan de kant schuift en zo, en er valt niet met hem te praten, dan wordt het al heel anders.

    ik denk dat Joe gewoon kijkt want meestal op twitter tweet hij dat bv naar de bios is gegaan en Joe is ook druk bezig met zijn album dus ik denk niet dat hij is geobsedeerd is

    Oké lol, dit geloof ik dus echt niet. Ik heb nog nooit Demi Lovato, Taylor Swift of die andere Camille Belle? Erover horen praten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Misschien is het gewoon allemaal bullshit en waren de twee elkaar gewoon zat :'D, omdat het niet meer vernieuwend en hip genoeg was. That happens in LA :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Devonne schreef:
    Oké lol, dit geloof ik dus echt niet. Ik heb nog nooit Demi Lovato, Taylor Swift of die andere Camille Belle? Erover horen praten.


    Olive

    lol. Aanstellers.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ;D
    lol


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.