• Ja, ik heb het heel lang op gekropt maar nu was er een druppel die de emmer deed over lopen. De laatste tijd lijkt het wel alsof bij ieder topic waarbij ik een reactie geef, ik de slechterik ben en ik pik dat niet meer. Mensen verwachten blijkbaar dat ik alles wetend ben en dat als iemand maar een mini deel vertelt dat ik dan meteen kan bedenken wat er allemaal nog meer is gebeurd. Feit is dat ik ook maar een mens ben en ik kan niet altijd bedenken wat iemand allemaal nog meer heeft gedaan voor dat hij of zij een topic op quizlet maakte met zijn of haar verhaal er in.

Maar als ik een topic aan maak kunnen mensen niet bedenken wat er verder gebeurt kan zijn (niet altijd!) en dan krijg ik alleen maar kritiek. Dat voelt echt zó fijn!

Of de leuke mensen die in mijn topics reageren en meteen een hele discussie gaan voeren wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft.

Ik ben dan heel blij met mensen die mij steunen.

En jullie kunnen me nu weet ik veel wat vinden. Maar weet je wat? Het kan me geen ene reet schelen.

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:53 ]

Physics is awesome

ANNEBOLEYN schreef:
    (...)

Lekker volwassen van je om zo te reageren. --'

Interesseert me niet. Ze lokt het altijd zelf uit.

We'll still love each other, forever and always. <3

Wat heb ik gemist :'D?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

CyberLord schreef:
    (...)
    Ik had zin om dat ook eens te doen, bij mij lijkt het alsof ik geen ogen heb (cat)

Je moet wat spelen met de sliders. Dan zien ze er cooler uit. Ik lijk net een opperhoofd op deze, op die andere heb ik zo'n cool glinsterend oog. Terwijl ze op de gewone kleurenverhouding nauwelijks herkenbaar waren xD

quidquid excusatio prandium pro

En net in dit topic gaan ze weer off-topic (cat)

Misschien ligt 't niet geheel aan de mensen om je heen, maar ook aan jezelf *O* Daarmee zeg ik niet dat je je altijd moet aanpassen, maar er is een verschil tussen het het zeggen van je mening en 't zeggen van je mening.

"I shut my eyes in order to see.'

Elenei schreef:
    En net in dit topic gaan ze weer off-topic (cat)

Misschien ligt 't niet geheel aan de mensen om je heen, maar ook aan jezelf *O* Daarmee zeg ik niet dat je je altijd moet aanpassen, maar er is een verschil tussen het het zeggen van je mening en 't zeggen van je mening.

Oh ja. Oeps. Sorry Oczy, dat had niet gemogen. Het spijt me.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Valentino schreef:
    (...)

Als het je niet interesseert waarom reageer je hier dan op?

OT: Kop op meid, iedereen heeft wel eens een dipje, je moet je eigen mening zeker niet voor anderen gaan veranderen. (:

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Ik vind jouw reacties altijd heel fijn om te horen en ik snap ook niet waarom blijkbaar mensen zich daar aan irriteren.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik vind het wel kloppen dat sommigen nogal raar reageren, maar je weet niet echt of het gemeen bedoelt is. Zonder uitdrukkingen en gebaren komt het altijd anders over. Maar als sommige hier neer gaan zetten 'Get over it' en blablabla vind ik ook allemaal maar hard klinken.

Ik heb iig nooit last van je! c:
    Just be yourself.

Pretty is just a pretty word.

Skedaddle schreef:
    (...)

Als het je niet interesseert waarom reageer je hier dan op?

OT: Kop op meid, iedereen heeft wel eens een dipje, je moet je eigen mening zeker niet voor anderen gaan veranderen. (:

Omdat het mag. :')

Valentino schreef:
    (...)

Lol. Waarom zou iemand het zelf altijd uitlokken? Kijk, als je nu Hale bent, of Jill, dan zou ik het nog begrijpen. Die faketen alles bij elkaar en zijn dikke leugenaars. Maar zij doet helemaal niets verkeerd, ze uit gewoon haar mening. Beetje flauw om dan te zeggen dat ze het zelf uitlokt.
    Dan kan ik ook wel zeggen: je lokt met deze reactie gewoon weer haatreacties uit. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Audacity schreef:
    ... Okee, denk ik.
    Ik denk alleen niet dat dit topic het beter gaat maken, integendeel...

comfort in c h a o s

Barnabas schreef:
    (...)
    Lol. Waarom zou iemand het zelf altijd uitlokken? Kijk, als je nu Hale bent, of Jill, dan zou ik het nog begrijpen. Die faketen alles bij elkaar en zijn dikke leugenaars. Maar zij doet helemaal niets verkeerd, ze uit gewoon haar mening. Beetje flauw om dan te zeggen dat ze het zelf uitlokt.
    Dan kan ik ook wel zeggen: je lokt met deze reactie gewoon weer haatreacties uit. :'D

Ik heb heus wel redenen om dit te zeggen. En die zijn niet voor iedereen, maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik zeg niet zomaar dat iemand iets uitlokt, maar bij deze persoon vind ik dat wel.
    En misschien lok ik ook wel haatreacties uit. Dan heb ik tenminste een reden om iemand verrot te schelden. :'D

Heb gewoon maling aan die lui :].

No growth of the heart is ever a waste

Het is vervelend, maar ik denk dat jij zeker niet de enige bent die dit overkomt. Kop op meid, trek je er maar niet teveel van aan (:

26 - 02 - '16

Valentino schreef:
    (...)

Ik heb heus wel redenen om dit te zeggen. En die zijn niet voor iedereen, maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik zeg niet zomaar dat iemand iets uitlokt, maar bij deze persoon vind ik dat wel.
    En misschien lok ik ook wel haatreacties uit. Dan heb ik tenminste een reden om iemand verrot te schelden. :'D

Way to go meid, echt héél volwassen van je.

Happiness can be found, even in the darkest of times.