• Ja, ik heb het heel lang op gekropt maar nu was er een druppel die de emmer deed over lopen. De laatste tijd lijkt het wel alsof bij ieder topic waarbij ik een reactie geef, ik de slechterik ben en ik pik dat niet meer. Mensen verwachten blijkbaar dat ik alles wetend ben en dat als iemand maar een mini deel vertelt dat ik dan meteen kan bedenken wat er allemaal nog meer is gebeurd. Feit is dat ik ook maar een mens ben en ik kan niet altijd bedenken wat iemand allemaal nog meer heeft gedaan voor dat hij of zij een topic op quizlet maakte met zijn of haar verhaal er in.

    Maar als ik een topic aan maak kunnen mensen niet bedenken wat er verder gebeurt kan zijn (niet altijd!) en dan krijg ik alleen maar kritiek. Dat voelt echt zó fijn!

    Of de leuke mensen die in mijn topics reageren en meteen een hele discussie gaan voeren wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft.

    Ik ben dan heel blij met mensen die mij steunen.

    En jullie kunnen me nu weet ik veel wat vinden. Maar weet je wat? Het kan me geen ene reet schelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:53 ]


    Physics is awesome

    Ik had ook gezien dat je steeds meer werd aangevallen, maar ik hou me altijd liever buiten discussies zolang ik er niet zelf bij betrokken ben.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ... Okee, denk ik.
    Ik denk alleen niet dat dit topic het beter gaat maken, integendeel...


    i put the fun in funeral

    Als je je ergens in mengt, moet je niet verwachten dat iedereen je gelijk gaat geven hé. Je kan ook gewoon stoppen met reageren, soms is het niet eens rechtstreeks tegen jou bedoeld en toch reageer jij best verdedigend erop.

    Dit was ik even vergeten. Het is natuurlijk niet leuk als mensen in je topic hele offtopic discussies gaan houden of zulke dingen, daar kan ik zelf ook niet zo goed tegen. Maar dan moet je het een mod melden, die kan er iets van zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:59 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je je ergens in mengt, moet je niet verwachten dat iedereen je gelijk gaat geven hé. Je kan ook gewoon stoppen met reageren, soms is het niet eens rechtstreeks tegen jou bedoeld en toch reageer jij best verdedigend erop.


    Dat verwacht ik helemaal niet dat iedereen me gelijk gaat geven maar het lijkt wel alsof ze het soms expres niet met me eens zijn. Ik stop ook vaak met reageren maar soms kan ik dat gewoon niet.


    Physics is awesome

    Hmm, ik begrijp je frustratie wel, maar als je wil dat er minder aanvallend op je gereageerd word, kun je misschien proberen je reactie wat 'neutraler' te typen. Al mag je natuurlijk best je mening tonen. Het punt met het laten zien van je duidelijke mening is nou eenmaal wel dat er soms andere meningen tegenover staan.
    Deze reactie is dus ook niet aanvallend bedoeld, ik probeer alleen te begrijpen wat er mis is en hoe het misschien beter zou kunnen.


    You are beautiful, you are love.

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat verwacht ik helemaal niet dat iedereen me gelijk gaat geven maar het lijkt wel alsof ze het soms expres niet met me eens zijn. Ik stop ook vaak met reageren maar soms kan ik dat gewoon niet.


    Dat snap ik ook wel, daar heb ik soms ook last van. Ik vind je meestal ook totaal niet aanvallend over komen of zoiets. Sommigen hebben gewoon een andere mening en daar moet je het gewoon bij laten, er valt weinig aan te doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je je ergens in mengt, moet je niet verwachten dat iedereen je gelijk gaat geven hé. Je kan ook gewoon stoppen met reageren, soms is het niet eens rechtstreeks tegen jou bedoeld en toch reageer jij best verdedigend erop.

    Dit was ik even vergeten. Het is natuurlijk niet leuk als mensen in je topic hele offtopic discussies gaan houden of zulke dingen, daar kan ik zelf ook niet zo goed tegen. Maar dan moet je het een mod melden, die kan er iets van zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zelf nooit hier echt wat van gemerkt, maar ik weet niet hoe lang dit speelt. Zolang je zelf dingen op een rijtje hebt wat je wel en niet leuk vindt, is dat goed. En als mensen off-topic gaan, jij waarschuwt maar ze gaan door, gewoon een Moderator erbij halen. Je kan niet altijd gelijk hebben, maar ook niet altijd wél gelijk hebben. Ieder zijn of haar mening, maar probeer niet alles te zwaar te nemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er helemaal niets van meegekregen, maar mijn advies aan jou zou zijn; neem Q en de rest van het internet niet zo serieus. Daar heb je helemaal niemand mee, behalve jezelf.


    ars moriendi

    Omnivium schreef:
    Hmm, ik begrijp je frustratie wel, maar als je wil dat er minder aanvallend op je gereageerd word, kun je misschien proberen je reactie wat 'neutraler' te typen. Al mag je natuurlijk best je mening tonen. Het punt met het laten zien van je duidelijke mening is nou eenmaal wel dat er soms andere meningen tegenover staan.
    Deze reactie is dus ook niet aanvallend bedoeld, ik probeer alleen te begrijpen wat er mis is en hoe het misschien beter zou kunnen.


    De laatste tijd probeer ik het zo neutraal te houden als mogelijk voor mij is, maar dat lukt niet altijd. Ik snap wel dat er ook andere meningen zijn maar ik vind dat andere mensen hun mening ook wel wat neutraler kunne vertellen en niet meteen aanvallend hoeven te reageren. Of tenminste het komt dan aanvallend op mij over.


    Physics is awesome

    Its just a site ..
    Je gaat hier wel een beetje boos op in naar mijn mening.
    het is maar een site waar iedereen zijn eigen mening geeft, als iemand tegen jou mening is, kan je daar gewoon leuk op ingaan (:
    Ik denk dat heel veel mensen hier wel eens een tegenspraak hebben gehad van iemand, maar je kunt het moeilijker maken dan het is, ik denk dat veel mensen hier gewoon het makkelijk maken.

    you shoud try!
    & don't worry ik heb nog geen irritatie's tegen je gehad.


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    Its just a site ..
    Je gaat hier wel een beetje boos op in naar mijn mening.
    het is maar een site waar iedereen zijn eigen mening geeft, als iemand tegen jou mening is, kan je daar gewoon leuk op ingaan (:
    Ik denk dat heel veel mensen hier wel eens een tegenspraak hebben gehad van iemand, maar je kunt het moeilijker maken dan het is, ik denk dat veel mensen hier gewoon het makkelijk maken.

    you shoud try!
    & don't worry ik heb nog geen irritatie's tegen je gehad.


    Bij serieuze topics is het voor mij al moeilijk om neutraal te blijven, laat staan leuk er op te reageren. Ik probeer het niet moeilijker te maken dan het is maar ik ben ook maar een mens en sommige dingen kan ik niet van me af zetten.

    Maar ik ben blij dat je me dat je me nog niet irritant hebt gevonden.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Bij serieuze topics is het voor mij al moeilijk om neutraal te blijven, laat staan leuk er op te reageren. Ik probeer het niet moeilijker te maken dan het is maar ik ben ook maar een mens en sommige dingen kan ik niet van me af zetten.

    Maar ik ben blij dat je me dat je me nog niet irritant hebt gevonden.


    huhm, probeer anders minder op sirieuse topics te reageren ?
    of gewoon nergens op in gaan?
    (:


    FASHIOOOON.

    @lovelifefun, ik vind je reacties maar raar. Waarom zou ze haar mening niet mogen geven?

    @Oczy, gewoon zeggen waar jij lekker zin in hebt en als mensen er problemen mee hebben gewoon schijt aan hebben. Zolang je niemand kwetst is er toch niks aan de hand?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    lovelifefun schreef:
    (...)

    huhm, probeer anders minder op sirieuse topics te reageren ?
    of gewoon nergens op in gaan?
    (:


    Ik probeer al op sommige topics niet te reageren omdat ik weet dat er verschillende meningen over zijn. En ook al reageer ik op minder serieuze topics dan nog lijkt het alsof mensen expres het niet met me eens te zijn. Nergens op in gaan is soms makkelijker gezegd dan gedaan, als ik eerlijk ben.


    Physics is awesome