• Ja, ik heb het heel lang op gekropt maar nu was er een druppel die de emmer deed over lopen. De laatste tijd lijkt het wel alsof bij ieder topic waarbij ik een reactie geef, ik de slechterik ben en ik pik dat niet meer. Mensen verwachten blijkbaar dat ik alles wetend ben en dat als iemand maar een mini deel vertelt dat ik dan meteen kan bedenken wat er allemaal nog meer is gebeurd. Feit is dat ik ook maar een mens ben en ik kan niet altijd bedenken wat iemand allemaal nog meer heeft gedaan voor dat hij of zij een topic op quizlet maakte met zijn of haar verhaal er in.

    Maar als ik een topic aan maak kunnen mensen niet bedenken wat er verder gebeurt kan zijn (niet altijd!) en dan krijg ik alleen maar kritiek. Dat voelt echt zó fijn!

    Of de leuke mensen die in mijn topics reageren en meteen een hele discussie gaan voeren wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft.

    Ik ben dan heel blij met mensen die mij steunen.

    En jullie kunnen me nu weet ik veel wat vinden. Maar weet je wat? Het kan me geen ene reet schelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:53 ]


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    @lovelifefun, ik vind je reacties maar raar. Waarom zou ze haar mening niet mogen geven?

    @Oczy, gewoon zeggen waar jij lekker zin in hebt en als mensen er problemen mee hebben gewoon schijt aan hebben. Zolang je niemand kwetst is er toch niks aan de hand?


    Sommige van je reacties zijn heel fijn om te lezen.:)


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    @lovelifefun, ik vind je reacties maar raar. Waarom zou ze haar mening niet mogen geven?

    @Oczy, gewoon zeggen waar jij lekker zin in hebt en als mensen er problemen mee hebben gewoon schijt aan hebben. Zolang je niemand kwetst is er toch niks aan de hand?


    Heb nooit gezegd dat ze dat niet mag.
    En tja, zij is pissig over wat mensen zeggen over haar mening..
    Dus hoe kan ze er dan scheit aan hebben? ik geef der alleen maar tips. :) X


    FASHIOOOON.

    Jeetje, sinds wanneer typt iedereen schijt met een ei? Het is een heel simpel en derderangswoord. Leer het dan tenminste goed te typen.


    Your make-up is terrible

    lovelifefun schreef:
    (...)

    Heb nooit gezegd dat ze dat niet mag.
    En tja, zij is pissig over wat mensen zeggen over haar mening..
    Dus hoe kan ze er dan scheit aan hebben? ik geef der alleen maar tips. :) X

    *schijt. En uit je reactie's blijkt dat ze minder moet reageren. Dat is het juist niet, ze moet het anders opvatten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oczy schreef:
    (...)

    Sommige van je reacties zijn heel fijn om te lezen.:)

    Hahaha, dankje. Ik zeg gewoon wat ik vind en als mensen daar problemen mee hebben boeit het me echt geen ene ruk (cat) Hooguit als ik ze er mee kwets, dan verontschuldig ik me wel, want dat is 99,9% van de tijd niet wat ik wil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, dankje. Ik zeg gewoon wat ik vind en als mensen daar problemen mee hebben boeit het me echt geen ene ruk (cat) Hooguit als ik ze er mee kwets, dan verontschuldig ik me wel, want dat is 99,9% van de tijd niet wat ik wil.


    Vaak boeit het me wel wat mensen zeggen, dat is iets wat ik jammer vind. Omdat sommige mensen kwetsende dingen zeggen.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    *schijt. En uit je reactie's blijkt dat ze minder moet reageren. Dat is het juist niet, ze moet het anders opvatten.


    Klopt, je hebt gelijk (:
    Maar je snapt toch wel dat mijn reactie gewoon lief bedoelt was? X


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    (...)

    Klopt, je hebt gelijk (:
    Maar je snapt toch wel dat mijn reactie gewoon lief bedoelt was? X

    Hmm, je bedoeld het goed. Dus ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, je bedoeld het goed. Dus ja.


    :)


    FASHIOOOON.

    Als ze het niet eens zijn met jou en ze hun eigen mening uiten, voel jij je aangevallen? Ehm ok denk ik?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Als ze het niet eens zijn met jou en ze hun eigen mening uiten, voel jij je aangevallen? Ehm ok denk ik?


    Nee, iedereen mag zijn of haar mening hebben maar sommige mensen kunnen het ook anders zeggen/verwoorden. Ik voel me aangevallen als mensen hun mening op een bepaalde manier vertellen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Nee, iedereen mag zijn of haar mening hebben maar sommige mensen kunnen het ook anders zeggen/verwoorden. Ik voel me aangevallen als mensen hun mening op een bepaalde manier vertellen.


    Hrm, andere mensen kun je niet veranderen. Alleen je zelf. Zorg dat je het minder persoonlijk opvat. word minder onzeker. Trek je minder aan van wat mensen die je niet kent tegen je zeggen. Maar laat je er zeker niet door weerhouden om dingen te zeggen


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm, andere mensen kun je niet veranderen. Alleen je zelf. Zorg dat je het minder persoonlijk opvat. word minder onzeker. Trek je minder aan van wat mensen die je niet kent tegen je zeggen. Maar laat je er zeker niet door weerhouden om dingen te zeggen

    Ik ben het helemaal eens met je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm, andere mensen kun je niet veranderen. Alleen je zelf. Zorg dat je het minder persoonlijk opvat. word minder onzeker. Trek je minder aan van wat mensen die je niet kent tegen je zeggen. Maar laat je er zeker niet door weerhouden om dingen te zeggen


    I agree with you. Jezelf uiten is belangrijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oczy schreef:
    (...)

    Nee, iedereen mag zijn of haar mening hebben maar sommige mensen kunnen het ook anders zeggen/verwoorden. Ik voel me aangevallen als mensen hun mening op een bepaalde manier vertellen.

    Persoonlijk denk ik niet dat iemand expres jou wilt tegen zitten. Volgens mij gaat het er bij jou niet om wat een ander zegt maar hoe jij het opvat..


    Shit happens but pee happens a lot more.