• Hallooooo Quizlettertjes,
    Ik wil jullie heel graag mijn 2 stories aanbieden, zoals de titel al zegt ^^. Interesse? Dit zijn ze:

    -Sugar Murder (onbekende personen)

    20 augustus 2013, tien na negen 's avonds. De aan diabetes lijdende Anna Collin wordt dood teruggevonden in haar huis in Londen door haar dochter van 13. Wie heeft het gedaan, en waarom?
    Rechercheur Louise Humpson en haar slechtgehumeurde collega Martine McAdam krijgen de taak om hier achter te komen, en wel zo snel mogelijk. Samen hopen ze de zaak Collin op te lossen voor de dader meer slachtoffers maakt of er stiekem tussenuit knijpt. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

    Onbekende personen
    Gestart op 16-08-2013
    Cover gezocht. Interesse? Stuur een PB naar Amortensia
    Vergeet zeker niet om feedback te geven!
    Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, dit zal echter niet elke dag lukken aangezien ik nog een andere story (fanfic) schrijf.


    -Dear Luna, a Hogwarts story ~ Nevuna



    Loena Leeflang groeit op in een wereld waar niemand haar begrijpt. Al van in de kleuterklas wordt Loena constant gepest om haar vreemde gedrag; de kinderen treiteren haar tot ze eronder bezwijkt, volwassenen fluisteren dat ze autistisch is.

    Marcel Lubbermans woont bij zijn oma, want hij heeft zijn ouders nooit gekend: Bellatrix van Detta, een beruchte Dooddoener, heeft Marcels ouders gemarteld tot ze gek werden. Als hij wordt toegelaten op Zweinstein, lijkt alles even beter te gaan, al moet hij hard zijn best doen om te slagen voor zijn examens.

    Wanneer Loena en Marcel elkaar voor het eerst ontmoeten, worden ze meteen geïntrigeerd door elkaar. Hebben ze gevoelens voor elkaar, of is hun relatie louter vriendschappelijk?

    Dit verhaal gaat over Nevuna. Ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te schrijven, maar dat zal niet elke dag lukken.

    Ideeën mogen zeker gestuurd worden, zowel via PB als door een reactie te plaatsen.

    Maar ik zoek ook zelf leesvoer! Drop hieronder je story maar (:. Ik heb wel een paar eisen:

    -1D- verhalen mogen, als je ervan overtuigd bent dat het echt goede zijn. Ik heb liever geen bromances, maar nogmaals, als je story écht goed is, maakt dat niets uit!
    -Ik lees zowel fanfics als verhalen met onbekende personen in. Als je van plan bent een fanfic te plaatsen, weet dan wel dat ik niet geïnteresseerd ben in The Hunger Games-stories en maar een beetje in Twilightverhalen. Het liefst lees ik Harry Potter en 1D.
    -Het heeft geen zin om als je stories te plaatsen als je er vijftig hebt geschreven, kies er alsjeblieft de origineelsten uit. Hoe origineler, hoe meer kans dat ik het een leuk verhaal vind.
    -Ik hou erg van detectives/misdaadverhalen. Dezen zal ik ook het snelste lezen.


    Bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou zeggen; neem een kijkje op mijn profiel.
    Heb nog een stuk of drie andere verhaallijnen (onbekende personen) in mijn hoofd zitten, dus wie weet komen er binnenkort meer op te staan.

    Maar Sugar murder lijkt me leuk. Daar neem ik zeker even een kijkje!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb twee HP fanfics.



    Link in plaatje
    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.




    Grindelwald




    Mystery

    Negentien jaar na de val van Heer Voldemort, stappen de kinderen van Harry, Ron en Hermelien op de Zweinsteinexpres. Vervolgens lijkt het erop dat de geschiedenis zich weer begint te herhalen, of is dit een nieuwe vijand? Aan wie is het om dit nieuwe kwaad te gaan bestrijden? Misschien is het aan de nieuwe generatie Potters om in de voetsporen van hun vader te treden. Of kunnen ze het niet alleen?




    Vier jaar geleden schreven een stel enthousiaste Harry Potterfans verder aan het verhaal waar Rowling was gestopt. Ik was een van hen en omdat er nu waarschijnlijk niemand is die nog naar het verhaal omkijkt, heb ik besloten om er nieuw leven in te blazen.
    De verhaallijn is hetzelfde als toen, maar hier en daar wel een beetje herschreven. Ik heb de namen, die destijds in het Nederlands waren, ook gewoon zo gelaten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hier staan al mijn verhalen :'D


    -



    Op 23 jarige leeftijd verlaat Ava het land waar ze haar jeugd heeft doorgebracht en komt terecht in Manchester. Ze heeft niets en wenst niets, het enige wat ze kan doen is zichzelf vertrouwen. Wanneer ze gewild is als een spion begint haar leven goed op te borrelen en ontwaakt het beest in haar.


    * Bevat Seks, moord en misdaad.
    * 16+
    *Onbekende Personen


    Link.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Het dagboek van Aemilia

    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Amelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.


    ||Gebaseerd op de Stravaganza serie||onbekende personen||Avontuur||Fantasie||Historische

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:30 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    If bad things are happening ...
    If on a wall a text is written in blood ...
    If the world is in darkness
    And escape is impossible ...
    Then say goodbye as we dance with the devil tonight ...



    16+
    Onbekende personen
    Nederlands geschreven en gesproken

    http://www.quizlet.nl/stories/120520/as-deep-as-the-depths-of-hell/




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Feels Like Snow In September • Larry



    they didn't have "normal" relationship
    they teased eachother
    they play hit eachother
    they called eachother names
    but underneath that
    anyone could see how much they cared
    because if you listened closely
    to every joking "shut up"
    there was an "i love you" inside it


    One Direction bestaat niet.
    Geschreven door Parawhores en dylanopenis.
    Harry POV - Parawhores - Louis POV - dylanopenis.
    Kan 16+ in voorkomen.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    He thinks he can use me





    Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken

    He thinks he can use me


    Ik wil vrij zijn zoals de wind





    Net wanneer Niall naar een onbekende stad verhuisd, merkt hij dat er veel te veel veranderd is.
    Ook wanneer hij een sympathieke jongen ontmoet, Louis Tomlinson.
    Wat verbergt Niall in zich, wat hij anderen niet kan vertellen? Zijn grootste geheim zal waarschijnlijk nooit onthuld worden..


    'Please, let me be your friend', he asked.
    'Argh, I don't know..' I said quietly.


    © Luske
    Start: 21 augustus
    One Direction bestaat niet


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Dit is zelf mijn favo story ^^ Daar krijg je zeker geen spijt van!!
    hij is niet van mij... maar ik vind hem zo goed dat ik er reclame voor maak ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Stand Alones || HP

    Enkele one shotjes die ik een aantal jaar geleden heb geschreven en waarvan ik dacht 'och waarom smijt ik ze niet op het internet?'
    Er zit echt vanalles tussen, een one shot met Hermelien in de hoofdrol, eentje met de Marauders, een andere met Tops en Lupos,
    de meesten zijn gecreëerd om een lach op het gezicht van de lezer te toveren, maar die over Tops en Lupos is iets serieuzer,
    anyway veel leesplezier :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    http://www.quizlet.nl/stories/123892/the-school-of-secret/




    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.


    Story about a girl with a power.
    Story about Love, friendship, fantasy
    and hate

    12+


    yo people