• Oke, dit wordt een absoluut zeiktopic, maar gelieve het toch te lezen.

    Ik ben 12 jaar en over exact 12 dagen ga ik naar het middelbaar. Binnen 9 dagen is het kennismakingsdag en ik heb op de opendeurdag een wedstrijd gewonnen en mag mijn kado gaan halen. Ik ben dus echt opgewonden en verlang superhard. Ik heb dus dingen aan mijn hoofd die niets met Q te maken hebben. En ik kan ook geen 25 uur per dag op internet zitten. Ik ga straks een ritje maken op de fiets met mijn (bijna)vriendje en ga een leesnamiddag houden. Voor de rest van de vakantie zit ik ook volgeboekt, ik heb het echt megadruk.
    Op Q heb ik een verhaal, twee Rpg's een heleboel wedstrijden en een story waar ik aan meewerk. Dus ik heb het ook op Q superdruk. En het is moeilijk om Quizlet en al de rest de combineren, plus dat ik op deze site ook nog een heleboel dingen moet doen. Ik doe mijn best om alles op tijd af te krijgen en mee te werken en het spijt me als iksommige mensen ophoud ofzo? Dat is niet mijn bedoeling.
    Nu in de story waar Ik aan meewerk zijn we met 5 en we moeten om de beurt een stukje schrijven. Ik krijg een Pb dat het mijn beurt is, ik antwoord dat ik het zal proberen af te werken, dat lukt me niet. Het is avond en ik word naar bed gestuurd, kan ik niemand meer verwittigen. Fijn. Dat is nog niet het ergste, want duet ergste komt nog. Ik krijg een Pb bij een reactie op dat verhaal, ik lees ze en dit staat er letterlijk:

    Sorry voor dit korte stukje, maar als er mensen zijn die zich niet aan de afspraken houden, moeten de anderen voor leesvoer zorgen.


    Het gaat hier niet om mensen, dit is gewoon voor mij bedoeld. Staat er onder het hoofdstukje: 'Ja het is natuurlijk stom dat mensen dat doen.'

    Ik voel me nu echt barslecht. Ik heb geen namen genoemd, maar diegene waar ik het tegen heb, of die groep weet het. Nu zit ik te denken om te stoppen met Q, omdat ik me al altijd ongewardeerd voelde door mijn leeftijd en ik denk dat dit de druppel is. Maar langs de andere kant heb ik hier zo leuke mensen ontmoet, die ik niet kwijt wil. Het Rpg'en maakt me ook altijd vrolijk en het schrijven ook, al ben ik er een nul in.
    Ga me nu geen aansteller noemen, ik moest dit gewoon even kwijt en bedankt als je het belezen hebt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waarom maakt nu plots iedereen topics over andere users aan?:'D

    Anyway, ik zou niet stoppen met Q alleen om dat. Als je de situatie goed hebt uitgelegd zoals je in dit topic hebt gedaan, vind ik dat ze ontzettend kinderachtig reageren, en al helemaal om het dan indirect over jou te hebben. Trek je er niets van aan, neem desnoods een pauze.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit heeft niet echt iets met je leeftijd te maken, heb ik het idee.
    Maar dat is inderdaad een beetje flauw van ze.
    Ik denk dat als jij het zo druk hebt, je beter even kan pauzeren met Q.
    Had ik ook een tijdje gedaan. Toen ging het stukken beter!
    Succes!

    Je moet hierom niet gaan stoppen met Q, dan laat je merken dat je zwak bent en nergens tegen kunt. Je zou kunnen stoppen met het verhaal, maar trek je er zeker niks van aan. Btw. Een dag heeft 24 uur :]


    Firm believer of all that is magic

    Strider schreef:
    Dit heeft niet echt iets met je leeftijd te maken, heb ik het idee.
    Maar dat is inderdaad een beetje flauw van ze.
    Ik denk dat als jij het zo druk hebt, je beter even kan pauzeren met Q.
    Had ik ook een tijdje gedaan. Toen ging het stukken beter!
    Succes!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Misschien is het slim om een beetje gas terug te nemen en pas weer bij te geven als je jezelf goed op school voelt.
    Iedereen hier op Q combineert Q met school/werk en een heleboel andere hobby's, dus het zal je ook wel lukken. Je moet enkel een goed evenwicht zoeken. ^^

    Over die story: misschien de gsmnummers vragen van je medeschrijfsters? Dan kan je altijd sms'n als het niet lukt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zie nu pas hoeveel schrijffouten erin staan. Het spijt me, ik zit op een tablet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aragog schreef:
    Waarom maakt nu plots iedereen topics over andere users aan?:'D

    Anyway, ik zou niet stoppen met Q alleen om dat. Als je de situatie goed hebt uitgelegd zoals je in dit topic hebt gedaan, vind ik dat ze ontzettend kinderachtig reageren, en al helemaal om het dan indirect over jou te hebben. Trek je er niets van aan, neem desnoods een pauze.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Gewoon lekker laten gaan en aan Q zitten wanneer je denkt dat je daar tijd voor hebt. Kom nou, Q gaat niet vóór op de rest van je leven!


    ars moriendi

    Als zoiets je al van een site af kan krijgen, ga je het nog zwaar krijgen op de middelbare. Kop op! Onthoud dat je normale leven belangrijker is dan Quizlet. Je kan best rustiger aan doen met Q zonder je meteen schuldig te voelen. Men kan het je per slot van rekening moeilijk kwalijk nemen dat je ook een leven buiten het internet hebt ;]. Zeg dat nog 'ns tegen de mensen waarmee je die story schrijft en bij je rpg's en alles.
    Het is trouwens niet erg netjes om op een site over mensen te praten die dat zelf ook kunnen lezen. Je hebt er dan wel geen namen bijgezet, maar niemand vindt het leuk om te zien dat er naar over je gesproken wordt in een topic.
    Veel plezier op je kennismakingsdag btw :].


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Als zoiets je al van een site af kan krijgen, ga je het nog zwaar krijgen op de middelbare. Kop op! Onthoud dat je normale leven belangrijker is dan Quizlet. Je kan best rustiger aan doen met Q zonder je meteen schuldig te voelen. Men kan het je per slot van rekening moeilijk kwalijk nemen dat je ook een leven buiten het internet hebt ;]. Zeg dat nog 'ns tegen de mensen waarmee je die story schrijft en bij je rpg's en alles.
    Het is trouwens niet erg netjes om op een site over mensen te praten die dat zelf ook kunnen lezen. Je hebt er dan wel geen namen bijgezet, maar niemand vindt het leuk om te zien dat er naar over je gesproken wordt in een topic.
    Veel plezier op je kennismakingsdag btw :].


    Ik ben het met je eens! Maar even over het 'mensen noemen op internet', is dat niet precies wat de medewerkers van de story over haar hadden gedaan?


    Tijd voor koffie.

    De overstap naar het middelbaar is altijd stressvol.
    Leg het eens goed uit aan de mensen waarmee je schrijft.
    En ja, als je het druk hebt buiten het internet, kan je het hier altijd een beetje minderen. Als je het rpg'en zo leuk vindt, moet je er niet mee stoppen.
    Zoals Scandal al zegt: het is zoeken om dat evenwicht te vinden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kan je niet stoppen met de dingen op Q waar je je niet prettig bij voelt, en de rest nog wel blijven doen, zoals praten met die geweldige mensen die je hier hebt leren kennen? Hier op Q is alles vrijwillig, ook al lijkt het soms niet zo. Hou dat in je achterhoofd, en het komt goed!

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens! Maar even over het 'mensen noemen op internet', is dat niet precies wat de medewerkers van de story over haar hadden gedaan?


    Daar heb je wel een punt. Dat is ook een beetje smakeloos. Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon met elkaar uitpraten ipv over elkaar te bitchen op het internet >.<


    i put the fun in funeral

    Strider schreef:
    Dit heeft niet echt iets met je leeftijd te maken, heb ik het idee.
    Maar dat is inderdaad een beetje flauw van ze.
    Ik denk dat als jij het zo druk hebt, je beter even kan pauzeren met Q.
    Had ik ook een tijdje gedaan. Toen ging het stukken beter!
    Succes!


    Ex astris, sciencia

    Audacity schreef:
    (...)

    Daar heb je wel een punt. Dat is ook een beetje smakeloos. Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon met elkaar uitpraten ipv over elkaar te bitchen op het internet >.<


    Ja inderdaad, daar ben ik het *nogmaals :3* mee eens


    Tijd voor koffie.