• Ja, ik heb het heel lang op gekropt maar nu was er een druppel die de emmer deed over lopen. De laatste tijd lijkt het wel alsof bij ieder topic waarbij ik een reactie geef, ik de slechterik ben en ik pik dat niet meer. Mensen verwachten blijkbaar dat ik alles wetend ben en dat als iemand maar een mini deel vertelt dat ik dan meteen kan bedenken wat er allemaal nog meer is gebeurd. Feit is dat ik ook maar een mens ben en ik kan niet altijd bedenken wat iemand allemaal nog meer heeft gedaan voor dat hij of zij een topic op quizlet maakte met zijn of haar verhaal er in.

    Maar als ik een topic aan maak kunnen mensen niet bedenken wat er verder gebeurt kan zijn (niet altijd!) en dan krijg ik alleen maar kritiek. Dat voelt echt zó fijn!

    Of de leuke mensen die in mijn topics reageren en meteen een hele discussie gaan voeren wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft.

    Ik ben dan heel blij met mensen die mij steunen.

    En jullie kunnen me nu weet ik veel wat vinden. Maar weet je wat? Het kan me geen ene reet schelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:53 ]


    Physics is awesome

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Way to go meid, echt héél volwassen van je.


    Ik weet het. :Y)
    Zoals ik al zei, ik heb zo mijn redenen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:11 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het wel kloppen dat sommigen nogal raar reageren, maar je weet niet echt of het gemeen bedoelt is. Zonder uitdrukkingen en gebaren komt het altijd anders over. Maar als sommige hier neer gaan zetten 'Get over it' en blablabla vind ik ook allemaal maar hard klinken.

    Ik heb iig nooit last van je! c:
    Just be yourself.
    Waarom klinkt dat hard. Ze moet zich niks aantrekken van wat mensen op internet zeggen. (cat)


    -

    Balance schreef:
    (...) Waarom klinkt dat hard. Ze moet zich niks aantrekken van wat mensen op internet zeggen. (cat)


    Omdat het allemaal zo bot klinkt, het kan sommige mensen dus wel raken. En dan heeft ze er niets aan als ze van die kut reactie's krijgt. Als het je geen ene fuck boeit, reageer dan gewoon niet.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Omdat het allemaal zo bot klinkt, het kan sommige mensen dus wel raken. En dan heeft ze er niets aan als ze van die kut reactie's krijgt. Als het je geen ene fuck boeit, reageer dan gewoon niet.


    Het raakt haar. Daarom zeggen mensen dat ze ervoor moet zorgen dat het haar niet meer raakt. Het heeft bijster weinig zin om iemand die zich niks aantrekt van wat andere mensen tegen hem zeggen te vertellen dat ie zich niks moet aantrekken van wat andere mensen zeggen.

    En het is nou eenmaal het enige nuttige advies wat er is. Niemand vind het fijn om aangevallen te worden, maar je kan niet bepalen wat andere mensen doen. Je kunt alleen bepalen hoe jij jezelf gedraagt. En dan kan je óf niks meer zeggen, óf een dikkere internethuid aankweken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Negatieve reacties kunnen inderdaad best aanvallend overkomen als je geen gezicht ziet. Maar vaak is de bedoeling van diegene minder dan je het opvatte. Het is beter om het niet zo op te vatten, en het gewoon te laten gaan als er iemand stom reageerd.
    Als je trouwens je reactie minder aanvallend wilt laten over komen kun je beter dingen zeggen als dat het jou mening is. Bijvoorbeeld: 'Ik vind het niet leuk dat je dat zegt.' in plaats van 'Het is niet leuk dat je dat zegt.' Zo zal je ook minder van die reacties krijgen.

    Het is inderdaad erg irritant als mensen off-topic gaan in je topic. Het is dan beter om het te melden in plaats van er zelf op te reageren.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik weet het. :Y)
    Zoals ik al zei, ik heb zo mijn redenen.


    Bedankt voor het je reacties, het zijn goeie voorbeelden voor wat ik in mijn begin post noem. :)


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Bedankt voor het je reacties, het zijn goeie voorbeelden voor wat ik in mijn begin post noem. :)


    Ik heb ze met alle liefde gepost.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Interesseert me niet. Ze lokt het altijd zelf uit.


    Aangezien ik mijn mening mag vertellen, mag ik ook zeggen dat wat jij beweert niet waar is. Ik zal heus wel eens onbewust of bewust een bepaalde reactie uit lokken maar dat komt haast nooit voor.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Aangezien ik mijn mening mag vertellen, mag ik ook zeggen dat wat jij beweert niet waar is. Ik zal heus wel eens onbewust of bewust een bepaalde reactie uit lokken maar dat komt haast nooit voor.


    Ik heb het je vaak genoeg zien doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik heb het je vaak genoeg zien doen.


    Ik ben bang dat je me voor iemand anders aan ziet en ik ga niet verder in discussie met jou aangezien jij nu aan het uit lokken bent.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat je me voor iemand anders aan ziet en ik ga niet verder in discussie met jou aangezien jij nu aan het uit lokken bent.


    Ik heb exact de goede voor me. Maar ik hoef niet met jou in discussie te gaan, dat jij weet hoe ik over jou denk is voor mij al genoeg! :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet eigenlijk niet eens wie je bent... Ben niet zo goed met namen XD Zeker niet als iedereen hun (user)name steeds verandert XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik weet eigenlijk niet eens wie je bent... Ben niet zo goed met namen XD Zeker niet als iedereen hun (user)name steeds verandert XD


    Ik heb een hele tijd de username Eyes gehad maar ik heb mijn username in korte tijd veranderd dus. Kende je Eyes wel?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik heb een hele tijd de username Eyes gehad maar ik heb mijn username in korte tijd veranderd dus. Kende je Eyes wel?
    Ik weet het niet, misschien. Naja maakt niet uit, als je echt vervelend was had ik het wel geweten :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik weet het niet, misschien. Naja maakt niet uit, als je echt vervelend was had ik het wel geweten :P


    Ik probeer me altijd zo goed mogelijk te gedragen, waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat ik een engeltje ben en nooit een fout maak.


    Physics is awesome