• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniel Dylan Jason
    'we moeten naar de interviews' zeg ik, en ik begin te lopen.
    iedereen heeft door dat het niet al te best is, behalve Sam. 'Sam! wil je het weten?' vraag ik terwijl we lopen.

Spoiler alert: you will save yourself

Samuel Morgan
    'Ehm ja?' zeg ik en voel me een idioot. Iedereen behalve ik snapt het blijkbaar.
    Ik schop tegen een steentje die wat verder beland. 'Anders zou ik het toch niet vragen?' zeg ik zachtjes.

Drew Nathaniel Hope
    Ik doen niks meer dan even met mijn ogen rollen en heel luid zuchten. "HOU TOCH EENS OP!" Schreeuw ik. Mijn stem kon me nu even niks schelen. "Jij heb Dylan hierheen gehaald. Dylan heeft Laura hierheen gehaald. Eerlijk? Waarom? Dat is alles wat ik me afvraag. Waarom moest je nou zo nodig alles weer moeilijk maken door Dylan hierheen te halen?! En dan durf je het nog raar te vinden dat wij dit niet meer snappen en niks vanaf weten of wat dan ook?" Schreeuw ik nog steeds, maar nu toch iets zachter aangezien ik mijn stem niet kwijt wou. Ik werd echt helemaal gek hier.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:25 ]

We've lived in the shadows for far too long.

Daniel Dylan Jason
    Opeen voel ik een woede opborrelen.
    "ik heb Dylan niet hierheen gehaald, dus hou jij je bek maar eens!!!" ik duw Drew met al mijn kracht achteruit, als teken dat ik sterker ben. "Denk je dat ik dit allemaal gepland heb of zo?! jij... jij..." ik wil hem uitschelden met Gay, maar omdat Frans en Sam dat zijn doe ik dat maar niet.

Samuel
    oh ow... dit gaat mis. Ik zie het zwembad en duw hen beiden er in. 'Koel eens af willen jullie? Ik vroeg gewoon uitleg, geen ruzie!' Ik mopper wat en kijk hen aan; 'Dus uitleg?'

Daniel Dylan Jason
    'Laura en ik zijn nog maar 18 verdomme! En misschien omdat dat kind toch geen goede jeugd heeft met gescheiden ouders!' Ik weet niet waarom ik boos ben op Sam, o wacht, hij duwde me net in het zwembad. 'En dat het kind over ongeveer een week geboren word, dan zijn we hoop ik nog hier.' ik voel dat ik mezelf niet meer onder controle heb en loop vooruit.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:44 ]

Samuel
    'Wow even terugspoelen? Jij was toch met Laura? Ik bedoel je liep haar toch achterna? En waarom wil je de geboorte niet meemaken? Als ik hetero was en mijn vriendin of ex-vriendin zwanger is van mij, zou ik gaan. Het is één van de mooiste gebeurtenissen in een leven.' zeg ik.

Daniel Dylan Jason
    'Ik kon het niet Sam, ik kon niet iemand achterna gaan hoewel ik van iemand anders hou. En ik heb met Laura afgesproken dat ze in een hotel hier vijf minuutjes vandaan logeert' leg ik uit, en ik merk dat de sfeer wat rustiger wordt. Als we bij de interviews moeten Sam en Frans eerst komen. Ik voel me opeens heel boos. 'Dit zijn eenpersoons interviews hoor!' roept Frans boos naar de journaliste.

(dit wordt nog een drama met drew's woede aanvallen)

Drew Nathaniel Hope
    Ik merk hoe het langzaam zwart voor mijn ogen word en als ik in het zwembad word geduwd helpt dat niet echt. Ik voel mijn ademhaling sneller wordt en ik klim uit het zwembad. "ik vraagt alleen af waarom Laura en dylan hier zijn! En dan heb je nog dat Manson mens, of hoe die ook mag heten!" schreeuw ik. Het kan me even niks schelen of het slecht is voor mijn stem. Ik wou dat het gewoon een keertje normaal kon zonder drama en als dan een keer normaal zou doen zouden we al een heel eind komen. Als ik mijn spieren samen viel trekken weet ik het zeker: therapie heeft niet geholpen.

--'

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:58 ]

[nee de groepsinterview is al geweest van Breaking Rules]

Samuel
    Terwijl Jake Drew probeert kalm te krijgen, gaan ik en Frans naar die zetel. Het klopt niet. Het zijn aparte interviews. Ik laat me erin vallen en kijk de bitch aan. 'U bent in fout weet u dat. Dit zijn geen duointervieuws.'

( ja, zijn net alle drama 's opgelost, komt er een nieuwe, ik zou niet in Breaking Rules willen zitten!)

Daniel Dylan Jason
    Ik weet dat de pers alles wat nu gebeurd filmt, dus ik ga geen geweld gebruiken. "Ze zijn nu toch weg?! Weet je, ik ben net weg uit mijn problemen, maak jij weer een nieuw probleem!!!" ik doe moeite om hem niet te slaan, maar ik weet dat als we gaan vechten hij wint.

(al die persjes zitten dom toe te kijken met hun camera 's xD)

[jah idd xd mooie livetv xd nee alles word nog gemonteerd door Ian en zo dus de slechte stukken haalt hij eruit xd]