• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{mon topics, en wow wat ben ik toch slecht op niet te schrijven!}

Do what people say you can't.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik neem nog een slokje drinken en zucht. "Het is niet alsof als ik erbij ben dat ale jongens die kijken meteen naar mij kijken. en anders komt het vast door mijn blauwe haar." Merk ik op. Sophie had soms niet in de gaten dat zij ook mooi was en jongens ook naar haar staarde.

We've lived in the shadows for far too long.

Sophie Amandou
    'Misschien staren ze naar Drew.' grinnik ik pesterig en kijk hem aan.
    'Wat is er Drew moet je ons iets zeggen?'

Drew Nathaniel Hope
    ik verslik me in mijn chocomelk. "Ik heb helemaal niks te vertellen. nee. Entrouwens ik heb een vriendin." Zeg ik een beetje lacherig. "Dan houden we het erop datzenaar saphire staren. Of toch naar Sophie." Zeg ik bedenkelijk en neem voorzichtig nog een slok. Waarom werd er altijd zo moeilijk gedaan over dit soort dingen.

Sophie Amandou
    'Saphire.' zeg ik kort en drink verder.
    Ik hoef geen vriendje te hebben. Ik heb nog alle tijd van de wereld om de ware te vinden.

Drew Nathaniel Hope
    ik haal mijn schouders weer op. Dan lieten we het daarbij. Als zij vond dat ze naar Sahpire staarde vond ik het goed. "Moeten we niet zo eens terug? We zijn hier al best lang." zeg ik rustig en zet mijn lege kopje op de tafel.

Sophie Amandou
    'Ja je hebt gelijk.' zeg ik en sta opgelucht op. Ik pak wat tassen en bel een taxi om terug te gaan.
    'Binnen 5minuutjes is hij hier.' zeg ik vrolijk.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik neem de laatste slok van mijn chocomelk en zet het kopje neer. Ik sta op en begin al mijn spullen bij elkaar te pakken. ik had nog best veel tassen. "Weet je, ik vraag me toch af of het allemaal in die taxi gaat passen." Mompel ik en ga weer rechtop staan. ik loop naar buiten en zie de taxi aankomen.

Daniel Dylan Jason
    Als ik op het terrein kom, zie ik dat Sam en Frans in het zwembad zijn. Dat Frans gay was wist ik al lang, maar van Sam had ik het niet verwacht. Ik besluit ze te laten en bel Drew, hij is degene waarmee ik nu even wil spreken of zo.

Frans
    ik zwem achter Sam aan en haal hem bij. als hij zich omdraait sla ik mijn armen om hem heen en geef hem een kus.
    'weet je Sam, ik zit nu al twee jaar in een band met je, ben al drie jaar verliefd op je en had dit nooit durven dromen' zeg ik terwijl ik mijn armen wat steviger om hem heen sla.

Spoiler alert: you will save yourself

Drew Nathaniel Hope
    eindelijk komt de taxi eraan en vrolijk sts ik op en pak de overige tassen. Ik loop naar de taxi. Ik hoor mijn, geweldige, ringtone, die ik zelf gezongen had. Ik neem zuchtend mijn telfoon op, maar krijg het niet voor elkaar om hem bij mijn oor te houden. Ik zet zuchtend een paar tassen in de taxi. Dit was zo irritant, het paste gewooon bijna niet. "Hello, with Drew."

Daniel Dylan Jason
    'Hey met Dan, waar ben je gast, ik kan je niet vinden!' zeg ik door de telefoon.

Drew Nathaniel Hope
    Ik hou een andere taxi aan en draai me even naar de meiden. "Ik neem wel een andere. Die zit al vol." Roep ik. ik stapeen andere taxi in en vraag hem een beetje door te rijden. "Dude, relax. Ik zit nu in een taxi. Hoezo?"

Daniel Dylan Jason
    'ik weet niet hoeveel ik je moet uitleggen als ik niet weet hoe lang je al weg bent, ach, ik zie je zo, ben in de eetzaal!' zeg ik, en ik druk de telefoon uit.

Drew Nathaniel Hope
    Ik schud even met mijn hoofd en stop mijn mobiel weer weg. Ik betaal de taxi chauffeur en stap uit. Ik loop door de port en maak nog even een sprongetje om de bovenkant van het hek aan te raken. Macht der gewoonte. Ik loop de eetzaal binnen en pak een appel. Hier zou Dan ergens moeten zijn.

Daniel Dylan Jason
    Ik zie Drew aankomen. Hij ziet mij niet. Ik loop naar hem toe.
    'Hey Drew, alles goed?' vraag ik, en ik geef hem een schouderklopje.