• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Allie Veronica Summer
    Ik besluit niet te reageren op Louis zijn laatste opmerking, ik zou alleen weer knalrood worden en ik heb daar nu geen zin in. Ik doe wat eieren op een boterham en eet hem traag op. 'Wat speel je?' vraag ik.

Louis William Tomlinson
    Aangezien ik niet wist tegen wie ze het had en Zayn zijn mond vol had beslot ik maar antwoord te geven. 'The walking dead.' zeg ik terwijl ik een slok van mijn drinken neem. 'We kunnen zo wel een potje doe.' stelde ik voor.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Allie Veronica Summer
    'Ik wil het wel proberen.' lach ik 'maar ik vrees dat ik dit nog nooit gespeeld heb.' en ik eet weer wat. Ik neem een slok melk en kijk dan lachend hoe Zayn zijn eten binnenschrokt.

- Drew Nathaniel Hope
    Het was voor mijn gevoel al heel lang geleden dat ik gebokst had. Toch was mijn conditie nog vrij goed. Als ik wat hoor wil ik het in eerste instantie negeren. Gewoon doorgaan Drew, ze gaan wel weg. Toch stop ik en slaak een diepe zucht. "wat?" zeg ik terwijl ik ze even fronsend aankijk en een plukje haar uit mijn gezicht blaas.

We've lived in the shadows for far too long.

Samuel
    Ik hou onschuldig mijn handen in de lucht. 'We willen gewoon weten of alles goed gaat.' zeg ik en kijk hem aan.

- Drew Nathaniel Hope
    Ik ha mijn schouders op en schud mijn hoofd. "gaat prima. Waarom zou het niet gaan?" vraag ik en ga weer verder let waar ik mee bezig was. Van uit mijn ooghoeken kijk ik naar Frans en Sam. Ik raak gefrustreerd van het feit dat ze aan het kijken waren en ga nog harder slaan. Als dat ding dan eindelijk los laat en op de grond valt deins ik achteruit. "het gaat echt."

Samuel
    Ik grinnik 'En je wilt dat wij dat geloven?' Ik schud met mijn hoofd. 'Je hebt wel gelijk weet je maar ik heb gewoon geen zin in ruzie maken en zeker nu overal camera's kunnen hangen daar.'

- Drew Nathaniel Hope
    Ik glimlach even als hij zegt dat ik wel gelijk heb. Ik zet doe mijn handschoenen uit. "het probleem is dat ik niet echt goed ben in geen ruzie maken als ik boos op iemand ben." zeg ik al een stuk rustiger. Ik leg mijn handschoenen weg en neem en slokje water. Ik snapte het gewoon niet. Soms leek het net of alles en iedereen een hekel aan ons had en wou dat we alleen maar problemen hadden.

Samuel
    Ik leun wat tegen de muur aan. 'Ik ben gewoon niet goed in ruzie maken.' grinnik ik 'Ik begin stomme beledigingen te roepen die op niets slaan. Die bitch is trouwens eruit geschopt.De andere journalist, tevens ook een presentator, zei dat ze moest oprotten.'

Frans
    'ze heeft een hekel aan homo 's, niet zo goed als je interviewster bent' zeg ik terwijl ik een glimlach tevoorschijn tover. 'je had haar gezicht moeten zien, net toen ze zei dat ze van homo 's walgde kwam Jonathan naar voren, die presentator, hij is echt aardig...' ik kan er niks aan doen dat ik steeds maar doorratel. 'Weet je, al die problemen overvallen ons, maar we werken ons er wel doorheen Drew' zeg ik, en ik gaaf hem een zachte klap op zijn schouder.

Spoiler alert: you will save yourself

Daniel Dylan Jason
    'dat blijft een verrassing tot dat we er zijn' zeg ik met iets mysterieus in mijn stem, ze heeft nog geen idee.

Spoiler alert: you will save yourself

Jade Katelyn Morgan
    'Niet eerlijk.' zucht ik 'Kom jij hier naartoe of moet ik een taxi bellen?' vraag ik hem dan maar.

(Sorry, had les)

Drew Nathaniel Hope
    Ik knik even en ga op de grond liggen. Ik wist het gewoon even niet meer, waarschijnlijk was ik niet alleen boos vanwege dit. Ik hield gewoon niet van over mijn gevoelens praten en op een gegeven moment ging het fout. Helaas had Dan daar het meeste last van. waarschijnlijk omdat ik met hem het minst had. "Wanneer moeten we ook alweer beginnen met zingen?"

Samuel
    'Vandaag krijgen we het thema dus ik heb nog geen idee wanneer de liveshows zijn.' antwoord ik en ga ook zitten. Ik trek Frans naast me en kijk om me heen. 'Kickboksen dus... nooit gedaan. Ik heb het meer voor basketballen.'

Drew Nathaniel Hope
    "Het is ook maar een hobby. gewoon iets dat ik doe om mijn middagen op te vullen" Mompel ik en staar een beetje naar het plafon. Ik had veel te veel hobby's. Soms dacht ik er wel eens aan om gewoon full-time te gaan kickboksen. Maar ik besloot altijd dat ik Frans, Alex en Sam te aardig vond, Dan natuurlijk ook wel, maar toch. "Ik ben echt heel nieuwsgierig naar het thema."