• Hii
    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal. Ik schrijf dit verhaal heel graag want het is een verhaal over een verlegen meisje dat haar familie verloor bij een auto ongeluk en woont nu in een weeshuis.
    Dus ik las een keer een waargebeurd verhaal over een meisje dat vroeger gepest werd. En toen ik klaar was met lezen stond ik daar te janken. Dus besloot ik om een verhaal te schrijven over mensen die gepest worden. Zoals je ziet is het een fanfic. Ja omdat ik het leuker vond om een fanfic van te maken.
    KLIK HIER VOOR DE STORY
    Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden.
    Werd jij ooit gepest? En waarom? Ik zou jullie verhalen heel graag willen horen/lezen ;) x

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 15:04 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik heb jouw story gelezen en het lijkt me leuk! ;)
    Ik werd vroeger gepest.
    Toen mijn moeder en vader gingen scheiden moest ik verhuizen met mijn moeder.
    We hadden het heel erg moeilijk en we hadden niet genoeg geld voor alles. Mijn moeder zocht naar werk en toen ze er een vond werkte heel de dag. Ik was vaak bij mijn oma.
    Op mijn nieuwe school vond iedereen me raar. Ik heb geen idee waarom en ik werd vaak in elkaar geslagen. Ik had vaak blauwe plekken enz. Mijn moeder wist er niks van en hoe graag ik ook zelfmoord wou plegen ik was bang. Ze noemden me ook dikzak enz.
    Maar wanneer mijn moeder het te weten kwam moest ik bij mijn vader gaan wonen en terug naar mijn vorige school. Dus ik zie mijn moeder alleenin het weekend. Ze woont te ver om elke dag naar haar toe te rijden.

    YourSmile schreef:
    Ik heb jouw story gelezen en het lijkt me leuk! ;)
    Ik werd vroeger gepest.
    Toen mijn moeder en vader gingen scheiden moest ik verhuizen met mijn moeder.
    We hadden het heel erg moeilijk en we hadden niet genoeg geld voor alles. Mijn moeder zocht naar werk en toen ze er een vond werkte heel de dag. Ik was vaak bij mijn oma.
    Op mijn nieuwe school vond iedereen me raar. Ik heb geen idee waarom en ik werd vaak in elkaar geslagen. Ik had vaak blauwe plekken enz. Mijn moeder wist er niks van en hoe graag ik ook zelfmoord wou plegen ik was bang. Ze noemden me ook dikzak enz.
    Maar wanneer mijn moeder het te weten kwam moest ik bij mijn vader gaan wonen en terug naar mijn vorige school. Dus ik zie mijn moeder alleenin het weekend. Ze woont te ver om elke dag naar haar toe te rijden.


    Ik vind het vreselijk om dit soort dingen te horen. Echt vreselijk.
    Sterkte! X


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."