• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sophie Amandou
    'Ja ze zijn wel leuk.' zeg ik glimlachend maar ik durf niet naar de prijs te kijken. Saphire heeft het makkelijker. Ze heeft veel meer geld maar ik moet werken voor mijn zakgeld.

Saphire Jennifer Jonhson
    "Nou dan." Zeg ik half springend en loop naar de etalage. ik wil blij zeggewn dat ze maar zo een slordige 130 euro per stuk zijn, maar bedenk me iets. Sommige mensen hadden geen rijke ouders. Mijn vader had een bank en mijn moeder was rechter. ik gaweer recht op staan en loop naar Sophie. "Dus zullenwe naarde straat verderop? Daar zijn ook leuke winkels."

We've lived in the shadows for far too long.

Sophie Amandou
    Ik kijk haar dankbaar aan. Daar zijn goedkopere winkels. Ik haak mijn arm door de hare en loop naar de winkelstraat ernaast. Ik loop mijn lievelingswinkel binnen en kijk wat rond. Ik zie een licht roze kleedje hangen en loop erop af. Normaal ben ik niet voor kleedjes of roze maar dit moet ik gewoon passen.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik kijk een beetje rond. Ze hadden hier nog best mooie dingen. Ik pak een zwart jurkje. Ik vond het best weleenleuk jurkje, maar ik durfde te wedden dat iedereen thuis me uit zou lachen omdat het geen dure jurk was. voorzichtig hang ik hem terug. "Das een leuk jurkje." Zegik kijkend naar het roze jurkje.

Sophie Amandou
    'Vind ik ook maar is het niet te roze?' vraag ik haar twijfelend. Ik loop even het pashokje binnen en pas het kleedje. Ik toon het aan Drew en Saphire. 'En?' vraag ik twijfeld.

Drew Nathaniel Hope
    ik kijk even op. Ik knik een beetje. "Ja, het zal je vast geweldig staan." Zeg ik na een blik op het jurkje geworpen te hebben. "tuurlijk zal het haarstaan en nee, het is niet te roze, misschien eenbeetje, maar het is een mooie kleur roze." Zegt Saphire lachend.

Sophie Amandou
    Ik glimlach en besluit het te kopen. Ik betaal en denk na. 'Nu schoenen?' vraag ik Saphire?

Frans
    'Je moet gewoon opdrogen of zo lang zwemmen dat je handdoek is opgedroogd' Zeg ik met een kinderachtige grijns.
    'Ik zou kiezen voor het tweede, lekker lang zwemmen!'

Spoiler alert: you will save yourself

Samuel
    Ik zucht en pak mijn handdoek en shirt uit het water. Ik leg ze mooi op de rand voor te drogen. 'Ok dan maar.' zeg ik nu iets vrolijker en leg mijn armen weer om zijn heupen.

Jade Katelyn Morgan
    Ik geniet van zijn aanrakingen en laat mijn mond afzakken naar zijn hals waar ik plagend kusjes druk en zuig maar altijd net geen zuigzoen zet. Ik laat mijn handen over zijn sixpack gaan en blijf hem plagen.

Daniel Dylan Jason
    Omdat ze besluit mij te gaan plagen, plaag ik Jade terug.
    Net als ik haar weer wil gaan zoenen hoor ik Alex thuiskomen, ik doe snel mijn blouse weer aan en ga rechtop zitten.

Frans
    Net als ik Sam een kus wil geven, komt Ian eraan. Ik laat Sam snel los en ga wat zwemmen. 'Hoi Ian!' Zeg ik, en ik trek hem het water in.

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:01 ]

Jade Katelyn Morgan
    Ik sla vlug het deken voor mijn blote borsten en kijk Alex verschrikt aan. Hij begint te lachen 'Serieus? Waren jullie het echt aan het doen op mijn bank?' zegt hij en probeert zijn lachen in te houden.

Samuel
    Ian komt proestend boven en kruipt weer uit het water. 'Moest dat?' zeg hij lachend en begint zijn kleren uit te wringen.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik knik. Schoenen waren geweldig. Alleen was ik nog niet helemaal toe aan schoenen.Maar oke, als zei schoenen wou gaan koppen. "Schoenen zijn leuk."

Sophie Amandou
    Ik grinnik. 'Dan zullen we alle winkels doen dat jij wil, ik moet niet zo veel hebben.' zeg ik glimlachend.

Daniel Dylan Jason
    'eehh, ja' zeg ik terwijl ik mijn jasje aandoe.
    'ik moet maar weer eens gaan, naar de jongens' zeg ik, ik ben van plan alle gênante dingen snel te vergeten.

Frans
    'ja' zeg ik, en ik help hem met zijn kleren.
    'waarom kom je niet mee zwemmen, Sam moet no heel lang zwemmen omdat ik zijn handdoek in het water heb gegooid' zeg ik lachend.