• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[oke, anders is Breaking Rules de klos...]

Spoiler alert: you will save yourself

[denk het ook, wil je met Frans reageren? Ze zitten nu in die rode zetel voor die bitch]

Frans
    'omdat we iets over jullie hebben ontdekt, mogen we dat wel doen' zegt ze, en ik vraag me af hoe het kan dat ik zo een hekel aan iemand heb. 'vraag maar, maar wij zijn je voor' zeg ik als waarschuwing, ze mag niet met ons sollen! 'De eerste vraag is; wanneer ontdekte jullie het?' Ik zucht, deze vraag laat ik aan Sam over. 'tja, kweenie, jij Sam?' vraag ik.

[ bye, word eraf geschopt]

Drew Nathaniel Hope
    Als ik eindelijk weer rustiger ben door jake's poging me rustig te krijgen komt dan met zijn verweer. "weg? We zitten nogsteeds met een zwanger meisje, een verdrietig meisje en het feit dat aangezien de hele wereld alles heeft kunnen volgens zitten we ook met een heleboel nieuwsgierige mensen en een slechte reputatie!" zeg ik zo rustig mogelijk en sla mijn armen even over elkaar. "het gaat me nog geeneens om de reputatie, maar voorzover ik weet zijn twee verdrietige meiden nooit goed en nIemand mag Dylan." roep ik en beetje wanhopig. Ik leg mijn handen in mijn nek. "ik ga opzoek naar een training centrum." mompel ik en loop weg.

We've lived in the shadows for far too long.

( bye late^^)

Samuel
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Ik heb nooit echt naar mijn gevoelens geluisterd dus het kan zijn dat ik al maanden op hem ben zonder dat ik het echt doorhad. Vandaag vertelde hij het me, dat hij wat voor me voelde, en ik wist niet wat te zeggen. Ik heb hem dan eerlijk gezegd dat ik niet weet wat ik voel. Op een bepaald moment had ik het door en heb het hem dan ook direct gezegd.' glimlach ik en kijk stralend naar Frans. het kan me niet schelen wat ze uithaalt zolang ik de mogelijk heb hem te beschermen.

Jake
    'Ten eerste, Laura heeft het uitgemaakt met hem dus daar kan hij niet veel aan doen. Wat gebeurt is is gebeurt. De ruzie hier, knipt Ian er wel uit dus er is geen slechte reputatie. Jade heeft hem zelf achter Laura aangestuurd. En Dylan? Dat is iets ingewikkeld maar het blijft zijn broer, Drew.' zeg ik nog voor hij wegloopt.

Drew Nathaniel Hope
    Ik draai me even om. "het gaat mij erom dat Dylan hier in de eerste plaats niet hoorde te zijn. En het feit dat Laura hier in de buurt in een hotel gaat zitten zegt zo vreselijk veel." Zeg ik en loop weg. Ik pak mijn box handschoenen uit mijn tas voordat ik naar het trainigs centrum ga. Ik zag nu al aankomen wat er allemaal ging gebeuren. En ik kon ook zeggen dat het niet erg fijn was. Ik wou dat ik mijn vader had gekend, dan was alles goed geweest. Ik richt al mijn woede af op de boksbal. Het kon me niks meer schelen. Ik had dan ook zo geslagen, je laat je kinderen niet in de steek, klooijo. Ik liet het er maar bij. Als ik nu naar hem toe zou gaan zou hij alleen maar gaan schreeuwen en ik had geen idee wat ik zou doen.

Daniel Dylan Jason
    'Rot op!' roep ik naar de journalisten die zich om ons heen hebben verzameld. 'ik ga kanoën' zeg ik, en ik pak nog snel een zwembroek mee, spring in mijn auto en rijd naar de loods. Ik moet een tijdje zoeken, maar daarna vind ik mijn kanopoloboot en stap in. Nadat ik een paar ronjes gevaren heb zie ik Vince instappen. 'jou hebben we hier al een tijdje niet meer gezien!' zegt hij terwijl hij me de bal aangeeft. Ik gooi hem in het goal. 'Had het te druk met de band en zo, we zitten bij Battle of the Bands' zeg ik, en ik probeer de bal van hem af te pakken.

Frans
    'Jullie zijn homo seksueel, hebben jullie daar problemen mee of doen jullie gewoon alsof jullie normaal zijn?' vraagt de journaliste. Ik kan er niet meer tegen en het scheelt maar een klein beetje of ik had haar geslagen. 'Ik ben normaal!'roep ik heel hard en boos.

Samuel
    Ik kijk haar kwaad aan en sla een arm over Frans zijn schouders, beschermend. 'We zijn geen aliëns. We zijn onszelf, en als u daar problemen mee heeft kunt u vertrekken. U bent een racist.' zeg ik en de vrouw kijkt me spottend aan. 'Ja inderdaad ik vind homo's walgelijk. Ze zouden opgehangen moeten worden.' Haar collega kijkt haar woedend aan. 'Caroline... rot.op.' snauwt hij en met haar neus in de lucht loopt ze weg.

Zayn Jawaad malik
    ik trok Allie tegen me aan en kuste haar slaap. Haar mond vermeet ik verstandig. mijn ene hand had ik op haar heup gelecht, terwijl mijn hand haar wang streelde. '`nu is het zeker mijn buurt om jou te verwennen.' verduisterde ik zacht terwijl me zachtjes haar nek kuste.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Frans
    ik probeer verwoed de tranen die naar buiten willen te stoppen. Vorig jaar werd ik in mijn klas ontzettend gepest, al die herinneringen komen nu weer boven. Ik denk aan die keer toen ik in elkaar werd geslagen. De journalist die zo boos naar de bitch had geroepen komt ons nu interviewen. Alsof hij mijn gedachten kan lezen stelt hij de vraag: 'hebben jullie er wel eens problemen mee gehad?' Ik besluit die vraag voor mezelf te nemen. 'ik ben er al achter sinds mijn twaalfde, en vanaf de brugklas tot en met de tweede ben ik er mee gepest' zeg ik terwijl allemaal akelige beelden mijn hoofd in schieten.

Allie Veronica Summer
    'Dat hoeft niet perse als je het niet wilt.' zeg ik en een fijne rilling trekt door me heen.
    Ik glimlach en strijk even met mijn vingers over zijn sixpack.

Samuel
    Ik trek hem beschermend in een knuffel. 'Wat vond je, voor je het besefte, van mensen die homo's of bi's pesten?' vraagt hij nu aan mij. 'Ik vond het niet juist homo's,bi's of lesbi's zijn ook gewone mensen. Ze zijn een beetje anders maar verder normaal. Maar wat is normaal? Het is zo'n stempel die iedereen krijgt. Het juiste is jezelf zijn. En dat zijn we.'

Frans
    Heel even ben ik een beetje verwart, het zijn woorden waarvan je verwacht dat ze worden uitgesproken door zo een gast die van alles weet en zo, maar nu klinkt het nog mooier, het komt van de mooiste stem van de wereld. 'Dat is waar' zegt de interviewer, ik vind hem wel aardig, hij heeft geen vooroordelen. 'Is dit de eerste keer dat je verliefd bent op een man?' vraagt hij. 'Voor mij niet, dit is de derde keer. De eerste keer was echt vreselijk. Ik heb het meteen toegegeven, daarmee is het pesten begonnen. De tweede keer was op een vriend van me. Hij is ook homo, maar niet verliefd op mij, hij vond het dus heel normaal. We zijn nu nog steeds vrienden. En jij Sam?' vraag ik terwijl ik tegen hem aan kruip.