• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Eerste keer. Ik was nog nooit verliefd geweest. Wel geflirt met meisjes natuurlijk om stoer te doen bij anderen maar nooit verliefd op één. Jongen of meisje.' zeg ik en schud mijn hoofd terwijl mijn arm over Frans zijn schouders ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Bij de persoonlijke gesprekken gaan we verder, Dames en Heren, dit waren Samuel Wesley en Frans Bouchart!' kondigt de interviewer ons af. De camera 's worden af gezet en hij loop nog even naar ons toe. 'Mijn naam in Jonathan, sorry voor dat gedoe met Caroline, ze is echt een bitch' zegt hij, en daarmee is ons interview afgelopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Hi, ja ze was niet echt lief.' grinnik ik 'Maar dank je dat je haar weggestuurd hebt. We zijn wel iets slimmer geweest en hebben het al op de site gezet. Onze relatie. Anders kan zij het verknallen door slechte verhalen te schrijven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Ja, dat is nou echt iets voor haar, ze kan echt heel aardig zijn, maar ze heeft zo haar vooroordelen, niet zo handig als je journalist of interviewer bent. Ik ben trouwens presentator hier, samen met Ian. Weten jullie trouwens waar die vent uithangt?' Opeens weet ik wie ik voor me heb. 'Hij is in de kantine' zeg ik, en Jonathan loopt weg, naar Ian.

    [ik heb Jonathan gemaakt, ik vind hem echt cool]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [heb het gezien :)]

    Samuel
    'Wat gaan we nu doen?' vraag ik hem 'En nee niet zwemmen.' zeg ik er nog snel achter en knijp even in zijn hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'mij lijkt het een goed idee om onze bandleden op te zoeken. Dan en Drew zitten er echt mee.' zeg ik, en ik begin naar Sams auto te lopen. Ik kan niet wachten totdat ik er een mag


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Weet jij dan waar ze zijn? Ik niet.' mompel ik en steek dan de sleutel in het contact. Ik start de auto en rijd de parking af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'ik denk dat we Drew kunnen vinden bij de sportschool, aan het boksen en dat Dan aan het kanoën is. zeg ik, en ik wijs Sam de weg naar de sportschool.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik parkeer de auto op de parking van de sportschool en stap uit. 'Ok waar nu naartoe? Dan of Drew?' vraag ik en pak zijn hand weer vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [heb mijn naam veranderd]

    Frans
    'Drew' zeg ik, en ik stap uit. Snel loop ik naar de balie. 'meneer, mogen wij naar binnen? Onze vriend is daar.' zeg ik, en we mogen binnen, daar zie ik Drew boksen. 'hey, gaat het weer een beetje?' vraag ik, en ik kijk in zijn woedende ogen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [en nu wachten op Bluehope]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik pak een boek van de plank en mijn mp3 en ga op een strandstoel liggen in de vlakke zon. Ik steek mijn oortjes in en leg the fray op terwijl ik verder lees van waar ik gebleven was. Nightschool van C.J. Daughtery.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    Na even gevaren te hebben voel ik me veel beter, wat kan mij Drew nou schelen? Ik besluit Jade te bellen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik voel mijn gsm afgaan en kijk even op de display voor de nummerweergave. Daniel. 'Hallo, met Jade?' zeg ik vrolijk en lees ondertussen wat verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'