• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jade Katelyn Morgan
    Ik pak mijn shirt en bh op en loop naar de badkamer om di weer aan te doen. 'Ik ga ook maar terug, dank je dat je er voor me was Alex.' zeg ik glimlachend en geef hem een kus. 'Wil je wel een taxi bellen? Mijn batterij van mijn gsm is af.' zeg ik lachend.

Samuel Parker
    'Nee dank je, ik moet nog dingen regelen voor jullie of jullie hebben geen avondeten.' grinnikt Ian en verdwijnt weer. Ik duik onder en zwem naar de andere kant. Als ik te lang op de zelfde plek blijf, krijg ik koud.

Saphire Jennifer Jonhson
    ik maak even een klein sprongetje en rende winkel weer uit. Werkelijkalles wat ik er leuk uit vond zien nam ik mee. Maar dan ook echt alles. Alleen broeken paste ik. En dan rende ik de winkel weer uit. natuurlijk betaalde ik wel. Ik drukte alle tassen in Drew's handen, die er protesterend een paar terug gaf. "Schoenen?"

We've lived in the shadows for far too long.

Sophie Amandou
    Ik grinnik 'Is goed.' zeg ik en glimlach.
    'Eerst jouw schoenenwinkel?' vraag ik. Heel irritant wel dat we verschillende winkels moeten doen;

Saphire Jennifer Jonhson
    "Ik weet zeker dat 'jouw' schoenen winkel ook wel leuke schoenen heeft." Zeg ik en speel wat met mijn vingers. Ik zou het irritant vinden als iemand de hele tijd alleen maar zijn winkel wou bezoeken.

Sophie Amandou
    Ik haal mijn schouders op. 'Het duurt niet zo lang bij mij, dan gaan we naar de duurdere schoenenwinkels.' zeg ik simpel en loop een winkel binnen. Ik zie direct de hakken die ik wil. Ik ben een gemakkelijke in shoppen. Ik pas ze en als ze goed zitten betaal ik ze. 'Oke waar wil je gaan?' vraag ik haar.

Saphire Jennifer Jonhson
    "Nergens." Piep ik met werkelijk de geweldigste hakken die ik ooit gezien had in mijn handen. Ze waren zomooi en zo vreselijk goedkoop. "I wantz." Zeg ik blij en loop naar de kassa om af te rekenen.

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:37 ]

Sophie Amandou
    Ik grinnik. Saphire die iets koopt in een goedkopere winkel? wow. Ik wacht en neem wat tassen over van Drew. Ja ik heb medelijden. 'zullen we straks anders naar de starbucks gaan?' vraag ik glimlachend.

Drew Nathaniel Hope
    Ik kijk Sophie dankbaar aan en draai even een beetje met mijn polesen. Hoe kon je zoveel kleren kopen? Saphire loopt vrolijk naar ons toe met twee paar schoenen. "Weet je, ik hou deze wel zelf vast." Zegt ze en ik schud lachend mijn hoofd. Zelf had ik twee kettingen gekocht. Een voor mij zelf en een voor Michelle. Ik zucht. "Ja, starbucks. Ik heb dorst." Zeg ik en begin te lopen.

Sophie Amandou
    Ik loop naast hem verder en kijk om me heen voor een starbucks. 'Daar is er één!' zeg ik glimlachend en huppel ernaar toe. Ik bestel voor mij een chocomelk en kijk dan vragend naar de Saphire en Drew.

Saphire Jennifer Jonhson
    "Chocomel is goed." Zeg ik knikend en Drew naast mij knikt ook. Hij gaat zitten en zet de tassen naast hem neer. Vrolijk betaal ik. Oke, dat was het laatstewat ik zou kopen voor twee maanden, aan kleren dan. Geen shoppen meer voor mij. al wist ik dat dat onmogelijk was. Vrolijk neem ik de chocomel aan en loop naar het tafeltje. "Alsjeblieft.'

Sophie Amandou
    Ik grinnik en drink. 'Awh' mopper ik 'Mijn tong.'
    Ik heb mijn tong verbrand aan de chocomelk.

Saphire Jennifer Jonhson
    ik wil net een slokje nemen als Sophie har tong verbrand. "Weet je, ik wacht toch maar even." Zeg ik zacht en zet mij chocomelk op de tafel. Ik pak mijn IPhone en maak een foto van Drew en daarna van Sophie. Ook nog eentje van de winkelstraat. Ik nam echt werkelijk overal foto's van. "Hoelaat begint jouw intervieuw eigenlijk Drew?" Drew haalt zijn chouders op en neemt een slok van zijn chocomelk. "Ik weet niet." Mompelt hij.

Sophie Amandou
    'Wat zijn we lekker onwetend vandaag.' zeg ik glimlachend en drink nu wat voorzichtiger van mijn chocolademelk. Ik kijk wat in het rond en zie een paar jongens ons aanstaren. Nou ja, eigenlijk Saphire aanstaren. 'Vriendje nodig Saph? Die jongens zijn blijkbaar kandidaat.' zeg ik grinnikend tegen haar en knik met mijn hoofd naar hun richting.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Umh, nee. Of eigenlijk..." Zeg ik bedenkelijk en begin weer te lachend. Ik neem een slok van mijn chocomelk. "Ik heb er niet direct een nodig, maar ja." Zeg ik. Ik snapte niet goed waarom ze erover begon en draaide mijn hoofd in de juiste richting. Ik zwaai even heel obvious naar ze en glimlach. "Awh schattig, ze vinden je leuk." Zeg ik tegen Sophie.

Sophie Amandou
    Ik moet moeite doen om mijn chocomelk niet uit te proesten en slik het vlug door. 'Saph ze kijken naar jouw hoor.' grinnik ik en drink nog wat.