• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (tot zo, moet eten)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Nathaniel Hope
    Ik kijk even rond. Dan komt al aanlopen en geeft me een schouderklopje. "Ja, het gaat prima." Zeg ik en trek mijn wenkbrauwen even op. "Dus is er iets?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'Ik zou durven zeggen dat deze dag de drukste van mijn leven was!' Zeg ik, en ik doe moeite om niet in lachen uit te barsten. 'Wat heb je allemaal meegekregen?' vraag ik als ik iets rustiger ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    Frans
    ik zwem achter Sam aan en haal hem bij. als hij zich omdraait sla ik mijn armen om hem heen en geef hem een kus.
    'weet je Sam, ik zit nu al twee jaar in een band met je, ben al drie jaar verliefd op je en had dit nooit durven dromen' zeg ik terwijl ik mijn armen wat steviger om hem heen sla.


    Samuel
    '3jaar?' zeg ik verbaast en kijk hem aan. 'Waarom zei je het nooit? Ik bedoel 3 jaar is wel héél lang.' zeg ik nog steeds verward en bijt even op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik stap de taxi uit en loop naar het huisje om me op te frissen. Ik zie er vast niet uit. Ik pak wat kleren en douch me. Ik kam mijn haar dan en droog het. Ik doe een vleugje lipglos op en trek een klein lijntje onder mijn ogen met oogpotlood. Dan doe ik de kleren aan en schoenen en kijk even in de spiegel. Ik glimlach en zet mijn zonnebril op. Veel beter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Sam, je moet bedenken dat ik dacht dat jij niet gay was, en ik ben voordat ik verliefd op jouw was, al verliefd geweest op iemand anders, hij lachte me uit toen ik het zei.' leg ik uit. 'je weet niet hoe gelukkig ik was toen ik een nieuwe kans kreeg. Ik dacht eerst dat hij mijn enige liefde was, en dat ik alleen, eenzaam oud moet worden.' voeg ik er aan toe, en ik geef hem daarna nog een snelle kus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk hem lief aan. 'Ik zou je nooit uitgelachen hebben, zelfs als ik hetero was. Je bent één van mijn beste vrienden Frans. Ik ben gay, ja, maar ik zou je nooit willen kwetsen.' zeg ik zachtjes en kus hem teder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Omdat ik niks weet om te zeggen kus ik hem terug.Ik ben kleiner dan Sam en daarom tilt hij mij. Dit zijn van die momenten waarop het best grappig is om klein te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en tik met mijn tong tegen zijn onderlip. Mijn handen liggen op zijn heupen en ik trek hem zachtjes dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik maak me heel even los om 'ik hou van je' te zeggen tegen Sam. daarna ga ik gewoon weer verder als daarvoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik duw hem zachtjes tegen de boord en kus hem weer verder. Het is gewoon makkelijker zo. Ik maak even mijn lippen los om een plagend kusje in zijn nek te drukken en grijns dan lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik zie twee vaag bekende mensen voorbij lopen die ons raar aankijken. als ik me weer herinner dat het die bitch van een journaliste en haar cameraman zijn schrik ik heel even. meteen maak ik me los van Sam. 'Die Journaliste is er weer' leg ik uit, en ik zwem snel een rondje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk verschrikt en ga kopje onder. Ik kijk Frans aan en kruip het zwembad uit. Ik ga mooi niet wachten tot die 2 er een afschuwelijk verhaal van maken. 'Frans je moet meekomen.' zeg ik zachtjes en kijk hem afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik knik en loop op de journaliste af. 'Ik dacht dat u nog bij de interviews van de meiden moest zijn?' vraag ik op een toon waarmee ze begrijpt dat ik haar wel iets aan kan doen. Volledig de waarheid!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ze lacht schamper en loopt gewoon door. Ik pak Frans hand en loop naar binnen. Het kan me niet schelen dat we nog nat zijn en ik pak mijn laptop. 'We gaan dit anders oplossen. We vertellen de waarheid zelf. Ik ga naar de site van de wedstrijd. Elke groep heeft een blog erop.
    Ik leg mijn webcam aan en kijk even naar Frans. 'Hi iedereen, Samuel en Frans hier. Ik haat geheimen en liegen dus zal ik jullie de waarheid zeggen. Ik zou het heel erg appreciëren dat jullie respecteren wat ik nu zeg. Ik en Frans zijn een koppel.' Ik glimlach scheef. 'Ja ik ben verliefd op mijn beste vriend.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'