• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophie Amandou
    'Ze overleven het wel.' grinnik ik en kijk haar lachend aan. Ik por Drew even. 'Kan je hier tegen?' vraag ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    ik schuif even een klein stukje opzij en spring eenbeetje op. Wat niet helemaal gaat aangezien de taxi niet zo heel groot is. "Nee, ik kan daar niet tegen, nee." Zeg ik met een kleine glimlach en leg mijn handen over mijn zij, zodat ze er niet meer in kan prikken. "Kan jij er tegen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Nee.' zeg ik en schuif wat van hem weg maar kan niet verder door de deur.
    Ik kijk weer even naar buiten. Wanneer zijn we er?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik lach even gemeen en ga weer goed zitten. "Er komt een dag, en een willekeurig moment waarop jij niet oplet en dan, dan poke ik je." Zeg ik met een evil glimlch en kijk naar buiten. De stad zag er weer gezellig uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Dat klinkt als een slechte schurk in een actiefilm.' grinnik ik en stap dan uit. Ik kijk glunderend om me heen. Waar eerst?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Mijn hoofd had ik nu in mijn nek geslagen en ik voerde het tempo op door het ritme aan te geven met mijn handen die nog altijd in haar, haar gevlochten zaten. Mijn mond hing een stukje open mar het warme water wat naar binnen liep, smaakte niet zo prettig. Door Allie haar handen die op mijn kont lagen duwde ik mijn heupen voor het laatste beetje naar voren, terwijl mijn ademhaling gepaard ging met nog net geen zachte kreunen. God wat hield ik hier van. Het tempo had ik zwaar opgevoerd en aan de samentrekkende buigspieren wist ik dat ik niet er van mijn hoogtepunt zat. 'ik ga komen.' piepte ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik kijk hem even aan en concentreer me dan weer. Ik vind het niet erg als hij in mijn mond klaarkomt. Ik voer het tempo nog iets op en neem hem zo diep mogelijk in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik stap vrolijk uit en loop de eerste winkel binnen die ik zie. "Denk je dat deze broek me zou staan?" Zeg ik en bekijk een broek. huij wasletterlijk half zwart, half wit. Ik sta lachend in de winkel en draai me even naar Sophie en Drew.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Hij is inderdaad... speciaal.' zeg ik grinnikend 'Misschien moet je even passen' opper ik maar dan valt mijn oog op de prijs. 'O gosh, veel te duur Saph.' zeg ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Het is niet de goedkoopste broek die ik ooit gekocht heb, maar odhij nou echt duur is." Zeg ik en pak debroek van het hekje. Ik loop naar het pashokje. Ondertussen pak ik nog een aantal dingen en neem ze mee. Ik doe debroek eerst aan. die was het belangerijk. "En?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik
    Aangezien ze niet stopt na mijn waarschuwing ga ik er van uit dat ze het niet erg vind als ik zo klaarkom. Ik kon me niet herinneren of ze me ooit wel eens meer gepijpt had en of ze er toen mee had gezeten, aangezien ik in de tussentijd zoveel pleziertjes heb gehad, dat ik niets meer uit elkaar kan houden, wat dat betreft.
    Dit keer is zelf Allie de gene die het tempo opvoert en meteen voel ik mijn buikspieren samentrekken en zonder verder waarschuwing kom ik klaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sophie Amandou
    'Mooi maar ik vind hem nog altijd te duur.' zeg ik glimlachend.
    'Maar als jij het niet zo duur vind moet je hem nemen.'

    Allie Veronica Summer
    Ik slik zijn sperma door en sta dan op. Ik zoen hem niet omdat hij waarschijnlijk liever geen zaad in zijn mond wil. Ik knuffel hem wel en sluit even genietend mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "YAY." Roep ik vrolijk een draai even een rndje in mijn nieuwe broek. Ik vond hem zo geweldig. De rest hoedfe ik eigenlijk niet te passen. Ik pak de kleren en loop het hokje weer uit. Twee vesten, drie broeken en 5 shirtjes. Ik was er zoblij mee en nog eenpaar handschoentjes. Ik klap vrolijk inmijn handen voor zover dat gaat en kijk Sophie aan. "EN wil jij nog iets?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    Ik schud mijn hoofd. Dit is echt allemaal te veel geld. Ik loop naar buiten en ga wachten daar. Ik hoop gewoon dat Saphire meewil in de goedkopere winkels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik loop Sophie achterna naar buiten nadat ik betaald had. Ik geef de tassen aan Drew, of eingelijk pakte hij ze al uit zich zelf. Ik ga naast sophie staan. "Maar je moet toegeven dat deze twee jassen. (Nummer 1 & 2)" zeg ik wijzend naar twee vande jassen in de etalage.Ik was gek op kleding en Sophie normaal eigenlijk ook best wel een beetje.... Het kon ook dat ze gewoon mij niet uit mijn blije wereldje wou halen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.