• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Damon Salvatore
    Hij rolde met mijn ogen om vervolgens met zijn rechterhand aan zijn ring te prutsen (die overgens aan zijn linkerhand zat) 'Iets belangrijks' Andwoorde hij vervolgens zonder enige verdere informatie.

Don't be like the rest of them, darling

Tyra Clarks
    'Pizza?' Oke dit had ik niet verwacht. Ik dacht dat zo'n persoon als Kyle allemaal van die exclusieve gerechten met van alles erop en eraan hield. 'Achja het is gewoon een feit dat pizza het goddelijkste gerecht van de wereld is.' Ik grinnikte even waarna ik op mijn ipod keek, een nummer opzetten en 1 oortje indeed. 'Oke volgende!' Nadenkend tikte ik met mijn nagels tegen de zijkant van het bankje. 'Je zij dat je van mythologie houd. Hoezo dat?'

(Ik ga Tyra niet dood laten gaan C:)

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:07 ]

On wednesdays we wear black

[YAAAAAAAY! LICHT!]

help

Penumbra schreef:
    Annalia Raven Josef
    Annalia was in de trainingszaal met staken tegen de muur aan het gooien. Ze concentreerde zich op een punt en probeerde dat dan ook te raken. Meestal was het wel in de roos. Een aantal keer ernaast. Toen Wyn binnenkwam stopte Annalia meteen met werpen en zette een mooie glimlach op. "Wat doen we vandaag, chef?" vroeg ze.

Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wanneer Wyn binnenkomt in de trainingszaal, stopt Annalia met staken gooien en zet ze een mooie glimlach op. "Wat doen we vandaag, chef?" vraagt ze.
    "Verdedigingstechnieken," mompelt Wyn kort.

[Ik heb alleen geen idee wat Vampieren doen in deze serie... Hebben ze ook bovenmenselijke macht en snelheid? xd]

help

Penumbra schreef:
    |Marthje heb jij tumblr?|
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "In huilen uitbarsten en smeken totdat je blijft," zei Jack hevig knikkend. Jack volgt Noralie snel naar buiten en sluit de deur achter zich dicht. "Dus miss Dawson, waarheen?" vroeg Jack met een lang gezicht en een extra bekakt Brits accent. Zelf heeft hij sowieso een Brits accent. Jack hield Noralie zijn arm voor.

Noralie Key
    Ik moet lachen als hij zegt dat hij in huilen zou uitbarsten en me zou smeken. Dat meent hij toch niet. Jack volgt me en sluit de deur achter ons. Hij vraagt waarheen met een extra bekakt Brits accent. Oe, een Brits accent is echt aantrekkelijk. En hij noemt me Miss Dawson wat me vleit. Dan houdt hij zijn arm voor. Hm, Brits met manieren. Hij zal wel niet echt Brits zijn, maar het blijft geweldig. Ik steek mijn arm door die van hem. 'Dankuwel Sir Dawnson. En klopt het dat je me zojuist je vrouw noemde? Aangezien jij nog niet onderkoelt bent en dood, en mijn familie ook niet denkt dat ik dood ben.' en ik grinnik dan. Het is Rose DeWitt Bukater en Jack Dawson, voordat het schip in tweeën breekt, en Jack dood gaat. 'En ik ga waarheen je me leidt.' en ik hoop dat het gewoon hier ergens op unief is, anders.. Dan vind ik het eng. Ik wil in mijn veilige zone blijven.

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 22:46 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[jep xd Slayers hebben even veel kracht maar zijn niet zo snel]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

-nvm-

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:16 ]

[Dus Slayers zijn sterker dan normale mensen? Of hebben vampieren en Slayers gewoon even veel kracht, maar Vampieren zijn sneller?

LEENSEL DON'T LEAVE ME!]

Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Iets belangrijks," zegt hij kort. Marie zucht even.
    "Duss... Wil je iets met je supercoole kamergenoot gaan doen?" vraagt ze hoopvol, snakkend naar iets om haar verveling mee te verdrijven.

help

Dashed schreef:
    Charlie L'aler
    Had hij me nou serieus opgesloten? Met een ongeloofelijke blik op de deur gericht werd ik langzaam aan een beetje boos op Wyn.
    Hoe durfde hij! Hij was dan wel mijn vriendje en ik hield veel van hem, maar komop zeg! Opsluiten ging toch wel iets te ver vond ik.
    Mokkend stond ik op en pakte mijn glas en liep naar de badkamer om hem daar opnieuw te vullen met water.

[Hij heeft haar niet opgesloten. XD Hij dreigde er alleen mee, voor te lachen. Hij heeft de sleutel meegenomen zodat Charlie hem niet kon afpakken als hij haar zogezegd zou willen opsluiten.]

help

[Ik twijfel of ik nog een personage bij maak. Maar ik weet niet wat en ook niet van welk geslacht... xd]

help

Damon Salvatore
    'Weet mijn supercoole kamergenoot iets te doen of moet haar supercoole kamergenoot zelf iets bedenken?' Vraagt hij terwijl hij haar aankijkt en de ring metrust laat. Zelf verveelde hij zich ook dood dus iets om dat te verdrijven kon geen kwaad.

Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Weet mijn supercoole kamergenoot iets te doen, of moet haar supercoole kamergenoot zelf iets bedenken?" vraagt hij terwijl hij Marie aankijkt.
    "Zeg jij het maar," antwoordt die.

help

Charlie L'aler
    Ik zat al 10 minuten naar die deur te staren, 'Zal ik het doen of niet?' Zenuwachtig opende ik steeds de dekens maar sloeg ze daarna weer om me heen. 'Ik ging hier echt dood van verveling en ik wou niets liever dan wegsluipen, maar als Wyn er daarna achter zou komen, zou hij zeker niet twijfelen en de deur op slot doen.' Na nog eens 5 minuten te hebben getwijfeld stond ik toch nog een beetje wankel op en deed mijn joggingsbroek met een topje aan en liep naar de deur waarna ik hem met mijn goede hand zachtjes openduwde. Ik zou alleen maar wat te eten gaan halen.

Gallymogger schreef:
    [Ik twijfel of ik nog een personage bij maak. Maar ik weet niet wat en ook niet van welk geslacht... xd]

Lize, wat zeg jij?

help

Damon Salvatore
    'Jij mag iets bedenken' Zegt Damon vervolgens, zelf was hij idee-loos zoals hij wel vaker was. Hij was niet moe en hij had geen honger dus slapen of eten viel sowieso uit.