• Steam summer sales zijn begonnen! Elk spel ever ooit zal voor sale gaan. De afgelopen jaren zijn de steam summer sales ingehaald door sales van andere sites (Amazon.co.uk en Greenmangaming om er twee te noemen) maar de Steam summer sale blijft zeer uitgebreid en er zitten soms hele goeie spellen tussen :Y)

    Enfin, voor de nieuwkomers in PC gaming: Steam is een digitaal distributie platform. Je koopt een spel en het wordt toegevoegd aan je account. Voor veel nieuwe spellen die de afgelopen jaren in de winkels zijn gekomen heb je ook een Steam account nodig om te kunnen spelen. Het makkelijke aan Steam is dat bijna alle spellen zo aan je steam account kunnen worden toegevoegd waardoor je nooit meer de CD kwijt kan raken en/of in je pc hoeft te stoppen en Steam accepteert iDeal

    De spelregels
    -Steam store wordt iedere dag om 19 uur geupdate. Gedurende de sale schuiven de daily deals dan een plaatsje op: De deals van twee dagen eerder verdwijnen, de deals van de vorige dag blijven en er komen nieuwe dailies bij.
    -Om 19 uur, 3 en 11 uur komen er nieuwe flash deals.
    -De laatste dagen zal Steam de meest populaire dailies en flash deals herhalen.
    -De belangrijkste regel...


    Bijna alle spellen hebben namelijk korting gedurende de sales. Als ze een daily of een flash deal zijn komt daar extra korting bovenop. Als je een spel wilt hebben is het dus verstandig te wachten tot het spel in kwestie een daily deal of flash deal is. Alleen op de laatste dag van de sale spellen kopen die geen daily of flash deal zijn.

    Hieronder zal ik een lijstje bijhouden met goede spellen tussen de daily en flash deals die ik zelf gespeeld heb samen met een korte beschrijving.

    Daily Deals:
    Borderlands 2 - open world party shooter RPG met coole stijl
    Kingdoms of Amalur - Open world RPG in sprookjesachtige wereld. Combat is cewl
    Outlast - Horrorspel. Draait heel erg om shockeren in plaats van echte spanning maar is nog steeds behoorlijk eng
    South Park: The Stick of Truth - South Park in game formaat. Nog nooit zo´n goede adaptatie gespeeld. Het is echt een speelbare South Park film waarin bijna alles een herinnering aan eerdere episodes is
    Tomb Raider - Lara Croft is terug in een nieuw deel wat meer gericht is op actie en verhaal. Je hebt een boog!
    Metal Gear Revengeance - cyborgsamurai Jack hakt zich een weg door andere cyborgsamurai en gigantische robots met een sombrero op zijn hoofd
    Skyrim - Open world RPG waarin je kunt ronddwalen en spreuken, pijlen en zwaarden alle kanten opgooien. Uiteindelijk raak je ergens wel een Draugr
    Terraria - 2D Minecraft waar de focus veel meer op ontdekken en loot vinden ligt dan echt op bouwen. Een van mijn favoriete spellen
    Dragon Age Origins - Top-down party RPG. Je bent een Grey Warden, een van de mensen die zijn leven heeft gewijd aan het verslaan van Darkspawn. Verhaal is cewl

    Flash Deals
    Sleeping dogs - Open World spel zoals GTA wat zich afspeelt in Hong Kong. Een van de beste open world spellen van de afgelopen jaren
    Metro 2033/Last Light: Shooter dat zich afspeelt in het metrosysteem van Moskou, na het uitbreken van de 3e wereldoorlog. Spannende en goede shooter vol horror




    Story of my life hieronder:


    No srsly. Mocht er een spel zijn wat je interessant lijkt maar waar je over twijfelt dan kun je hier in dit topic vragen of het cool is. 90% kans dat ik het gespeeld heb -_-' En anders iemand anders wel!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Yessssssss.
    Ik wil Dead Rising 3, want ik vond 2 awesome. Oh, en The Witcher 2

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan wel wat nieuwe spellen gebruiken, hehe.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Macabre schreef:
    Yessssssss.
    Ik wil Dead Rising 3, want ik vond 2 awesome. Oh, en The Witcher 2


    Ik wil Dead Rising 3 ook, maar ik wacht tot veel later. voorlopig heb ik nog genoeg te spelen.

    The Witcher 2 moet je zeker spelen. Heb je 1 ook gespeeld?


    So epic :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    Ik kan wel wat nieuwe spellen gebruiken, hehe.


    Welke ga je halen denk je?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik wil Dead Rising 3 ook, maar ik wacht tot veel later. voorlopig heb ik nog genoeg te spelen.

    The Witcher 2 moet je zeker spelen. Heb je 1 ook gespeeld?


    So epic :Y)

    Ik wacht er inderdaad ook even mee. (: En nee, 1 heb ik niet gespeeld. Voegt dat nog wat toe aan 2, of niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I have been waiting for this! Ik heb het hele jaar mijn wishlist zitten vullen met games en nu is de tijd om het te kopen xD

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Welke ga je halen denk je?


    The Witcher lijkt me wel iets, maar ik moet me helemaal opnieuw oriënteren. Ik heb echt zeker drie maanden geen spellen meer gespeeld. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik wacht er inderdaad ook even mee. (: En nee, 1 heb ik niet gespeeld. Voegt dat nog wat toe aan 2, of niet?


    Behoorlijk wat! De twee verhalen vinden aansluitend aan elkaar plaats (met dezelfde hoofdpersoon ook) en er zit behoorlijk wat politiek en intrige in het verhaal. Ik heb zelf The Witcher 2 pas jaren na The Witcher 1 gespeeld en ik kon het nauwelijks meer volgen doordat ik zoveel dingen vergeten was. Het speelt wel een stuk anders en de gameplay in 1 loopt toch een stuk achter op 2

    Aan de andere kant, TW1 is maar 1,60 dus ik raadt het nog steeds aan (puh)

    Edit: Vraag Yoda, ik heb samen met haar TW2 gespeeld en zij heeft TW1 niet gespeeld dus ze weet wss beter dan ik hoe goed TW2 te volgen is dan :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:53 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga het zeker in de gaten houden. You never know.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MorningStorm schreef:
    I have been waiting for this! Ik heb het hele jaar mijn wishlist zitten vullen met games en nu is de tijd om het te kopen xD


    Beter zit don't starve er tussen!


    Zo awesome n.n

    Hartnett schreef:
    (...)

    The Witcher lijkt me wel iets, maar ik moet me helemaal opnieuw oriënteren. Ik heb echt zeker drie maanden geen spellen meer gespeeld. D:


    DA's lang o.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Hfjkfd mijn topics. (:


    Caution first, always.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Behoorlijk wat! De twee verhalen vinden aansluitend aan elkaar plaats (met dezelfde hoofdpersoon ook) en er zit behoorlijk wat politiek en intrige in het verhaal. Ik heb zelf The Witcher 2 pas jaren na The Witcher 1 gespeeld en ik kon het nauwelijks meer volgen doordat ik zoveel dingen vergeten was. Het speelt wel een stuk anders en de gameplay in 1 loopt toch een stuk achter op 2

    Aan de andere kant, TW1 is maar 1,60 dus ik raadt het nog steeds aan (puh)

    Edit: Vraag Yoda, ik heb samen met haar TW2 gespeeld en zij heeft TW1 niet gespeeld dus ze weet wss beter dan ik hoe goed TW2 te volgen is dan :Y)

    Oh, nou ja, voor die prijs doe ik 1 er ook maar bij, dan. :'D Heb ik ten minste wat te doen deze vakantie. Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, nou ja, voor die prijs doe ik 1 er ook maar bij, dan. :'D Heb ik ten minste wat te doen deze vakantie. Lol.


    I eny you! Ik heb echt maar... Drie spellen om naar uit te kijken deze vakantie.

    1: Nieuwe versie van Dwarf Fortress
    2: The Last of Us
    3: Persona 4... Heb ik al maar ik wacht tot de vakantie om het te spelen


    Ik kan echt niks bedenken om te kopen tijdens de sale xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik wacht er inderdaad ook even mee. (: En nee, 1 heb ik niet gespeeld. Voegt dat nog wat toe aan 2, of niet?


    Hmm, het spel biedt wel voldoende achtergrondinformatie om het te begrijpen, maar sommige dingen moest ik opzoeken of moest Alwin me uitleggen omdat ik de referentie niet begreep. Als je het geld hebt, zou ik voor die 1.60 the Witcher 1 er ook bij halen (: Ik heb hem nu wel gekocht omdat ik gewoon benieuwd ben naar het verhaal daar en een dieper begrip van het tweede spel. Dus het kan zeker geen kwaad hem er bij te halen ^^

    The Witcher 2 is wel echt cool.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    I eny you! Ik heb echt maar... Drie spellen om naar uit te kijken deze vakantie.

    1: Nieuwe versie van Dwarf Fortress
    2: The Last of Us
    3: Persona 4... Heb ik al maar ik wacht tot de vakantie om het te spelen


    Ik kan echt niks bedenken om te kopen tijdens de sale xD

    The last of us had ik van iemand geleend op de ps3, maar ik heb de hele gameplay al op youtube gezien en dan vind ik het minder leuk. D:

    Bedankt voor jullie advies 'nd stuff, ik ga 1&2 kopen. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''