• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Noralie Key
    Ik moet lachen als hij zegt dat hij in huilen zou uitbarsten en me zou smeken. Dat meent hij toch niet. Jack volgt me en sluit de deur achter ons. Hij vraagt waarheen met een extra bekakt Brits accent. Oe, een Brits accent is echt aantrekkelijk. En hij noemt me Miss Dawson wat me vleit. Dan houdt hij zijn arm voor. Hm, Brits met manieren. Hij zal wel niet echt Brits zijn, maar het blijft geweldig. Ik steek mijn arm door die van hem. 'Dankuwel Sir Dawnson. En klopt het dat je me zojuist je vrouw noemde? Aangezien jij nog niet onderkoelt bent en dood, en mijn familie ook niet denkt dat ik dood ben.' en ik grinnik dan. Het is Rose DeWitt Bukater en Jack Dawson, voordat het schip in tweeën breekt, en Jack dood gaat. 'En ik ga waarheen je me leidt.' en ik hoop dat het gewoon hier ergens op unief is, anders.. Dan vind ik het eng. Ik wil in mijn veilige zone blijven.



    [Hoi ^.^ en ik heb geen idee wat je gemist hebt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Hoii! (doeg) JACK HARRIES IS BRITS! SHAME ON YOU!!!|
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "Ja, dat is correct, miss Dawson. U bent mijn vrouw vanaf heden. Want ik ben Jack en jij bent Rose." Jack glimlachte beleefd naar Noralie en toen een student langs hen passeerde schreed Jack voorbij en knikte beleefd. De student keek hem raar aan. "Ik ga ook nog niet dood, miss Dawson. Nog niet." Nooit niet, want ik ben onsterfelijk. Natuurlijk zei Jack dat niet, stel je voor. Noralie zou zich een hoedje schrikken. "Dus u volgt me waarheen ik wil, miss Dawson?" Jack grijnsde gemeen. "Dat had u niet moeten zeggen." Hij gaf een ruk aan Noralie's arm en greep haar hand vast. Samen holden ze door de hangen naar de tuin van de campus.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 14:57 ]


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    Tyra Clarks
    'Pizza?' Oke dit had ik niet verwacht. Ik dacht dat zo'n persoon als Kyle allemaal van die exclusieve gerechten met van alles erop en eraan hield. 'Achja het is gewoon een feit dat pizza het goddelijkste gerecht van de wereld is.' Ik grinnikte even waarna ik op mijn ipod keek, een nummer opzetten en 1 oortje indeed. 'Oke volgende!' Nadenkend tikte ik met mijn nagels tegen de zijkant van het bankje. 'Je zij dat je van mythologie houd. Hoezo dat?'

    (Ik ga Tyra niet dood laten gaan C:)


    (Net thuis, oke het is officieel school suckt xd)


    On wednesdays we wear black

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wanneer Wyn binnenkomt in de trainingszaal, stopt Annalia met staken gooien en zet ze een mooie glimlach op. "Wat doen we vandaag, chef?" vraagt ze.
    "Verdedigingstechnieken," mompelt Wyn kort.

    [Ik heb alleen geen idee wat Vampieren doen in deze serie... Hebben ze ook bovenmenselijke macht en snelheid? xd]


    help

    |Zware dag? XD Ben je nu nog maar thuis? Ocharme...
    PS: THANK GOD! Tyra mag niet dood.|
    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle lachte,"Dat is waar. Pizza is goddelijk." Tyra zette haar Ipod aan en deed 1 oortje in haar oor. "Oké volgende!" Ze tikte met haar nagels tegen het bankje. Kyle dacht na. "Hmm. Moeilijke vraag." mijmerde hij. "Mythologie is net als de Christelijke Godsdienst. Je wilt er alles over weten maar bent niet geloven. Snap je dat?" Hij krabde met zijn hand op zijn achterhoofd,"Ik bedoel dat de goden en zo mij er interesseren en de verhalen -mythes dus- die de Grieken vertellen zijn erg boeiend."


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    (...)

    (Net thuis, oke het is officieel school suckt xd)


    Had je dat nog niet door?


    help

    Annalia Raven Josef | Slayer
    Annalia's glimlach verdween toen Wyn haar enkel kort antwoord gaf. Ze knikte zwijgend en ruimde de staken op om zich vervolgens te concentreren op de verdedigingstechnieken.


    kindness is never a burden.

    [Ja weet ik Leensel :P maar ik wist niet dat de achternaam van deze Jack ook harries is :')]

    Noralie Key
    Ik glimlach naar Jack. Nog even en ik zal gaan reageren op de naam Rose, denk ik grinnikend. Nee, dat gaat niet gebeuren. Maar het staat Jack wel charmant, dat beleefde. Dan zie ik de grijns op zijn gezicht en zijn woorden doen me gelijk geloven dat ik een fout heb gemaakt. Hij geeft een ruk aan mijn arm en pakt dan mijn hand vast en trekt me mee, we rennen ergens heen. Ik herken de weg niet gelijk, maar kom dan toch tot de conclusie dat we richting de tuin gaan. Ik moet lachen, 'Jack! Idioot!' zeg ik dan met een lach. 'Laat me geen spijt hebben van mijn woorden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eukee, Leensel... Lemme think about what I should post... Tips? xd]


    help

    Gallymogger schreef:
    [Eukee, Leensel... Lemme think about what I should post... Tips? xd]


    |Nope. Daarom liet ik dat aan jou over. :Y)
    Zit een giga poster van LOL bij de Joepie. Met Douglas Booth erop. XD Kyle. <3|


    kindness is never a burden.

    |Shame you, Jaimes... Zou het niet cool zijn moest Jack plots vampier-vampier zijn en Noralie gillend wegloopt? XD|
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack lachte luid. "Ik ben geen idioot! Dat ben jij door te zeggen dat je gaat waarheen ik je leidt." Hij stopte toen ze op het grindpad van de tuin stonden. "Nooit zoiets zeggen tegen mij, daar krijg je spijt van." Jack grijnsde en liet Noralie's hand los. Hij begon in de lichting van het pad rondom te tuin te lopen.


    kindness is never a burden.

    Tyra Clarks
    "Ik bedoel dat de goden en zo mij er interesseren en de verhalen -mythes dus- die de Grieken vertellen zijn erg boeiend.'
    Ik knikte ten teken dat ik het begreep. 'Ik snap wat je bedoelt maar ik hou het maar bij de boeken van twilight.' Ik grinnikte en haalde een hand door mijn haar. 'Ookal is dat iets heel anders.'

    (Gosh! ik had dus hartstikke goed geleerd voor een toets heb ik een 2 -,-)


    On wednesdays we wear black

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Nope. Daarom liet ik dat aan jou over. :Y)
    Zit een giga poster van LOL bij de Joepie. Met Douglas Booth erop. XD Kyle. <3|


    (o is hij van LOL? Hhahaha weet ik dat ook weer XD)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)

    (o is hij van LOL? Hhahaha weet ik dat ook weer XD)


    |JA! Hij noemt ook Kyle in de film. (: |


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik bijt op mijn lip en mijn ademhaling is iets gejaagder door het rennen. Je kent dat wel, dat je je hart voelt kloppen. Het misschien zelfs hoort. Dat heb ik nu. En het klinkt hard in mijn oren, maar het zal wel onhoorbaar zijn voor Jack. Mag ik toch hopen. Jack laat mijn hand los en ik kijk naar hem terwijl hij het pad op loopt. 'Help me de volgende keer onthouden dat ik het inderdaad nooit meer zeg,' mompel ik dan. Hoewel naar de tuin niet erg is. Want hier ken ik het. 'En dank je dat je me een idioot noemt.' ik ben hem niet gevolgd over het pad en kijk gewoon nog naar hem. Zijn gestalte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.