• Ja, ik heb eens een vraagje voor de fanatieke spelers van Sims 3. :3
    Ik speel al zo lang ik me kan herinneren sims 2, maar heb ook het standaard spel van de sims 3 hier liggen.
    Nu, ik kon het nooit installeren omdat mijn pc daar te traag voor was- maar nu heb ik een nieuwe pc die dat met gemak aan kan.
    ook weet ik, toevallig of niet, dat sims 3 dierenboel of zoiets in november-als ik me niet vergis- uitkomt, en deze wil ik dan ook heel erg graag hebben en ga die ook halen. :3
    Maar mijn vraag is: welke uitbreidingen van de Sims 3 raden jullie me aan om ook nog extra aan te schaffen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik bedoel na middernacht ofzo :'D

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:57 ]


    -

    Wereldavonturen is écht heel erg leuk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Late Nacht is erg fijn. :3


    We bring our sons up to get gunned down.

    -gaat de trailers zoeken-
    En is de Sims 3 fijn om te spelen? :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    -gaat de trailers zoeken-
    En is de Sims 3 fijn om te spelen? :3

    Het is wel even wennen, ik vond het eerst vreselijk irritant. Maar nu vind ik het veel fijner dan sims 2 (bloos)


    -

    Alle van Sims 3 zijn leuk (: Echt waar. Levensweg is wel meh, en Wereldavonturen ook -ben je snel op uitgekeken- maar Na Middernacht is super leuk! En Ambities ook :3
    En de 20e komt Beestenbende -ofzo- uit (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wereld avonturen:)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik waarschuw wel ff.. dat je alle sims 3 delen in de juiste volgorde moet installeren, anders heb je geheid kans dat je er problemen mee krijg...

    Dus als je Beestenboel geïnstalleerd heb.. en je wilt daarna Wereld avonduren doen.. Dan is de grote kans dat je eerst beestenboel moet deinstalleren en dan pas wereld avonduren erop


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Illuminati schreef:
    Alle van Sims 3 zijn leuk (: Echt waar. Levensweg is wel meh, en Wereldavonturen ook -ben je snel op uitgekeken- maar Na Middernacht is super leuk! En Ambities ook :3
    En de 20e komt Beestenbende -ofzo- uit (:


    Ja, oh, die wil ik zo graag. :'D
    Ik heb de demo pas gedownload en die honden- katten- en paardenrassen zijn echt super uitgewerkt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Midna schreef:
    Ik waarschuw wel ff.. dat je alle sims 3 delen in de juiste volgorde moet installeren, anders heb je geheid kans dat je er problemen mee krijg...

    Dus als je Beestenboel geïnstalleerd heb.. en je wilt daarna Wereld avonduren doen.. Dan is de grote kans dat je eerst beestenboel moet deinstalleren en dan pas wereld avonduren erop


    Dat geeft me nu niet zo'n probleem, eigenlijk. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat geeft me nu niet zo'n probleem, eigenlijk. :')

    Mweh denk et niet ;P maar ik dacht; ik zeg het ff (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Mweh denk et niet ;P maar ik dacht; ik zeg het ff (:


    Dank je om het te zeggen, het is natuurlijk wel handig om dat te weten. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ohjaa, en ambities is ook echt super gaaf. Maar Sims 3 is heel erg fijn. Ik was echt meteen verkocht :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    zeker wereldavonturen!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zelf vind Na Middernacht en levensweg het leukste bij allebei krijg je heel veel nieuwe meubels en ook dingen die je kunt doen, bij Na Middernacht kan je bijvoorbeeld Vampier worden en bij Levensweg krijg je een onzichtbaar vriendje die je tot leven kan wekken


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)