• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyra Clarks
    Verontwaardigd kijk ik naar mijn lip die nog steeds heel is, maar waardoor ik nu scheel kijk en wat er volgens mij heel idioot uitziet. Achja.
    'Nou! Mijn lip is anders nog gewoon heel hoor.' Ik rol met mijn ogen maar na een tijdje kijk ik hem enthousiast aan waarna ik een stukje opschuif en bemoedigend op het bankje klop. 'Nu is het mijn beurt met vragen stellen.' Met pretoogjes kijk ik glimlachend naar hem op, hier kwam hij niet zomaar onderuit.


    On wednesdays we wear black

    [Zijn jullie eigenlijk al een koppel of hoe zit het? *propt popcorn in mond*]


    help

    [Ik ga mijn aardrijkskunde studeren, dus ik ga traag antwoorden.]


    help

    Gallymogger schreef:
    [Zijn jullie eigenlijk al een koppel of hoe zit het? *propt popcorn in mond*]

    (HAHAHHAHAHAHHA, jij hebt echt wat met romantiek en drama (a))


    On wednesdays we wear black

    Penumbra schreef:
    |Waarh zijn Wyn en Charlie? :Y) |


    (Charlie zit op Wyns schoot in haar kamer en ze zitten op haar bed x3)


    On wednesdays we wear black

    |Toets, Mally? Ik ook vrijdag. (X
    PS: Tyra mag niet dood. ): |
    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle glimlachte en duwde zichzelf af van de muur om naast Tyra te gaan zitten. "Nu is het mijn beurt met vragen stellen." zei ze met pretoogjes. Kyle lachte,"Vraag maar raak."
    |Ik vind dat hij zo'n sexy stem heeft. Met zijn brits accent. *wbw* |


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    (...)

    (Charlie zit op Wyns schoot in haar kamer en ze zitten op haar bed x3)


    |Ik ga dat dus zóoo niet storen.|


    kindness is never a burden.

    (even eten XD )


    On wednesdays we wear black

    Dante Chase West.
    Jane grijnst om mijn opmerking. “Dat doe je toch geheel zelf hoor, meneer, je had hem me ook gewoon weg kunnen laten gooien.” Zachtjes slaat ze tegen mijn bolle wang aan en houd dan haar hand voor mijn mond, zonder mijn lippen echt aan te raken. “Wil je trouwens alsjeblieft je mond leegeten voor je begint te praten?” Ze gromt zacht en ik wist dat er zoiets zou komen, waardoor ik zacht grinnikte en het brood doorslikte. “Je bent echt zo'n klein kind af en toe,” lachend schudde ze haar hoofd. “Maar dat vindt je stiekem wel leuk!” lachte ik kort mee en gooide het papiertje dat erom heen zat in de prullenbak.
    Afkeurend schud ze haar hoofd. “Jij staat ook nooit voor dat soort dingen open, jullie mannen zijn gewoon pure vleeseters. Dino's!” Ik knikte gelijk en haalde een flesje sap uit mijn tas, om hier wat van te drinken en weer terug te stoppen. “En we zijn er trots op!” riep ik half lachend, half zingend door de hal. Opeens komt er een meisje aangelopen die ik heel goed herken en frons lichtelijk, terwijl ik ophoud met zingen, wat dus wel degelijk vals was.
    “Hey Dante.” Begroet zij mij, waardoor ik niet kon laten even een snelle blik op Jane te werpen. Hopelijk zou dit niet fout gaan, ze wist werkelijk alles van me, behalve dit kleine…dingetje. “Uh, ik zocht je net, om te vertellen dat ik weer terug ben. Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door. Ik denk dat de rest maar een andere keer komt?” Vraagt ze met een duidelijke blik op Jane, waardoor ik ietwat gromde. Kan ze het nog opvallender doen of zo? Nu zou ze er vast vragen over stellen… Om maar niet te vergeten dat Jane nu vast zou denken dat ze niet gewild was hier. “Heb ik iets gemist of zo?” vraagt ze verbaasd en kijkt van het meisje naar mij.
    “Hm, nou,” Ik twijfelde, iets wat in mijn blik te zien was, wat moest ik doen of zeggen? Jane mocht het niet weten, nu nog niet in elk geval. Straks kwam ze in gevaar door mij! “Eigenlijk had ik het nog even voor me willen houden, maar…” Tegelijkertijd liep ik met een grijnsje naar Fabia, sloeg mijn arm rond haar schouder en trok haar praktisch gezien tegen mijn gespierde borstkas terwijl ik naar Jane keek. Ik had echter voordat ik dit had gedaan Fabia aangekeken dat ze mee moest spelen, anders zouden wij allebei de lul zijn. “…wij zijn momenteel aan het daten,” Ik wachtte Jane haar reactie niet af en vervolgde gelijk, “Jane, dit is Fabia,” Ik maakte korte handgebaren als je iemand voorstelt, “Liefje, dit is mijn beste vriendin Jane,” Ik legde de nadruk op ‘beste’ en hopelijk begreep Fabia het dan. Liefje moest ik nooit van mijn leven weer zeggen, het ging tegen mijn principes in… bovendien voelde dit fout.


    |Dinner. (: X|


    kindness is never a burden.

    [Douglas' stem is zo... AHGUDAIGFPDZA]


    help

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Ik ga dat dus zóoo niet storen.|


    You mean. :/ Laat haar gewoon binnen stormen en zeg dat je training wilt. XD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:29 ]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    You mean. :/ Laat haar gewoon binnen stormen en zeg dat je training wilt. XD


    |I LOVE YOU! Thank you Martha. *evil smile* |


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    |SHHTT Jaimes! Titanic is cool. :Y) |
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack knikt beaamend. "Rose is een mooie naam, voor een mooie meid zoals jij," hij knipoogde. "Of breng ik je weer in verlegenheid." Jack negeert de blos op Noralie's wangen en gaat verder. "Maar Noralie is óók een mooie naam."


    Noralie Key
    Hij zegt dat het een mooie naam is voor een mooie meid zoals ik. En die knipoog is zowat moordend. En de blos wordt natuurlijk weer erger. Hij vraagt of hij me zo weer in verlegenheid brengt, alsof dat niet duidelijk aan mij te zien is. Dan zegt hij dat Noralie ook een mooie naam is. 'En zeg je dat als mijn Jack, ter aanname dat ik Rose ben, of als jezelf, Jack.' ik kijk hem aan van onder mijn wimpers omdat ik niet denk dat ik het volhoud om hem gewoon recht aan te kijken. 'En ja, dat doe je,' geef ik dan, naar wat ik zelf vind dapper, antwoord op zijn vraag of hij me in verlegenheid brengt. Desondanks wordt de blos toch een beetje lichter uiteindelijk. Hij is er nog wel, maar ik neem aan dat, zolang Jack niet opmerking maakt waardoor ik moet blozen, de blos snel weg zal zijn. Ik neem Jack onbewust in me op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    (...)

    |I LOVE YOU! Thank you Martha. *evil smile* |


    Het is wel Charlie's kamer, hé. Hou daar rekening mee. xd


    help