• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Penumbra schreef:
    (...)

|JA! Hij noemt ook Kyle in de film. (: |

(Hij is hot :D)

On wednesdays we wear black

Dashed schreef:
    (...)

(Hij is hot :D)

|ikr. (: |

kindness is never a burden.

|Oeh, je moet Tyra laten ontvoeren. XD|
    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle lachte luid,"Dat is een slechte vergelijking, Tyra. Twilight is pure fictie." Kyle keek Tyra glimlachend aan. "Volgende vraag." Hij keek naar de mooie kleur van haar haar. De liefelijkheid in haar ogen. Door zichzelf betrapt keek Kyle de andere kant op, wachtend op Tyra's volgende vraag.

Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack hoorde Noralie's hartslag door het harde lopen nog steeds ook al was hij redelijk ver van haar vandaan. "Is graag gedaan, joh!" zei Jack terug en draaide zich grijnzend om naar Noralie. "Kom je mee wandelen? Of blijf je daar lekker staan?" Jack trok een wenkbrauw op en glimlachte.

[Leensel, ik weet echt niets om te posten... -.-

Ik ga een beetje lezen, denk ik. Of piano spelen.]

help

Tyra Clarks
    'Nou, ik vind glitterende vampieren anders heel realistisch overkomen.' Plagend poor ik hem in zijn zij maar kijk daarna nadenkend naar een punt in de muur. 'Oja!' Enthousiast klap ik één keer in mijn handen. 'Favoriete steen?'

(Ontvoeren? Mmmh......Good idea xd Maar dan heeft ze een trauma van haar eerste schooldag )

Noralie Key
    Hij draait zich grijnzend om en vraagt of ik nog kom wandelen of hier lekker blijf staan. Hij glimlacht. En ik glimlach half terug. 'Geen idee, ik sta wel lekker,' antwoord ik dan. Is het een goed idee om gewoon met Jack mee te gaan. Niet dat in de tuin wandelen erg is, maar het gaat me meer om de tijd door te brengen met hem. Ik ga eigenlijk niet zo veel met jongens om. Eigenlijk alleen maar wanneer het voor een schoolopdracht is.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Gallymogger schreef:
    [Leensel, ik weet echt niets om te posten... -.-

Ik ga een beetje lezen, denk ik. Of piano spelen.]

|Spoel gewoon door of zo. Of lees. Laat Annalia maar alleen... ):|

Dashed schreef:
    (Ontvoeren? Mmmh......Good idea xd Maar dan heeft ze een trauma van haar eerste schooldag )

|Moet niet de eerste dag zijn hé. (: |

Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle fronste zijn wenkbrauwen. "Favoriete steen? Nooit over nagedacht." Hij dacht na,"Bedoel je dan edelstenen of gewoon stenen in het algemeen?" Kyle vond het nogal een vreemde vraag, maar vreemde vragen mochten ook wel eens.

Jack haalde zijn schouders op,"Goed dan. Blijf maar staan." Hij draaide zich om. "Tot kijk, miss Dawson." Hij zwaait naar haar en liep fluitend over het grindpad die om de tuin loopt.

WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    Hij keek even naar de schoenen die Marie aantrok, de vraag van: 'hoe kun je daar ooit op lopen?' Was hij jaren geleden al verleerd aangezien je tegenwoordig bijna alle meisjes op hakken zag lopen. Zelf stond hij op en trok hij zijn zwarte jasje aan.

Don't be like the rest of them, darling

Noralie Key
    Hij noemt me weer miss Dawson waardoor ik onwillekeurig moet glimlachen. Hij zwaait naar me en loopt dan fluitend weg. Ik kijk hem na, moet ik gewoon achter hem aan gaan? Ik weet het niet. Ik zucht en twijfel. Ik kan toch wel normaal doen tegen hem? Gewoon meegaan? 'Sir Dawson!' zeg ik dan. 'Je laat toch niet zomaar je vrouw achter?' ik grinnik zacht en loop dan in zijn richting.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dashed schreef:
    Charlie L'aler
    Ik had naar Wyn moeten luisteren.
    Nadat ik mijn spaghetti had opgegeten en de kom netjes in de vaatwasser had gezet, had ik een douche genomen en daarna voelde ik me helemaal weer beter, hooghuit het enige wat nog een beetje pijn deed was mijn hand. Maarja, daarna was ik dus braafjes in bed geklommen en viel ik eigenlijk gelijk als een blok in slaap.
    Jeetje wat had ik er nu zo veel spijt van dat ik uit dit bed ben gekomen. Rillend van de kou en trillend van de pijn zit ik voor de wc op de grond. Het kon gewoon niet anders of mijn hand was geïnfecteerd geraakt.
    Met mijn andere hand begon ik trillend het verband eraf te peuteren en probeerde de tranen weg te knipperen, mijn hand was helemaal rood en opgezet, gosh ik leek net de hulk maar dan met een rode huid.
    De twee kleine gaatjes van de tanden van de vampier die in mijn hand had gebeten staken heel erg af in vergelijking met de rest. Ik wist dat ik me zorgen moest maken om mijn hand en iemand om hulp zou moeten bellen maar ik kon het niet. Dan zouden ze me zwak vinden en als wachter mocht ik niet zwak overkomen. Ik leunde met mijn hoofd tegen het kastje van de wasbak en begon hevig te huilen van de pijn, nee nooit meer zou ik zo ontzettend koppig zijn tegenover Wyn. Het liep toch nooit goed af voor mij.

Charlie L'aler
    Strompelend liep ik de badkamer uit en hield mijn grip aan de deurpost.
    Na een tijdje vervolgde ik mijn weg naar mijn bed en trillend sloeg ik de dekens om mij heen, ik zal de komende tijd niet meer uit dit bed gaan. Dat was iets dat zeker was.

Tyra Clarks
    'Bedoel je dan stenen of edelstenen?' Ik dacht even na maar besluit dan toch maar voor de edelstenen te gaan, dat was voor hem volgens mij een wat makkelijkere vraag. 'Doe maar edelstenen.'

Het duurde even voor Noralie wat zei. "Sir Dawson! Je laat toch niet zomaar je vrouw achter!" Jack lachte. "Mijn vrouw kiest ervoor te blijven staan, maar als mijn vrouw zo graag meekomt, dan moet mijn vrouw maar komen, want mijn vrouw heeft dan benen voor gekregen." Jack rekende even en zei toen,"Ik heb nu net 4 keer 'mijn vrouw' gezegd." Jack stopte met lopen en wacht tot Noralie bij hem is.